Prywatne
Stan: Używane
Marka: B'TWIN
Kolor: Szary
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Szczękowe
Materiał ramy: Aluminium
Rozmiar koła: 28"
Rozmiar ramy: 19-20"
Opis
Po przeglądzie!
Rama rozmiar M (173 - 182 cm)
Oferuję na sprzedaż kultowy rower Triban 540 w wersji "rozszerzonej" (więcej poniżej).
Uwaga! Rower bezpośrednio po serwisie, gotowy do jazdy na kolejny sezon - wymienione klocki hamulcowe na Shimano Ultegra, linki przerzutek i hamulców wraz z pancerzami, wyregulowany.
Obecnie nowy rower podobnej klasy (bez dodatkowego zapasu kół i opon) kosztuje w sklepie ok. 5000-6000zł.
Rower nadaje się zarówno dla osób chętnych do jazdy po szosie, jak i tych spragnionych jazdy po nieubitych bezdrożach w lekkim terenie. Jest to możliwe dzięki wytrzymałym obręczom Mavic Aksium.
W zestawie z drugą parą kół, którą oferuję dodatkowo w osobnym ogłoszeniu, zakres zastosowań wzrasta znacząco!
Dzięki temu rower to swoiste 2w1 - szosa, która pozwala poznać przedsmak gravelowego świata.
Jak widać po zdjęciach, doskonale sprawdza się też w formule bikepackingowej. Triban miał okazję zwiedzić kawał Polski od Bałtyku po Tatry, ale też m.in. Słowenię, Chorwację, Czarnogórę, Albanię i Grecję.
Rower sprzedaję, bo wsiąkłem w temat i kupiłem w jego miejsce "pełnoprawnego gravela".
Wspomniany drugi zestaw kół (osobne ogłoszenie, razem będzie taniej po negocjacji) pochodzi z roweru Kross Vento 5.0.
Zatem w ewentualnym zestawie rower + koła otrzymujesz:
- 2 pary kół
- 2 pary opon (z dętkami) - jedne na szosę (Hutchinson Equinox II 25mm), drugie w lekki teren (Panaracer GravelKing SS+ 32 mm na tył i SK 35 mm na przód)
W rowerze dokonałem w trakcie eksploatacji kilku modyfikacji i wymian, które miały na celu sprawić, że rower będzie jeszcze wygodniejszy. Mostek o wyższym wzniosie, wspominane wcześniej świeżo wymienione klocki hamulcowe, bardziej miękkie przełożenie mniejszej tarczy w korbie, wymiana siodełka czy rotowanie kaset i łańcuchów. Jeśli zajdzie taka potrzeba, mogę ponownie zamontować części oryginalne, mniej używane.
Stan roweru oceniam na dobry. Oczywiście w trakcie użytkowania pojawiły się szlify, kreski i przetarcia (na ramie od torby, na przerzutce i na lewej klamce). Jednak poza kwestiami wizualnymi, nie mają one absolutnie żadnego wpływu na funkcjonalność i frajdę z jazdy. Jak jedziesz, to obserwujesz świat, a jak stoisz i robisz zdjęcia rowerowi w terenie, to tych rysek i tak nie widać ;)
Zdjęcia wrzucam takie, jakie znalazłem w swoim archiwum. W razie potrzeby - oczywiście na prośbę porobię dokładne zdjęcia poszczególnych elementów.
Druga kaseta w zapasowym zestawie kół+opon zostaje u mnie.
Jako że jestem amatorem-wycieczkowiczem, a nie trenującym zawodnikiem, to finalnie łączny przebieg jest nieduży - 9.500km. Do tego zużycie poszczególnych elementów napędu jest mniejsze że względu na rotację części zamiennych. Taki dystans to zapaleniec z zacięciem sportowym robi spokojnie w mniej niż rok :)
- - - - - - - - -
RAMA aluminium 6061 T6
WIDELEC BTWIN Sport karbon/aluminium
PRZERZUTKA PRZEDNIA Shimano 105
PRZERZUTKA TYLNA Shimano 105
MECHANIZM KORBOWY SHIMANO RS 500 compact 52 x 36 z. (zmieniłem mniejszą tarczę na 34 zęby, dla większej wygody na podjazdach)
KASETA SHIMANO 105 11-rzędowa 11-28T
KOMPLETNE KOŁA Mavic Aksium
OPONY Hutchinson Equinox 2 700 x 25c
MANETKI Shimano 105
HAMULCE B'TWIN by TEKTRO (Klocki hamulcowe: SHIMANO ULTEGRA)
KIEROWNICA B'TWIN SPORT 420 mm.
MOSTEK B'TWIN Sport: 100 mm (na części zdjęć znajduje się inny mostek z większym wzniosem - do ustalenia , który ma zostać)
STERY 1"1/8 aheadset
SIODEŁKO B'TWIN ERGO FIT
WSPORNIK SIODEŁKA B'TWIN Sport
Rama rozmiar M (173 - 182 cm)
Oferuję na sprzedaż kultowy rower Triban 540 w wersji "rozszerzonej" (więcej poniżej).
Uwaga! Rower bezpośrednio po serwisie, gotowy do jazdy na kolejny sezon - wymienione klocki hamulcowe na Shimano Ultegra, linki przerzutek i hamulców wraz z pancerzami, wyregulowany.
Obecnie nowy rower podobnej klasy (bez dodatkowego zapasu kół i opon) kosztuje w sklepie ok. 5000-6000zł.
Rower nadaje się zarówno dla osób chętnych do jazdy po szosie, jak i tych spragnionych jazdy po nieubitych bezdrożach w lekkim terenie. Jest to możliwe dzięki wytrzymałym obręczom Mavic Aksium.
W zestawie z drugą parą kół, którą oferuję dodatkowo w osobnym ogłoszeniu, zakres zastosowań wzrasta znacząco!
Dzięki temu rower to swoiste 2w1 - szosa, która pozwala poznać przedsmak gravelowego świata.
Jak widać po zdjęciach, doskonale sprawdza się też w formule bikepackingowej. Triban miał okazję zwiedzić kawał Polski od Bałtyku po Tatry, ale też m.in. Słowenię, Chorwację, Czarnogórę, Albanię i Grecję.
Rower sprzedaję, bo wsiąkłem w temat i kupiłem w jego miejsce "pełnoprawnego gravela".
Wspomniany drugi zestaw kół (osobne ogłoszenie, razem będzie taniej po negocjacji) pochodzi z roweru Kross Vento 5.0.
Zatem w ewentualnym zestawie rower + koła otrzymujesz:
- 2 pary kół
- 2 pary opon (z dętkami) - jedne na szosę (Hutchinson Equinox II 25mm), drugie w lekki teren (Panaracer GravelKing SS+ 32 mm na tył i SK 35 mm na przód)
W rowerze dokonałem w trakcie eksploatacji kilku modyfikacji i wymian, które miały na celu sprawić, że rower będzie jeszcze wygodniejszy. Mostek o wyższym wzniosie, wspominane wcześniej świeżo wymienione klocki hamulcowe, bardziej miękkie przełożenie mniejszej tarczy w korbie, wymiana siodełka czy rotowanie kaset i łańcuchów. Jeśli zajdzie taka potrzeba, mogę ponownie zamontować części oryginalne, mniej używane.
Stan roweru oceniam na dobry. Oczywiście w trakcie użytkowania pojawiły się szlify, kreski i przetarcia (na ramie od torby, na przerzutce i na lewej klamce). Jednak poza kwestiami wizualnymi, nie mają one absolutnie żadnego wpływu na funkcjonalność i frajdę z jazdy. Jak jedziesz, to obserwujesz świat, a jak stoisz i robisz zdjęcia rowerowi w terenie, to tych rysek i tak nie widać ;)
Zdjęcia wrzucam takie, jakie znalazłem w swoim archiwum. W razie potrzeby - oczywiście na prośbę porobię dokładne zdjęcia poszczególnych elementów.
Druga kaseta w zapasowym zestawie kół+opon zostaje u mnie.
Jako że jestem amatorem-wycieczkowiczem, a nie trenującym zawodnikiem, to finalnie łączny przebieg jest nieduży - 9.500km. Do tego zużycie poszczególnych elementów napędu jest mniejsze że względu na rotację części zamiennych. Taki dystans to zapaleniec z zacięciem sportowym robi spokojnie w mniej niż rok :)
- - - - - - - - -
RAMA aluminium 6061 T6
WIDELEC BTWIN Sport karbon/aluminium
PRZERZUTKA PRZEDNIA Shimano 105
PRZERZUTKA TYLNA Shimano 105
MECHANIZM KORBOWY SHIMANO RS 500 compact 52 x 36 z. (zmieniłem mniejszą tarczę na 34 zęby, dla większej wygody na podjazdach)
KASETA SHIMANO 105 11-rzędowa 11-28T
KOMPLETNE KOŁA Mavic Aksium
OPONY Hutchinson Equinox 2 700 x 25c
MANETKI Shimano 105
HAMULCE B'TWIN by TEKTRO (Klocki hamulcowe: SHIMANO ULTEGRA)
KIEROWNICA B'TWIN SPORT 420 mm.
MOSTEK B'TWIN Sport: 100 mm (na części zdjęć znajduje się inny mostek z większym wzniosem - do ustalenia , który ma zostać)
STERY 1"1/8 aheadset
SIODEŁKO B'TWIN ERGO FIT
WSPORNIK SIODEŁKA B'TWIN Sport
ID: 909794487
xxx xxx xxx
Dodane 19 kwietnia 2024
Rower szosowy Triban 540 rozm. M - 105, Gravelking - gravel, road+
2 099 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja