Prywatne
Stan: Używane
Opis
Posiadam duże doświadczenie klilkuletnie w zakresienaprawy silników Brose: ALU oraz S-MAG
Oferuję:
- wymianę łożysk
- wymianę osi suportu silnika
- wymianę paska na standardowy lub niezrywalny
- wymianę lub naprawę napinacza paska
- czyszczenie i smarowanie łożysk oraz przekładni planetarnej
- wymianę elementów obudowy
- wymiana silnika na nowy lub regenerowany
- sprawdzenie i przetestowanie silnika
- silnik smaruję najnowszymi smarami w zakresie: przekładni planetarnej oraz pozostałych
podzespołów
- aktualizację oprogramowania
- wgranie sterownika odpowiedniego do konkretnej marki roweru.
- odblokowanie silnika do prędkości wspomagania do 32km/h , 45 km/h
Oprócz naprawy oferuję upgrade silników. Mogę zbudować silnik lepszy niż silnik wyprodukowany przez firmę Brose.
Na czym polega polepszenie?
1. Przede wszystkim na zamontowaniu porządnych japoński łożysk , a nie fabrycznych chińskich.
2. Wymianie łożysk jednokierunkowych (sprzęgieł) w plastikowych koszach na
sprzęgła w metalowych koszach.
3. Wymianie paska na najnowszy wykonany z tworzywa wzmacnianego kewlarem.
Pasek , który jak zapewnia Brose nie ulega rozerwaniu, zniszczeniu.
Wymiana paska ma sens jeżeli znajdzie się przyczynę jego pęknięcia. Najczęściej jest spowodowana oporami na zużytych łożyskach ( zwłaszcza łożysko igiełkowe, które ulega zalaniu wodą podczas użytkowania). W silnikach z rodziny S-Mag częstą usterką jest przesuwanie się dużego koła pasowego co skutkuje wieloma niepożądanymi uszkodzeniami silnika.
U mnie usługa wymiany paska polega na całkowitym rozmontowaniu silnika, diagnozie i wymianie wadliwych części w uzgodnieniu z klientem na jakich życzy sobie częściach. Czyszczeniu wszystkich elementów oraz nałożeniu nowych współczesnych smarów.
W nieskomplikowanych naprawach możliwy serwis z dnia na dzień.
Zapraszam na pozostałe swoje aukcje.
Można do mnie dostarczyć cały rower lub wysłać silnik za pomocą kuriera.
Bardzo dogodne terminy.
Udzielam gwarancji
Oferuję:
- wymianę łożysk
- wymianę osi suportu silnika
- wymianę paska na standardowy lub niezrywalny
- wymianę lub naprawę napinacza paska
- czyszczenie i smarowanie łożysk oraz przekładni planetarnej
- wymianę elementów obudowy
- wymiana silnika na nowy lub regenerowany
- sprawdzenie i przetestowanie silnika
- silnik smaruję najnowszymi smarami w zakresie: przekładni planetarnej oraz pozostałych
podzespołów
- aktualizację oprogramowania
- wgranie sterownika odpowiedniego do konkretnej marki roweru.
- odblokowanie silnika do prędkości wspomagania do 32km/h , 45 km/h
Oprócz naprawy oferuję upgrade silników. Mogę zbudować silnik lepszy niż silnik wyprodukowany przez firmę Brose.
Na czym polega polepszenie?
1. Przede wszystkim na zamontowaniu porządnych japoński łożysk , a nie fabrycznych chińskich.
2. Wymianie łożysk jednokierunkowych (sprzęgieł) w plastikowych koszach na
sprzęgła w metalowych koszach.
3. Wymianie paska na najnowszy wykonany z tworzywa wzmacnianego kewlarem.
Pasek , który jak zapewnia Brose nie ulega rozerwaniu, zniszczeniu.
Wymiana paska ma sens jeżeli znajdzie się przyczynę jego pęknięcia. Najczęściej jest spowodowana oporami na zużytych łożyskach ( zwłaszcza łożysko igiełkowe, które ulega zalaniu wodą podczas użytkowania). W silnikach z rodziny S-Mag częstą usterką jest przesuwanie się dużego koła pasowego co skutkuje wieloma niepożądanymi uszkodzeniami silnika.
U mnie usługa wymiany paska polega na całkowitym rozmontowaniu silnika, diagnozie i wymianie wadliwych części w uzgodnieniu z klientem na jakich życzy sobie częściach. Czyszczeniu wszystkich elementów oraz nałożeniu nowych współczesnych smarów.
W nieskomplikowanych naprawach możliwy serwis z dnia na dzień.
Zapraszam na pozostałe swoje aukcje.
Można do mnie dostarczyć cały rower lub wysłać silnik za pomocą kuriera.
Bardzo dogodne terminy.
Udzielam gwarancji
ID: 884199666
xxx xxx xxx
Dodane 19 kwietnia 2024
silnik Brose . Bulls, Speciialized , BH, BMW
500 zł
Użytkownik
Lokalizacja