Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Do sprzedania nowy silnik XING2 2306 2555kV 4S
Nowy, nieużywany. Posiadam 4szt. więc można zakupić cały zestaw - wyjdzie taniej za sztukę.
XING2 Silnik 2306 2555kv na 4s do śmigieł 5"
Opis produktu
Nasze silniki NextGen serii XING stały się popularne po premierze w 2018 roku i stały się nowym standardem na rynku. Czy był to zakrzywiony kształt, czy wewnętrzny pierścień tłumiący chroniący łożysko, czy też były to łożyska NSK wyższej jakości połączone z wałem ze stopu tytanu wyższej jakości? Przez te wszystkie lata byliśmy kopiowani i porównywani, ale teraz nadszedł czas, aby ponownie ustanowić nowy standard! W końcu jesteśmy gotowi ogłosić naszego poprzednika, XING2!
Płynne, niezawodne i mocne silniki XING zostały zmodernizowane i osiągnęliśmy jeszcze wyższy standard w naszej fabryce, a także lepszą wydajność niż kiedykolwiek wcześniej. Wprowadzono nowe, centralnie szczelinowane magnesy N52H z zakrzywionym łukiem, aby drastycznie skrócić czas reakcji silnika! Być może największym wąskim gardłem naszego kontrolera lotu FPV jest silnik ze względu na opóźnienie translacyjne podczas hamowania i przyspieszania. Silniki XING2 oferują szybszą reakcję, aby szybciej przełożyć pętlę PID i uzyskać uczucie zamknięcia, którego zawsze szukałeś!
Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz trwałemu połączeniu dzwonu i wału, udało nam się zredukować do minimum szczelinę powietrzną magnesu i laminowanie stojana. Im mniejsza jest szczelina powietrzna, tym niższa reluktancja i wyższy strumień magnetyczny (który jest magnetycznym analogiem prądu), co powoduje większą wydajność i większą moc!
Na początku 2018 roku zaczęliśmy zakładać pierścienie uszczelniające na górze naszych łożysk, pomiędzy dzwonkiem silnika a stojanem. Działa to jak amortyzator w przypadku uderzenia dzwonu lub wału i utrzymuje szczelinę łożyska szczelną, aby zredukować wszystkie wibracje wywołane wysokimi obrotami! Może również zmniejszyć osiową siłę uderzenia na tyle, aby zapewnić płynność i ciszę łożysk. Całe nasze doświadczenie, wysokiej jakości dzwony 7075, zabezpieczenie łożysk typu O-ring i wszystkie inne funkcje, które właśnie widziałeś w oryginalnej serii XING, są nadal wbudowane w nowy kształt i design!
Cechy:
- Wał ze stopu tytanu o średnicy 5 mm, nasz najmocniejszy wał napędowy w historii!
- Odporny na uderzenia dzwonek z aluminium 7075
- Gładkie i trwałe łożyska NSK 9x4x4
- Magnesy łukowe N52H z centralnym nacięciem
- Zabezpieczenie szczeliny łożyska XING O-ringiem
- Osłona przewodów silnika
- Dynamicznie zrównoważony
Specyfikacja
- Model: XING2 2306
- KV: 2555 KV
- Wersja: Gwint CW
-Napięcie wejściowe: 4S/6S Lipo
- Konfiguracja: 12N14P
- Średnica stojana: 23 mm
- Długość stojana: 6 mm
- Waga: 31,6 g z krótkim przewodem
-Długość drutu: 20AWG 160mm
- Wzór mocowania: 16*16mm
Nowy, nieużywany. Posiadam 4szt. więc można zakupić cały zestaw - wyjdzie taniej za sztukę.
XING2 Silnik 2306 2555kv na 4s do śmigieł 5"
Opis produktu
Nasze silniki NextGen serii XING stały się popularne po premierze w 2018 roku i stały się nowym standardem na rynku. Czy był to zakrzywiony kształt, czy wewnętrzny pierścień tłumiący chroniący łożysko, czy też były to łożyska NSK wyższej jakości połączone z wałem ze stopu tytanu wyższej jakości? Przez te wszystkie lata byliśmy kopiowani i porównywani, ale teraz nadszedł czas, aby ponownie ustanowić nowy standard! W końcu jesteśmy gotowi ogłosić naszego poprzednika, XING2!
Płynne, niezawodne i mocne silniki XING zostały zmodernizowane i osiągnęliśmy jeszcze wyższy standard w naszej fabryce, a także lepszą wydajność niż kiedykolwiek wcześniej. Wprowadzono nowe, centralnie szczelinowane magnesy N52H z zakrzywionym łukiem, aby drastycznie skrócić czas reakcji silnika! Być może największym wąskim gardłem naszego kontrolera lotu FPV jest silnik ze względu na opóźnienie translacyjne podczas hamowania i przyspieszania. Silniki XING2 oferują szybszą reakcję, aby szybciej przełożyć pętlę PID i uzyskać uczucie zamknięcia, którego zawsze szukałeś!
Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz trwałemu połączeniu dzwonu i wału, udało nam się zredukować do minimum szczelinę powietrzną magnesu i laminowanie stojana. Im mniejsza jest szczelina powietrzna, tym niższa reluktancja i wyższy strumień magnetyczny (który jest magnetycznym analogiem prądu), co powoduje większą wydajność i większą moc!
Na początku 2018 roku zaczęliśmy zakładać pierścienie uszczelniające na górze naszych łożysk, pomiędzy dzwonkiem silnika a stojanem. Działa to jak amortyzator w przypadku uderzenia dzwonu lub wału i utrzymuje szczelinę łożyska szczelną, aby zredukować wszystkie wibracje wywołane wysokimi obrotami! Może również zmniejszyć osiową siłę uderzenia na tyle, aby zapewnić płynność i ciszę łożysk. Całe nasze doświadczenie, wysokiej jakości dzwony 7075, zabezpieczenie łożysk typu O-ring i wszystkie inne funkcje, które właśnie widziałeś w oryginalnej serii XING, są nadal wbudowane w nowy kształt i design!
Cechy:
- Wał ze stopu tytanu o średnicy 5 mm, nasz najmocniejszy wał napędowy w historii!
- Odporny na uderzenia dzwonek z aluminium 7075
- Gładkie i trwałe łożyska NSK 9x4x4
- Magnesy łukowe N52H z centralnym nacięciem
- Zabezpieczenie szczeliny łożyska XING O-ringiem
- Osłona przewodów silnika
- Dynamicznie zrównoważony
Specyfikacja
- Model: XING2 2306
- KV: 2555 KV
- Wersja: Gwint CW
-Napięcie wejściowe: 4S/6S Lipo
- Konfiguracja: 12N14P
- Średnica stojana: 23 mm
- Długość stojana: 6 mm
- Waga: 31,6 g z krótkim przewodem
-Długość drutu: 20AWG 160mm
- Wzór mocowania: 16*16mm
ID: 859538369
xxx xxx xxx
Dodane 23 kwietnia 2024
Silnik XING2 FPV 2306 4S 2555kV Motor Unibell nowy
89 zł
Użytkownik
Lokalizacja