Firmowe
Opis
Przekładnia / motoreduktor silnika elektrycznego do paszociągu
KOD SKRAW MET: [3779]
Producent: SM-G (SKRAW MET GROUP)
Symbol: XPU
Typ mocowania: kołnierzowy
Przełożenie: i = 3,93
W ZESTAWIE ZNAJDUJĄ SIĘ ŚRUBY WRAZ Z NAKRĘTKAMI I PODKŁADKAMI
Motoreduktor walcowy to elektromechaniczny układ napędowy, którego zadaniem jest zmiana prędkości obrotowej oraz momentu obrotowego.
Przekładnie z kołem zębatym walcowym o zębach skośnych ERC to nowa generacja mechaniczno-elektrycznych produktów, które zaprojektowane zostały jako system modułowy do systemów karmienia na fermach drobiu.
Dedykowany do redukowania napędu silników elektrycznych MS 80 z kołnierzem mocującym (B14) oraz wałkiem napędowym Φ19 mm.
Współpracują ze zwykłymi silnikami, silnikami z hamulcem, silnikami w wykonaniu przeciwwybuchowym, silnikami zasilanymi z falowników, serwomotorami, silnikami IEC, itp.
Główne cechy:
Wyjątkowo trwały, bardzo dobrej jakości
Doskonałe rozpraszanie ciepła zapewnia ciągłą pracę pod obciążeniem
Gwarantuje długoletnią i bezawaryjną pracę
Przekładnie smarowane są olejem syntetycznym o lepkości VG 320.
KOD SKRAW MET: [3779]
Producent: SM-G (SKRAW MET GROUP)
Symbol: XPU
Typ mocowania: kołnierzowy
Przełożenie: i = 3,93
W ZESTAWIE ZNAJDUJĄ SIĘ ŚRUBY WRAZ Z NAKRĘTKAMI I PODKŁADKAMI
Motoreduktor walcowy to elektromechaniczny układ napędowy, którego zadaniem jest zmiana prędkości obrotowej oraz momentu obrotowego.
Przekładnie z kołem zębatym walcowym o zębach skośnych ERC to nowa generacja mechaniczno-elektrycznych produktów, które zaprojektowane zostały jako system modułowy do systemów karmienia na fermach drobiu.
Dedykowany do redukowania napędu silników elektrycznych MS 80 z kołnierzem mocującym (B14) oraz wałkiem napędowym Φ19 mm.
Współpracują ze zwykłymi silnikami, silnikami z hamulcem, silnikami w wykonaniu przeciwwybuchowym, silnikami zasilanymi z falowników, serwomotorami, silnikami IEC, itp.
Główne cechy:
Wyjątkowo trwały, bardzo dobrej jakości
Doskonałe rozpraszanie ciepła zapewnia ciągłą pracę pod obciążeniem
Gwarantuje długoletnią i bezawaryjną pracę
Przekładnie smarowane są olejem syntetycznym o lepkości VG 320.
ID: 889303580
xxx xxx xxx