Firmowe
Rok wydania: 2011
Stan: Nowe
Opis
UNIKAT!
Nakład dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Wydanie w TWARDEJ okładce.
Zakładka do książki w prezencie.
Wszystko można zmierzyć...
To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej.
Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych. Z tej wnikliwej i zajmującej książki dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za „niewymierne”, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.
Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:
- Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są,
- Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami,
- Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczy.
Dowiedz się:
- Jak nie mierzyć ryzyka,
- Jak dokonać pomiaru „miękkich” kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych,
- Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru,
- Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaru.
Nowa książka, przeleżała na półce. Posiada ślady przekładania na okładce (małe wgniecenie na przedniej okładce - widoczne na zdjęciu, ryski).
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978*******32-63-1
Format: 17 x 24 cm
Ilość stron: 400
Okładka: twarda
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
Nakład dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Wydanie w TWARDEJ okładce.
Zakładka do książki w prezencie.
Wszystko można zmierzyć...
To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej.
Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych. Z tej wnikliwej i zajmującej książki dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za „niewymierne”, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.
Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:
- Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są,
- Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami,
- Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczy.
Dowiedz się:
- Jak nie mierzyć ryzyka,
- Jak dokonać pomiaru „miękkich” kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych,
- Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru,
- Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaru.
Nowa książka, przeleżała na półce. Posiada ślady przekładania na okładce (małe wgniecenie na przedniej okładce - widoczne na zdjęciu, ryski).
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978*******32-63-1
Format: 17 x 24 cm
Ilość stron: 400
Okładka: twarda
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 882966285
xxx xxx xxx
Dodane 05 maja 2024
POMIAR UNIWERSALNY, Douglas W. Hubbard, twarda okładka! UNIKAT!
Tylko przedmiot
129,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja