Prywatne
Rodzaj: Silniki
Stan: Używane
Opis
Sprzedam praktycznie nowy silnik Simson MTX 130. Moc uzyskana na hamowni to 30,6hp 21nm.
Silnik został zmontowany w profesjonalnym warsztacie zajmującym się składaniem i tuningiem silników simsona - Chylo Racing, co świadczy o pełnym profesjonalizmie tego silnika. Części użyte do budowy tego silnika są z najwyższej półki:
Obudowa CNC Simson MTX130 z zestawem montażowym PZ tuning - 900€
Wał korbowy kuty skok 52,5mm Simson MTX 130 z wkładkami z twardego metalu - 379€
Skrzynia biegów wzmacniana ronge motosport z długim 1. biegiem (L1,2,3,4,5) - 476€
Sprzęgło ronge motosport 18:53 dla S51/70 - 140€
Zestaw sprzęgła RZT 6-tarczowe - 110€
Tarcza dociskowa sprzęgła z łożyskami igiełkowymi ZT Tuning do Simson S51/S70 - 40€
Zestaw łożysk MTX 130 - 57€
Blacha simeringa uszczelniającego wałek zdawczy CNC Racing specjalnie dla PZ-MTX - 26€
Cylinder Mtx 130 athena - 230€
Porting cylindra - pz tuning - 160€
Wyścigowy tłok z jednym pierścieniem - MTX 130 - 120€
Głowica cylindra CNC MTX 130 Simson Big Bore, - 290€
Dźwignia sprzęgła CNC ALU z uszczelnieniem oleju - 50€
Śruby do wałka przekładniowego, śrubowane - 20€
Kowadełko skrzyni ZT Performance + wybierak zmiany biegów do aktualnej skrzyni biegów - 70€
Membrana VForce 4R duża do dużej skrzynki membranowej oraz MTX - 180€
Gaźnik Polini PWK 34 mm - 185€
Zębatka łańcuchowa LT S51 Norm 420 wzmacniana 17z - 12€
Kruciec dolotowy obrotowy gumowy "Duży" do "dużej" membrany V-Force wewnętrznej 34mm - 70€
Pokrywa sprzęgła z obrotomierzem, polerowany aluminium - 50€
oraz wiele innych drobnych części, których tutaj nie wymieniam. Stosunek sprężania silnika wynosi około 11,5:1.
Silnik jest w pełni sprawny, bardzo dobrze utrzymany. Przebieg około 400 km. Używany olej to IPONE STROKE 2R RACING 2T ESTER, wymieszany w proporcji 1:40.
Silnik nie jest wyżyłowany co zapewnia długi i bezawaryjny przebieg. Moc - 30,6hp 21nm
Po odpowiednim portingu cylindra do uzyskania około 38km.
Prędkość maksymalna uzyskana na tym silniku to około 150km/h w zależności od przełożeń.
Silnik jest bardzo mocny i elastyczny. Przyjemność z jazdy.
Niestety sprzedaję z żalem, ponieważ pilnie potrzebuję pieniędzy.
Koszt zbudowania takiego silnika od podstaw kręci się w okolicy 20000zł.
Filmik przedstawia pracę tego silnika
www.instagram.com/chylo_racing/reel/Cc8nkGJPKhA/
30,6hp 21nm
www.instagram.com/chylo_racing/reel/CcspwhzoPpU/
Zapraszam do kontaktu.
Posiiadam rowniez dyfuzor
Silnik został zmontowany w profesjonalnym warsztacie zajmującym się składaniem i tuningiem silników simsona - Chylo Racing, co świadczy o pełnym profesjonalizmie tego silnika. Części użyte do budowy tego silnika są z najwyższej półki:
Obudowa CNC Simson MTX130 z zestawem montażowym PZ tuning - 900€
Wał korbowy kuty skok 52,5mm Simson MTX 130 z wkładkami z twardego metalu - 379€
Skrzynia biegów wzmacniana ronge motosport z długim 1. biegiem (L1,2,3,4,5) - 476€
Sprzęgło ronge motosport 18:53 dla S51/70 - 140€
Zestaw sprzęgła RZT 6-tarczowe - 110€
Tarcza dociskowa sprzęgła z łożyskami igiełkowymi ZT Tuning do Simson S51/S70 - 40€
Zestaw łożysk MTX 130 - 57€
Blacha simeringa uszczelniającego wałek zdawczy CNC Racing specjalnie dla PZ-MTX - 26€
Cylinder Mtx 130 athena - 230€
Porting cylindra - pz tuning - 160€
Wyścigowy tłok z jednym pierścieniem - MTX 130 - 120€
Głowica cylindra CNC MTX 130 Simson Big Bore, - 290€
Dźwignia sprzęgła CNC ALU z uszczelnieniem oleju - 50€
Śruby do wałka przekładniowego, śrubowane - 20€
Kowadełko skrzyni ZT Performance + wybierak zmiany biegów do aktualnej skrzyni biegów - 70€
Membrana VForce 4R duża do dużej skrzynki membranowej oraz MTX - 180€
Gaźnik Polini PWK 34 mm - 185€
Zębatka łańcuchowa LT S51 Norm 420 wzmacniana 17z - 12€
Kruciec dolotowy obrotowy gumowy "Duży" do "dużej" membrany V-Force wewnętrznej 34mm - 70€
Pokrywa sprzęgła z obrotomierzem, polerowany aluminium - 50€
oraz wiele innych drobnych części, których tutaj nie wymieniam. Stosunek sprężania silnika wynosi około 11,5:1.
Silnik jest w pełni sprawny, bardzo dobrze utrzymany. Przebieg około 400 km. Używany olej to IPONE STROKE 2R RACING 2T ESTER, wymieszany w proporcji 1:40.
Silnik nie jest wyżyłowany co zapewnia długi i bezawaryjny przebieg. Moc - 30,6hp 21nm
Po odpowiednim portingu cylindra do uzyskania około 38km.
Prędkość maksymalna uzyskana na tym silniku to około 150km/h w zależności od przełożeń.
Silnik jest bardzo mocny i elastyczny. Przyjemność z jazdy.
Niestety sprzedaję z żalem, ponieważ pilnie potrzebuję pieniędzy.
Koszt zbudowania takiego silnika od podstaw kręci się w okolicy 20000zł.
Filmik przedstawia pracę tego silnika
www.instagram.com/chylo_racing/reel/Cc8nkGJPKhA/
30,6hp 21nm
www.instagram.com/chylo_racing/reel/CcspwhzoPpU/
Zapraszam do kontaktu.
Posiiadam rowniez dyfuzor
ID: 906955852
xxx xxx xxx
Dodane 23 kwietnia 2024
Simson s51 silnik mtx 130 tuning s51 sr50 Prawie Nowy! 30,6hp 21nm
13 440 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja