Prywatne
Typ części: Pozostałe
Rodzaj: Układ kierowniczy
Stan: Używane
Numer części: Maglownica
Opis
Nasz serwis specjalizuje się w naprawie i regeneracji układu wspomagania, począwszy od listwy kierowniczej, poprzez pompę a na drążkach kończąc.
Wycieki z przekładni kierowniczej, luzy i głuche stukanie z okolic podwozia, to często pierwsze objawy, że przekładnia kierownicza jest uszkodzona. Maglownica bo to o niej mowa, jest jednym z droższych elementów, które wymagają naprawy.
Posiadamy na wymianę ponad 300 zregenerowanych przekładni kierowniczych do większości samochód, co pozwala na szybką obsługę klienta. A co za tym idzie w jeden dzień samochód wraca do pełnej sprawności.
"Kiedyś auta miały być niezawodne i możliwe bezobsługowe. W obecnych czasach nowe auto przy jeździe przeciętnego kowalskiego psuje się po 6-7 latach od zakupu. Mechanizmy w przekładniach kierowniczych, są wyprodukowane z najtańszej stali, elementy aluminiowe, są zastępowane plastikowymi, a wreszcie obudowy maglownic są jednorazowe. To znaczy fabryka specjalnie zatrudnia specjalistów, którzy mają zaprojektować uszczelniacze tanie w produkcji, ale o wymyślnej budowie. "
Jeżeli przekładnia stuka lub cieknie?
Najkorzystniejszym rozwiązaniem jest regeneracja przekładni kierowniczej z możliwie najdłuższą gwarancją i najlepiej jak demontaż i montaż odbywa się w tym samym zakładzie co regeneracja. Daje nam to bezpieczeństwo, że jeżeli produkt uszkodzi się ponownie, nie będziemy musieli płacić ponownie za demontaż i montaż w innym zakładzie.
W naszym serwisie dajemy 12 miesięcy gwarancji na zregenerowaną przekładnię.
Co wchodzi w skład kompleksowej usługi demontażu, regeneracji i montażu przekładni kierowniczej?
1. Weryfikacja przyczyny oraz skutku uszkodzenia,
2. Wymontowanie uszkodzonej części,
3. Regeneracja części ( m.in. prostowanie i szlifowanie listwy, tulejowanie obudowy, uszczelnianie i sprawdzenie działania całej maglownicy na maszynie),
4. Płukanie całego układu kierowniczego z zastosowaniem specjalnych filtrów,
5. Montaż zregenerowanej części ( wraz z nowymi osłonami i opaskami ) oraz użycie nowego płynu hydraulicznego.
6. Zbieżność.
Koszt regeneracji przeciętnej przekładni kierowniczej?
Koszt naprawy w naszym serwisie kształtuje się zazwyczaj w granicach 650**********,00 zł, a demontaż i montaż to koszt 350-500 zł w zależności od tego jak trudna jest operacja zdjęcia i ponownego zamontowania przekładni.
Wytrzymałość po dobrze wykonanej regeneracji?
Tutaj myślę, że nie ma się co oszukiwać. Jeżeli auto od chwili wycieku ma przejechane 150,000km możemy śmiało liczyć, że więcej niż w oryginale raczej nie wytrzyma. Należy omijać szerokim łukiem zakłady w których gwarancja jest na 6 miesięcy, a montaż kosztuje więcej niż sama regeneracja. Częstym trikiem początkujących „naprawiaczy” jest, że w przypadku gdy przekładnia się zepsuje panowie zwracają CAŁOŚĆ ZA REGENERACJE w tym przypadku
150,00 zł, ale zatrzymują koszt montażu np. 500,00 zł.
Wycieki z przekładni kierowniczej, luzy i głuche stukanie z okolic podwozia, to często pierwsze objawy, że przekładnia kierownicza jest uszkodzona. Maglownica bo to o niej mowa, jest jednym z droższych elementów, które wymagają naprawy.
Posiadamy na wymianę ponad 300 zregenerowanych przekładni kierowniczych do większości samochód, co pozwala na szybką obsługę klienta. A co za tym idzie w jeden dzień samochód wraca do pełnej sprawności.
"Kiedyś auta miały być niezawodne i możliwe bezobsługowe. W obecnych czasach nowe auto przy jeździe przeciętnego kowalskiego psuje się po 6-7 latach od zakupu. Mechanizmy w przekładniach kierowniczych, są wyprodukowane z najtańszej stali, elementy aluminiowe, są zastępowane plastikowymi, a wreszcie obudowy maglownic są jednorazowe. To znaczy fabryka specjalnie zatrudnia specjalistów, którzy mają zaprojektować uszczelniacze tanie w produkcji, ale o wymyślnej budowie. "
Jeżeli przekładnia stuka lub cieknie?
Najkorzystniejszym rozwiązaniem jest regeneracja przekładni kierowniczej z możliwie najdłuższą gwarancją i najlepiej jak demontaż i montaż odbywa się w tym samym zakładzie co regeneracja. Daje nam to bezpieczeństwo, że jeżeli produkt uszkodzi się ponownie, nie będziemy musieli płacić ponownie za demontaż i montaż w innym zakładzie.
W naszym serwisie dajemy 12 miesięcy gwarancji na zregenerowaną przekładnię.
Co wchodzi w skład kompleksowej usługi demontażu, regeneracji i montażu przekładni kierowniczej?
1. Weryfikacja przyczyny oraz skutku uszkodzenia,
2. Wymontowanie uszkodzonej części,
3. Regeneracja części ( m.in. prostowanie i szlifowanie listwy, tulejowanie obudowy, uszczelnianie i sprawdzenie działania całej maglownicy na maszynie),
4. Płukanie całego układu kierowniczego z zastosowaniem specjalnych filtrów,
5. Montaż zregenerowanej części ( wraz z nowymi osłonami i opaskami ) oraz użycie nowego płynu hydraulicznego.
6. Zbieżność.
Koszt regeneracji przeciętnej przekładni kierowniczej?
Koszt naprawy w naszym serwisie kształtuje się zazwyczaj w granicach 650**********,00 zł, a demontaż i montaż to koszt 350-500 zł w zależności od tego jak trudna jest operacja zdjęcia i ponownego zamontowania przekładni.
Wytrzymałość po dobrze wykonanej regeneracji?
Tutaj myślę, że nie ma się co oszukiwać. Jeżeli auto od chwili wycieku ma przejechane 150,000km możemy śmiało liczyć, że więcej niż w oryginale raczej nie wytrzyma. Należy omijać szerokim łukiem zakłady w których gwarancja jest na 6 miesięcy, a montaż kosztuje więcej niż sama regeneracja. Częstym trikiem początkujących „naprawiaczy” jest, że w przypadku gdy przekładnia się zepsuje panowie zwracają CAŁOŚĆ ZA REGENERACJE w tym przypadku
150,00 zł, ale zatrzymują koszt montażu np. 500,00 zł.
ID: 228011561
xxx xxx xxx
Dodane 27 kwietnia 2024
Przekładnie kierownicze ( maglownice ) po zregenerowaniu
650 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja