Firmowe
Rok wydania: 2010
Stan: Używane
Opis
Nakład książki dawno wyczerpany.
Jednym z głównych celów przyświecających niniejszej publikacji jest próba wykazania, że reklama zewnętrzna ma nie tylko wymiar czysto ekonomiczny czy społeczny, ale ściśle powiązana jest z zjawiskami zachodzącymi w procesach inwestycyjnych. Takie ujęcie tematu ma pomóc w zmianie powszechnych opinii, że zagadnienia związane z reklamą, w tym także tą zewnętrzną, należy badać i opisywać stosując tylko instrumenty i narzędzia marketingowe.
Autorzy w szczegółowy sposób przedstawiają takie zagadnienia jak: definicja reklamy, rys historyczny reklamy i jej form, prawo reklamy zewnętrznej, stosunek reklamy zewnętrznej do regulacji Prawa budowlanego, przepisów o drogach i ruchu drogowym, przepisów o ochronie zabytków, przepisów o ochronie przyrody oraz przepisów o planowaniu przestrzennym, a także zagadnienia proceduralne.
Niewielkie ślady użytkowania na okładce. Środek w stanie bardzo dobrym. Na jednej stronie mała dedykacja.
Wydawnictwo: C.H. Beck
ISBN: 978********167-2
Format: 14 x 22 cm
Ilość stron: 215
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
Jednym z głównych celów przyświecających niniejszej publikacji jest próba wykazania, że reklama zewnętrzna ma nie tylko wymiar czysto ekonomiczny czy społeczny, ale ściśle powiązana jest z zjawiskami zachodzącymi w procesach inwestycyjnych. Takie ujęcie tematu ma pomóc w zmianie powszechnych opinii, że zagadnienia związane z reklamą, w tym także tą zewnętrzną, należy badać i opisywać stosując tylko instrumenty i narzędzia marketingowe.
Autorzy w szczegółowy sposób przedstawiają takie zagadnienia jak: definicja reklamy, rys historyczny reklamy i jej form, prawo reklamy zewnętrznej, stosunek reklamy zewnętrznej do regulacji Prawa budowlanego, przepisów o drogach i ruchu drogowym, przepisów o ochronie zabytków, przepisów o ochronie przyrody oraz przepisów o planowaniu przestrzennym, a także zagadnienia proceduralne.
Niewielkie ślady użytkowania na okładce. Środek w stanie bardzo dobrym. Na jednej stronie mała dedykacja.
Wydawnictwo: C.H. Beck
ISBN: 978********167-2
Format: 14 x 22 cm
Ilość stron: 215
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 882966283
xxx xxx xxx
Dodane 05 maja 2024
REKLAMA ZEWNĘTRZNA w procesie inwestycyjnym, Suławko-Karetko, Romański
Tylko przedmiot
99,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja