Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Usługi
  3. Usługi motoryzacyjne
  4. Regeneracja i części
  5. Regeneracja i części - Lubelskie
  6. Regeneracja i części - Lublin
Regeneracja filtrów DPF/FAP oraz katalizatorów SCR
Regeneracja filtrów DPF/FAP oraz katalizatorów SCR
Regeneracja filtrów DPF/FAP oraz katalizatorów SCR
PromujOdśwież
  • Firmowe

Opis

Filtr cząstek stałych (DPF) nie jest urządzeniem niezniszczalnym. Z czasem dochodzi do jego zanieczyszczenia. Jednak nie musimy od razu go wymieniać. Alternatywą dla tej kosztownej operacji jest poddanie filtra cząstek stałych regeneracji.

Nie wdając się w szczegóły działania i opis celu stosowania filtra DPF, przejdźmy od razu do tematu w miejscu, gdzie zaczynają się problemy. A te pojawiają się wtedy, kiedy filtr jest już tak zabrudzony, że nie tylko nie spełnia swojej roli, ale też utrudnia przepływ spalin. Aby jednak dobrze zrozumieć temat, należy nadmienić, że typowy filtr DPF ma dwa podstawowe zadania.

Pierwszym jest akumulowanie i dopalanie sadzy pochodzącej ze spalin, a drugim udział w procesie zawiązania i przereagowania szkodliwych związków na mniej trujące. To drugie zadanie jest realizowane dzięki metalom szlachetnym i nieszlachetnym o właściwościach katalitycznych. Dlatego też nigdy filtr cząstek stałych nie jest i nie będzie urządzeniem wiecznym. Można go poddać oczyszczeniu czy tzw. regeneracji.

Regeneracja filtrów DPF i FAP zamiast wymiany czy usuwania.

Regeneracja filtra cząstek stałych DPF/FAP to jedna z usług w ofercie naszej firmy w zakresie pracy z filtrami i katalizatorami. Wymiana filtra cząstek stałych potrafi przysporzyć bólu głowy niejednemu użytkownikowi nowoczesnych Diesli. Myli się jednak ten, kto uważa, że tak być musi.

Regeneracja filtrów DPF i FAP - jak wygląda proces?

Proces regeneracji filtrów DPF/FAP dzieli się na kilka faz. Najpierw za pomocą specjalnej kamery endoskopowej oceniamy stan mechaniczny filtra. Następnie filtr montujemy w specjalnym urządzeniu czyszczącym, gdzie badamy stopień zanieczyszczenia i usuwamy cząstki oleju mogące utrudnić proces.

Centralnym etapem regeneracji jest trójfazowe czyszczenie filtra powietrzem i wodą. Są one wtryskiwane pod ciśnieniem i przy odpowiedniej częstotliwości, wpierw w kierunku przeciwnym do przepływu spalin, potem zgodnie z nim, a na końcu znów w kierunku przeciwnym. Przy silnie zabrudzonym filtrze czyszczenie powtarzamy. Regenerację kończymy osuszeniem filtra przepływem powietrza o temperaturze 90°C i zresetowaniem sterowników filtra i silnika.

Tak przeprowadzoną regeneracją usuwamy z filtra 99% zalegających niespalonych cząstek. To różni nas od czyszczenia filtra w przydomowym garażu, które ze względu na konstrukcje filtra nie pozwoli ci usunąć zabrudzeń nawet przy wykorzystaniu drogich preparatów. Metoda pozwala na bardzo dokładne usuwanie wszystkich rodzajów cząstek stałych,(sadza, popioły, nagary, tlenek cedru ) zarówno z kanałów wylotowych jak i dolotowych rdzenia filtra,

Zregeneruj filtry DPF I FAP bez kosztownej wymiany

Dzięki naszemu serwisowi możesz zregenerować filtry cząstek stałych, doprowadzając je do niemal pierwotnego stanu. Nie będziesz potrzebował kosztowej wymiany, zrezygnujesz też z niezgodnego z prawem wycięcia. Takie działanie wykonane choćby z niewielkim błędem może doprowadzić do uszkodzenia silnika. Zamiast tego, u nas otrzymasz dokumentacje z protokołem czyszczenia gwarantujące przebieg i skuteczność regeneracji.

Dysponujemy nową linią technologiczną pozwalającą skutecznie regenerować filtry cząsteczek stałych, katalizatorów SCR do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i autobusów. Zapraszamy do kontaktu i umówienia spotkania,

Plusy regeneracji filtra:

- samochód nadal spełnia normę emisji spalin homologowaną przez producenta danej marki

- bezproblemowy przegląd techniczny pojazdu na stacji diagnostycznej

- układ wydechowy bez jakichkolwiek zmian

- unikasz ryzyka utraty dowodu rejestracyjnego za wycięty filtr cząstek stałych czy też katalizator

Minusy usunięcia filtra:

- możliwość uzyskania mandatu

- problemy na stacji kontroli pojazdów

- brak pozytywnego badania technicznego

- budowa układu wydechowego zostaje zmieniona poprzez wycięcie filtra cząstek stałych w wyniku czego może nastąpić wyciek oleju przez uszczelnienie turbosprężarki

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU
ID: 663644280

Skontaktuj się

Tadeusz

Na OLX od luty 2018

Ostatnio online w dniu 10 maja 2024

xxx xxx xxx

Dodane 20 maja 2024

Regeneracja filtrów DPF/FAP oraz katalizatorów SCR

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon