Prywatne
Stan: Używane
Marka: Cannondale
Kolor: Czarny
Amortyzacja: Przód i tył
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Rozmiar koła: 26"
Rozmiar ramy: 19-20"
Opis
Sprzedam rower znanej amerykańskiej firmy Cannondale.
Rize 4.0 rozmiar L, koła 26", osprzęt Shimano XT, hamulce tarczowe hydrauliczne, pełna amortyzacja: full
Kupiłem rower używany w 2020 z zamysłem konwersji na elektryka.
To była moja kolejna konwersja więc operacja była przeprowadzona już z jakimś doświadczeniem.
Zastosowałem popularny silnik TSZD2, z wyświetlaczem 850C. Silnik/wyświetlacz ma wymienione oprogramowane (tzw. mod). Oprogramowanie daje znacznie więcej możliwości konfiguracji w stosunku do fabrycznego. Akumulator 48V: 13S5P na ogniwach LGMJ1: 820Wh. Akumulator oczywiście demontowalny.
Zasięg przy wspomaganiu pedałowania to ponad 100km.
Silnik TSZD2 o mocy 750W świetnie daje sobie radę na stromych podjazdach a system wspomagania w oparciu o czujnik nacisku (+ zmodowane oprogramowanie) jest jednym z najlepszych na jakich miałem okazję jeździć. To bardzo intuicyjny i przyjemny w użytkowaniu system. Ponadto to bardzo ekonomiczne - w sensie zasięgu - rozwiązane.
Rower posiada manetkę (można jechać bez pedałowania) i nie ma ograniczenia co do prędkości do której działa wspomaganie (w rowerach fabrycznych jest do 25km/h) a przełożenia napędu pozwalają pedałować (ze wspomaganiem) do prędkości 40-50km/h
Sam rower nowy nie jest - widać ślady używania (taki kupiłem), natomiast serwisowałem na bieżąco w lokalnym serwisie rowerowym. Przejechałem na nim ok. 3000km
Rower sprzedaję bez ładowarki (to typowa ładowarka na 13S - bez problemu do kupienia za 100-300zł) za to dołączam nową niebieską teflonową zębatkę przeniesienia napędu do silnika (kupiłem od razu jako zapas ale nic się nie zużyło dotychczas).
Rower gotowy do jazdy waży 23kg (w tym bateria 4kg) - także całkiem nieźle jak na elektryka.
Cena do drobnej negocjacji. Fabryczny rower o tych parametrach kosztuje kilka razy więcej.
Odbiór osobisty.
Rize 4.0 rozmiar L, koła 26", osprzęt Shimano XT, hamulce tarczowe hydrauliczne, pełna amortyzacja: full
Kupiłem rower używany w 2020 z zamysłem konwersji na elektryka.
To była moja kolejna konwersja więc operacja była przeprowadzona już z jakimś doświadczeniem.
Zastosowałem popularny silnik TSZD2, z wyświetlaczem 850C. Silnik/wyświetlacz ma wymienione oprogramowane (tzw. mod). Oprogramowanie daje znacznie więcej możliwości konfiguracji w stosunku do fabrycznego. Akumulator 48V: 13S5P na ogniwach LGMJ1: 820Wh. Akumulator oczywiście demontowalny.
Zasięg przy wspomaganiu pedałowania to ponad 100km.
Silnik TSZD2 o mocy 750W świetnie daje sobie radę na stromych podjazdach a system wspomagania w oparciu o czujnik nacisku (+ zmodowane oprogramowanie) jest jednym z najlepszych na jakich miałem okazję jeździć. To bardzo intuicyjny i przyjemny w użytkowaniu system. Ponadto to bardzo ekonomiczne - w sensie zasięgu - rozwiązane.
Rower posiada manetkę (można jechać bez pedałowania) i nie ma ograniczenia co do prędkości do której działa wspomaganie (w rowerach fabrycznych jest do 25km/h) a przełożenia napędu pozwalają pedałować (ze wspomaganiem) do prędkości 40-50km/h
Sam rower nowy nie jest - widać ślady używania (taki kupiłem), natomiast serwisowałem na bieżąco w lokalnym serwisie rowerowym. Przejechałem na nim ok. 3000km
Rower sprzedaję bez ładowarki (to typowa ładowarka na 13S - bez problemu do kupienia za 100-300zł) za to dołączam nową niebieską teflonową zębatkę przeniesienia napędu do silnika (kupiłem od razu jako zapas ale nic się nie zużyło dotychczas).
Rower gotowy do jazdy waży 23kg (w tym bateria 4kg) - także całkiem nieźle jak na elektryka.
Cena do drobnej negocjacji. Fabryczny rower o tych parametrach kosztuje kilka razy więcej.
Odbiór osobisty.
ID: 863674334
xxx xxx xxx
Dodane 18 kwietnia 2024
Rower elektryk ebike Cannondale Rize L full - TSDZ2
4 999 zł
Użytkownik
Lokalizacja