Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Ceramizer CS - do regeneracji silników benzynowych, diesla, LPG, CNG, BIO, hybrydowych.
Opakowanie zawiera jeden dozownik o zwartości 4g preparatu oraz instrukcję
Ceramizer CS tworzy warstwę regenerująco-ochronną na metalowych powierzchniach tarcia silnika. Warstwa ta wypełnienia ubytki w strukturze metalu i tym samym regeneruje powierzchnie tarcia silnika - w tym między innymi pierścienie tłokowe, gładzie cylidryczne, panewki. Dodatkowo utwardza i podwyższa nawet 8-krotnie odporność na zużycie trących się powierzchni zwiększając mikrotwardość z 60 kg/mm2 (stop stali bez dodatku) do 400 - 450 kg/mm2 (z dodatkiem do silnika Ceramizer CS) - dzięki czemu zabezpiecza powierzchnie tarcia silnika przed dalszym zużyciem.
Dodatek do silnika Ceramizer CS można stosować do silników:
czterosuwowych benzynowych
LPG
Diesel'a
CNG
BIO
a także hybrydowych
Proces tworzenia warstwy regeneracyjno ochronnej trwa 1 500 km - po takim przebiegu w pełni tworzy się powłoka ceramiczno-metalowa. Trwałość powstałej powłoki to około 70 000 km przebiegu. Po tym przebiegu aby utrzymać efekt działania preparatu, zaleca się zastosowanie kolejnej dozy.
Korzyści wynikające ze stosowania prepratu:
Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu.
Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 70 000 km przebiegu.
Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km (dowodem na to jest test jazdy bez oleju).
Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
Chroni środowisko naturalne.
Odbiór osobisty/ wysyłka
Wystawiamy fakturę VAT lub paragon
Zapraszamy
Kraśnik ul. Szpitalna 9
Polmozbyt
godziny otwarcia
pn-pt 9:00-18:00
sob. 9:00-14:00
Opakowanie zawiera jeden dozownik o zwartości 4g preparatu oraz instrukcję
Ceramizer CS tworzy warstwę regenerująco-ochronną na metalowych powierzchniach tarcia silnika. Warstwa ta wypełnienia ubytki w strukturze metalu i tym samym regeneruje powierzchnie tarcia silnika - w tym między innymi pierścienie tłokowe, gładzie cylidryczne, panewki. Dodatkowo utwardza i podwyższa nawet 8-krotnie odporność na zużycie trących się powierzchni zwiększając mikrotwardość z 60 kg/mm2 (stop stali bez dodatku) do 400 - 450 kg/mm2 (z dodatkiem do silnika Ceramizer CS) - dzięki czemu zabezpiecza powierzchnie tarcia silnika przed dalszym zużyciem.
Dodatek do silnika Ceramizer CS można stosować do silników:
czterosuwowych benzynowych
LPG
Diesel'a
CNG
BIO
a także hybrydowych
Proces tworzenia warstwy regeneracyjno ochronnej trwa 1 500 km - po takim przebiegu w pełni tworzy się powłoka ceramiczno-metalowa. Trwałość powstałej powłoki to około 70 000 km przebiegu. Po tym przebiegu aby utrzymać efekt działania preparatu, zaleca się zastosowanie kolejnej dozy.
Korzyści wynikające ze stosowania prepratu:
Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu.
Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 70 000 km przebiegu.
Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km (dowodem na to jest test jazdy bez oleju).
Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
Chroni środowisko naturalne.
Odbiór osobisty/ wysyłka
Wystawiamy fakturę VAT lub paragon
Zapraszamy
Kraśnik ul. Szpitalna 9
Polmozbyt
godziny otwarcia
pn-pt 9:00-18:00
sob. 9:00-14:00
ID: 908006076
xxx xxx xxx
Dodane 26 kwietnia 2024
Preparat do regeneracji i zabezpieczania silników Ceramizer CS
77 zł
Lokalizacja