Prywatne
Rok wydania: 2011
Stan: Nowe
Rodzaj: Encyklopedie i leksykony
Opis
Książka jest całkowicie nowa.
Był to nietrafny zakup, więc nawet nie została otworzona
Możliwość odbioru osobistego na terenie Krakowa.
Autor Lux Jolanta
Wydawnictwo Adam
Okładka Miękka
Format 15.5x25.0cm
Rok wydania 2011
Ilość stron 324
ISBN 978*****29431
Opis:
Opracowanie autorstwa Jolanty Lux zostało napisane z myślą o tych, którzy stwierdzili, że potrzebna jest im szersza znajomość zagadnień związanych z organizacją reklamy, kreowaniem i realizacją działań reklamowych, perswazją i skutecznym komunikowaniem reklamowym, funkcjonowaniem percepcji pamięci i uwagi konsumenta, prowadzeniem badań reklamowych i konsumenckich, a przede wszystkim z tworzeniem wizualnych i audiowizualnych form reklamy.
Był to nietrafny zakup, więc nawet nie została otworzona
Możliwość odbioru osobistego na terenie Krakowa.
Autor Lux Jolanta
Wydawnictwo Adam
Okładka Miękka
Format 15.5x25.0cm
Rok wydania 2011
Ilość stron 324
ISBN 978*****29431
Opis:
Opracowanie autorstwa Jolanty Lux zostało napisane z myślą o tych, którzy stwierdzili, że potrzebna jest im szersza znajomość zagadnień związanych z organizacją reklamy, kreowaniem i realizacją działań reklamowych, perswazją i skutecznym komunikowaniem reklamowym, funkcjonowaniem percepcji pamięci i uwagi konsumenta, prowadzeniem badań reklamowych i konsumenckich, a przede wszystkim z tworzeniem wizualnych i audiowizualnych form reklamy.
ID: 855679164
Dodane 13 maja 2024
Reklama Leksykon (50% pojęć gratis)- Jolanta Lux
10 zł
Użytkownik
Lokalizacja