Firmowe
Opis
FIRMA TURBO-DPF BOSS ZAJMUJE SIĘ KOMPLEKSOWĄ REGENERACJĄ TURBOSPRĘŻAREK WEDŁUG STANDARDÓW OKREŚLONYCH PRZEZ PRODUCENTA.
NAPRAWIAMY TURBINY KAŻDEGO TYPU DO SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH.
REGENERUJEMY RÓWNIEŻ WSZYSTKIE TYPY WTRYSKIWACZY, ORAZ POMPOWTRYSKIWACZY, POMPY PALIWOWE I POMPY VACUM
ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ PO TURBOSPRĘŻARKI HYBRYDOWE !!!
Etapy regeneracji turbosprężarki
1. Przygotowanie do regeneracji.
Wizualne oględziny - kontrola pod kątem uszkodzeń mechanicznych oraz obecności oleju silnikowego w obudowach sprężarki oraz turbiny.
Demontaż na poszczególne części składowe.
Określenie przyczyny uszkodzenia.
Przeprowadzenie dokładnego czyszczenia zewnętrznego w myjce kabinowej pod wysokim ciśnieniem
Pozbycie się wszelkich wewnętrznych zanieczyszczeń przy użyciu myjki ultradźwiękowej,
Przeprowadzenie procesu szkiełkowania
2. Regeneracja.
Wymieniana wszystkich niezbędnych części na nowe: wysokiej klasy kompletny zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna, wirnik z wałkiem, koło kompresji, czyli cały środek - rdzeń jest nowy
Montaż rdzenia turbosprężarki.
Kontrola szczelności (olej 0W20, ciśnienie 4,5 bara, temp 85 °).
Doważenie części wirujących na maszynie wysokoobrotowej SCHENCK.
Montaż doważonego rdzenia turbosprężarki z obudową.
Kalibracja mechanizmu zmiennej geometrii oraz siłownika.
3. Testy i kontrola.
Przeprowadzamy serię specjalistycznych testów przy wykorzystaniu technologicznie zaawansowanych urządzeń. Dzięki temu możemy zagwarantować i potwierdzić protokołami, że turbosprężarka odzyskała parametry produktu fabrycznie nowego.
Dział kontroli czuwa nad każdym etapem regeneracji oraz przeprowadzania testów w oparciu o normę zarządzania jakością ISO 9001
NAPRAWIAMY TURBINY KAŻDEGO TYPU DO SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH.
REGENERUJEMY RÓWNIEŻ WSZYSTKIE TYPY WTRYSKIWACZY, ORAZ POMPOWTRYSKIWACZY, POMPY PALIWOWE I POMPY VACUM
ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ PO TURBOSPRĘŻARKI HYBRYDOWE !!!
Etapy regeneracji turbosprężarki
1. Przygotowanie do regeneracji.
Wizualne oględziny - kontrola pod kątem uszkodzeń mechanicznych oraz obecności oleju silnikowego w obudowach sprężarki oraz turbiny.
Demontaż na poszczególne części składowe.
Określenie przyczyny uszkodzenia.
Przeprowadzenie dokładnego czyszczenia zewnętrznego w myjce kabinowej pod wysokim ciśnieniem
Pozbycie się wszelkich wewnętrznych zanieczyszczeń przy użyciu myjki ultradźwiękowej,
Przeprowadzenie procesu szkiełkowania
2. Regeneracja.
Wymieniana wszystkich niezbędnych części na nowe: wysokiej klasy kompletny zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna, wirnik z wałkiem, koło kompresji, czyli cały środek - rdzeń jest nowy
Montaż rdzenia turbosprężarki.
Kontrola szczelności (olej 0W20, ciśnienie 4,5 bara, temp 85 °).
Doważenie części wirujących na maszynie wysokoobrotowej SCHENCK.
Montaż doważonego rdzenia turbosprężarki z obudową.
Kalibracja mechanizmu zmiennej geometrii oraz siłownika.
3. Testy i kontrola.
Przeprowadzamy serię specjalistycznych testów przy wykorzystaniu technologicznie zaawansowanych urządzeń. Dzięki temu możemy zagwarantować i potwierdzić protokołami, że turbosprężarka odzyskała parametry produktu fabrycznie nowego.
Dział kontroli czuwa nad każdym etapem regeneracji oraz przeprowadzania testów w oparciu o normę zarządzania jakością ISO 9001
ID: 614511632
xxx xxx xxx