Prywatne
Stan: Używane
Opis
śilnik sprzedaje tak jak jest na zdjęciach, z obręczą, tarczą i wolnobiegiem. jest zapleciony w obręcz moto 18x2.15 więc można dobrego kapcia założyć, tarcza 203mm. obydwa zestawy halla działają, jedne maja uciętą wtyczkę bo miałem własną przylutowana pod mojego vesc'a
śilnik jest przygotowany pod kat, jest po serwisie, zalany olejem i założone są radiatory na obwodzie korpusu :
- łożyska świeżo wymienione, 0 km przejechane
- zalanie olejem pomaga z odprowadzaniem ciepła do obudowy z zamontowanymi radiatorami (śilnik stabilizuje się na ok. 75A fazowego, silnik nie zalany to ok. 45A faz)
- dodatkowy plus zalania silnika jest taki że jak się już przegrzeje to szybciej się schłądza po przegrzaniu
- taśma na silniklu zakrywa dziurke wentylacyjną, przy zalaniu olejem jeśli takowej nie ma to olej będzie uciekał przez łożyska i zarzyga wszystko ¯\_(ツ)_/¯.dodatkowo może wtedy zassać wode przez łożyska co znacznie skróci ich żywot. otwierałem go do wymiany łożysk - 0 śladu zabrudzeń w środku, a łatwego życia nie miał tagże obawiać się o ta dziurke nie trzeba
!!! USTAW ZABESPIECZENIE TERMICZNE NA 120 ST !!!
magnesy powinny wytzrymać do 140 st a emalia na uzwojeniu do 200 st, 120 to jest bezpieczna granica
!!! przylutuj przewody fazowe !!!
nie urzywaj żadnych złączek, 1) powodują straty ,2) przy dużych mocah to poprostu tykajaca bomba i ryzyko pożaru
w razie pytań prosze pisać, dzwonić, moge podesłac więcej zdjęć - byle po 18
preferowanie odbiór osobisty, wysyłąnie tego kloca to nie za łatwa sprawa, a też obejrzeć można
osobiście polecam kontrolery vesc, 75200 powinien być praktycznie idealny dla tego silnika, osobiście używałem 75350, schowany w budzie nigdy się nie przegrzał i cena odpowiednia
Długość przewodu zasilającego : 1m
Ilość magnesów : 46
Maksymalny prąd fazowy ciągły : 75~90A (śilnik kieidy się przegrzeje to moc stabilizuje się na 75A faz przy ok 105 stopniach)
Maksymalny prąd fazowy chwilowy : ~150-200 A (30-60 sec)
Moment obrotowy : 1,2 Nm/A
Napięcie zasilania : 24-120V
Nawój silnika : 16x4
Rozstaw widełek : 145mm (pasuje do klasycznych rowerów)
RPM na Volt (Kt) : 4T = 8.9 Kv
Typ silnika : bezprzekładniowy, pod 36 szprych
Waga : 9.4kg
Model : XF40 45H 3K Turbo
tagi [
qs205, qs 205, mxus, 3kturbo, 3k-turbo, 3k turbo, ebike, e-bike, e bike, falcon, stelth, bomer, bommer 3000W, 4000w, 5000W, 6000W, 7000W, 8000W, 9000W, 10000W, 3KW, 4KW, 5KW, 6KW, 7KW, 8KW, 9KW, 10KW
]
śilnik jest przygotowany pod kat, jest po serwisie, zalany olejem i założone są radiatory na obwodzie korpusu :
- łożyska świeżo wymienione, 0 km przejechane
- zalanie olejem pomaga z odprowadzaniem ciepła do obudowy z zamontowanymi radiatorami (śilnik stabilizuje się na ok. 75A fazowego, silnik nie zalany to ok. 45A faz)
- dodatkowy plus zalania silnika jest taki że jak się już przegrzeje to szybciej się schłądza po przegrzaniu
- taśma na silniklu zakrywa dziurke wentylacyjną, przy zalaniu olejem jeśli takowej nie ma to olej będzie uciekał przez łożyska i zarzyga wszystko ¯\_(ツ)_/¯.dodatkowo może wtedy zassać wode przez łożyska co znacznie skróci ich żywot. otwierałem go do wymiany łożysk - 0 śladu zabrudzeń w środku, a łatwego życia nie miał tagże obawiać się o ta dziurke nie trzeba
!!! USTAW ZABESPIECZENIE TERMICZNE NA 120 ST !!!
magnesy powinny wytzrymać do 140 st a emalia na uzwojeniu do 200 st, 120 to jest bezpieczna granica
!!! przylutuj przewody fazowe !!!
nie urzywaj żadnych złączek, 1) powodują straty ,2) przy dużych mocah to poprostu tykajaca bomba i ryzyko pożaru
w razie pytań prosze pisać, dzwonić, moge podesłac więcej zdjęć - byle po 18
preferowanie odbiór osobisty, wysyłąnie tego kloca to nie za łatwa sprawa, a też obejrzeć można
osobiście polecam kontrolery vesc, 75200 powinien być praktycznie idealny dla tego silnika, osobiście używałem 75350, schowany w budzie nigdy się nie przegrzał i cena odpowiednia
Długość przewodu zasilającego : 1m
Ilość magnesów : 46
Maksymalny prąd fazowy ciągły : 75~90A (śilnik kieidy się przegrzeje to moc stabilizuje się na 75A faz przy ok 105 stopniach)
Maksymalny prąd fazowy chwilowy : ~150-200 A (30-60 sec)
Moment obrotowy : 1,2 Nm/A
Napięcie zasilania : 24-120V
Nawój silnika : 16x4
Rozstaw widełek : 145mm (pasuje do klasycznych rowerów)
RPM na Volt (Kt) : 4T = 8.9 Kv
Typ silnika : bezprzekładniowy, pod 36 szprych
Waga : 9.4kg
Model : XF40 45H 3K Turbo
tagi [
qs205, qs 205, mxus, 3kturbo, 3k-turbo, 3k turbo, ebike, e-bike, e bike, falcon, stelth, bomer, bommer 3000W, 4000w, 5000W, 6000W, 7000W, 8000W, 9000W, 10000W, 3KW, 4KW, 5KW, 6KW, 7KW, 8KW, 9KW, 10KW
]
ID: 891444768
xxx xxx xxx
Dodane 20 kwietnia 2024
śilnik ebike hub MXUS 3k-turbo zalany olejem z radiatorami
1 700 zł
Lokalizacja