Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Witam serdecznie,
Nasza firma zajmuje się sprzedażą osprzętu żeglarskiego, głównie skupiając się na napędach jednostek pływających.
*
W tym ogłoszeniu na sprzedaż oferujemy nowy silnik zaburtowy Suzuki DF 100BTL (cały komplet)
SILNIK ZABURTOWY SPALINOWY, SUZUKI DF100BTL, 4SUW, KOLUMNA DŁUGA
Niesamowicie lekki, najlżejszy w swojej klasie
L:157kg, najlżejszy model w klasie silników do 100 KM. (Według wyników wewnętrznych badań rynku przeprowadzonych przez SUZUKI)
*
Odsunięty wał napędowy
Kadłub silnika jest przesunięty ku przodowi, przemieszczając jednocześnie środek ciężkości w tym samym kierunku.
Mniejsze wibracje
Bardziej zwarta konstrukcja
*
2-stopniowa redukcja przełożenia
Układ wykorzystujący odsunięty wał napędowy, korzysta z reduktora pierwszego stopnia, który znajduje się między wałem korbowym, a wałem napędowym oraz reduktora drugiego stopnia pracującego wewnątrz przekładni. Dzięki temu uzyskano większe przełożenie, umożliwiające zastosowanie większych śrub napędowych.
Wysoka wydajność, dzięki dużej średnicy śruby napędowej
Łatwiejsza nawigacja i utrzymanie obrotów śruby nawet przy większym obciążeniu
Potężna moc zdolna wprawić w ruch śrubę o większej średnicy.
Diagram of 2-Stage Gear Reduction
*
Lean Burn
Układ spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control określa ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach i dostarcza optymalną mieszankę paliwowo-powietrzną.
Wyraźne ograniczenie zużycia paliwa przy każdej prędkości, a zwłaszcza prędkości rejsowej
Oszczędność paliwa, a co za tym idzie obniżenie kosztów eksploatacji
*
Suzuki Easy Start System
Rozruch silnika z układem Suzuki Easy Start jest szybszy i łatwiejszy. W przypadku typowych silników zaburtowych, sternik musi trzymać kluczyk, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki układowi Easy Start wystarczy obrócić kluczyk i zwolnić, a rozrusznik będzie pracował aż do uruchomienia silnika. Aby przyspieszyć gotowość jednostki do pracy, układ zapewnia płynniejszy i lepszy rozruch.
*
Łańcuch rozrządu z automatycznym napinaczem
Łańcuch rozrządu pracuje w kąpieli olejowej, co oznacza, że nie wymaga on smarowania i jest wyposażony w automatyczny bezobsługowy napinacz hydrauliczny.
Większa niezawodność w porównaniu do konstrukcji wykorzystujących pasek rozrządu
*
Układ wykrywania wody w paliwie
Układ pomaga chronić silnik przed wodą, dzięki możliwości wykrycia jej obecności w filtrze paliwa. Sternik jest natychmiast informowany o takim zdarzeniu, za pomocą sygnału dźwiękowego i wizualnego.
Zapobiega pogorszeniu efektywności procesu spalania, spadkowi mocy i powstawaniu korozji.
*
Układ zapobiegający wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt
Układ zapobiega wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt.
Zapobiega uszkodzeniom kadłuba łodzi lub pokrywy silnika, powstałym w skutek nadmiernego wychylenia silnika
*
Powłoka antykorozyjna Suzuki
Suzuki zabezpiecza zewnętrzne powierzchnie silnika zaburtowego przed zgubnym wpływem korozji za pomocą specjalnie opracowanej powłoki antykorozyjnej. Powłoka aplikowana jest bezpośrednio na powierzchnię aluminium, co gwarantuje najlepszą możliwą przyczepność do podłoża i zapewnia skuteczną ochronę przed korozją, jednocześnie zabezpieczając zewnętrzne powierzchnie aluminiowe przed działaniem słonej wody.
*
Układ Troll Mode
Układ umożliwia łodzi poruszanie się ze stałą prędkością.
Łódź może poruszać się ze stałą prędkością bez konieczności obsługi przepustnicy
*
Silniki dostarczamy pod wskazany adres ale można oczywiście odebrać osobiście.
Silniki są fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalnych opakowaniach, w zestawie wszystko to co daje producent. Wystawiamy fakturę Vat
W razie pytań zapraszam do kontaktu,
Pozdrawiamy, i zapraszamy na Nasze inne aukcje,
"MarinePL"
Nasza firma zajmuje się sprzedażą osprzętu żeglarskiego, głównie skupiając się na napędach jednostek pływających.
*
W tym ogłoszeniu na sprzedaż oferujemy nowy silnik zaburtowy Suzuki DF 100BTL (cały komplet)
SILNIK ZABURTOWY SPALINOWY, SUZUKI DF100BTL, 4SUW, KOLUMNA DŁUGA
Niesamowicie lekki, najlżejszy w swojej klasie
L:157kg, najlżejszy model w klasie silników do 100 KM. (Według wyników wewnętrznych badań rynku przeprowadzonych przez SUZUKI)
*
Odsunięty wał napędowy
Kadłub silnika jest przesunięty ku przodowi, przemieszczając jednocześnie środek ciężkości w tym samym kierunku.
Mniejsze wibracje
Bardziej zwarta konstrukcja
*
2-stopniowa redukcja przełożenia
Układ wykorzystujący odsunięty wał napędowy, korzysta z reduktora pierwszego stopnia, który znajduje się między wałem korbowym, a wałem napędowym oraz reduktora drugiego stopnia pracującego wewnątrz przekładni. Dzięki temu uzyskano większe przełożenie, umożliwiające zastosowanie większych śrub napędowych.
Wysoka wydajność, dzięki dużej średnicy śruby napędowej
Łatwiejsza nawigacja i utrzymanie obrotów śruby nawet przy większym obciążeniu
Potężna moc zdolna wprawić w ruch śrubę o większej średnicy.
Diagram of 2-Stage Gear Reduction
*
Lean Burn
Układ spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control określa ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach i dostarcza optymalną mieszankę paliwowo-powietrzną.
Wyraźne ograniczenie zużycia paliwa przy każdej prędkości, a zwłaszcza prędkości rejsowej
Oszczędność paliwa, a co za tym idzie obniżenie kosztów eksploatacji
*
Suzuki Easy Start System
Rozruch silnika z układem Suzuki Easy Start jest szybszy i łatwiejszy. W przypadku typowych silników zaburtowych, sternik musi trzymać kluczyk, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki układowi Easy Start wystarczy obrócić kluczyk i zwolnić, a rozrusznik będzie pracował aż do uruchomienia silnika. Aby przyspieszyć gotowość jednostki do pracy, układ zapewnia płynniejszy i lepszy rozruch.
*
Łańcuch rozrządu z automatycznym napinaczem
Łańcuch rozrządu pracuje w kąpieli olejowej, co oznacza, że nie wymaga on smarowania i jest wyposażony w automatyczny bezobsługowy napinacz hydrauliczny.
Większa niezawodność w porównaniu do konstrukcji wykorzystujących pasek rozrządu
*
Układ wykrywania wody w paliwie
Układ pomaga chronić silnik przed wodą, dzięki możliwości wykrycia jej obecności w filtrze paliwa. Sternik jest natychmiast informowany o takim zdarzeniu, za pomocą sygnału dźwiękowego i wizualnego.
Zapobiega pogorszeniu efektywności procesu spalania, spadkowi mocy i powstawaniu korozji.
*
Układ zapobiegający wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt
Układ zapobiega wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt.
Zapobiega uszkodzeniom kadłuba łodzi lub pokrywy silnika, powstałym w skutek nadmiernego wychylenia silnika
*
Powłoka antykorozyjna Suzuki
Suzuki zabezpiecza zewnętrzne powierzchnie silnika zaburtowego przed zgubnym wpływem korozji za pomocą specjalnie opracowanej powłoki antykorozyjnej. Powłoka aplikowana jest bezpośrednio na powierzchnię aluminium, co gwarantuje najlepszą możliwą przyczepność do podłoża i zapewnia skuteczną ochronę przed korozją, jednocześnie zabezpieczając zewnętrzne powierzchnie aluminiowe przed działaniem słonej wody.
*
Układ Troll Mode
Układ umożliwia łodzi poruszanie się ze stałą prędkością.
Łódź może poruszać się ze stałą prędkością bez konieczności obsługi przepustnicy
*
Silniki dostarczamy pod wskazany adres ale można oczywiście odebrać osobiście.
Silniki są fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalnych opakowaniach, w zestawie wszystko to co daje producent. Wystawiamy fakturę Vat
W razie pytań zapraszam do kontaktu,
Pozdrawiamy, i zapraszamy na Nasze inne aukcje,
"MarinePL"
ID: 871752618
xxx xxx xxx