Prywatne
Numer VIN: TMBJC7NE3G0038065
Model: Octavia
Poj. silnika: 1 395 cm³
Rok produkcji: 2015
Moc silnika: 150 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 122 700 km
Kolor: Srebrny
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
Sprzedam Skodę Octavię w wersji wyposażenia Ambition z dodatkowym pakietem Amazing, który daje nam większy wyświetlacz multimedialny, klimatronic dwustrefowy, tempomat, czujniki parkowania przód+tył, tylne światła w technologii LED. Niby Octavia jakich wiele, ale ta konkretna wersja jest najbardziej pożądana, ze względu na najlepszy możliwy silnik w tej wersji. Jest to silnik CZDA o mocy 150KM, który jest jednocześnie bardzo dynamiczny i oszczędny, ale także pozbawiony popularnych problemów z przeskakującym łańcuchem rozrządu. Model posiada pasek rozrządu z interwałem wymiany przy 210 tyś km.
Auto spala na krótkich trasach w mieście bez dogrzania do 8L na 100km. Rozpędzanie do 100km/h trwa niewiele ponad 8s, więc to bardzo żwawe auto. Elastyczność na bardzo wysokim poziomie, można wrzucić 6 bieg przy 60km/h, auto ciągnie od samego dołu. Bardzo długa skrzynia, na autostradzie przy 3 tyś obr mamy na liczniku 140km/h. Spalanie autostradowe przy prędkości 150-160km/h to też około 7,5 litra. Auto kupiłem od osoby prywatnej i obecnie jest wrzucone w mojej jednoosobowej działalności, więc kupujący otrzyma również fakturę z zerowym VATem i będzie zwolniony z opłaty skarbowej. Nie miałem w planie sprzedaży tego auta, o czym świadczy wykupienie ubezpieczenia na cały rok, ale życie mnie do tego zmusza. Cena podlega negocjacji.
Historia, na tyle ile jest mi znana.
Auto zostało kupione w polskim salonie, ale zostało zarejestrowane w Niemczech. Potem, w 2017 roku, ponownie trafiło do Polski. Od 2021 jestem drugim właścicielem w Polsce. Mechanicy potwierdzają, iż widać udział auta w jakimś zdarzeniu drogowym z udziałem lewej przedniej strony, natomiast to, co jest kluczowe, nie odczuwa się żadnych negatywnych skutków, więc chyba zostało zrobione przez ASO. Auto jeździ równo i precyzyjnie.
Stan kluczowych elementów:
Silnik
Po niedawnej wymianie oleju i filtrów. Pobór oleju praktycznie bliski zeru. Żaden ze 150 koni nie zdechł. Auto zbiera się naprawdę dobrze. Silnik nie był myty. Posiada jakiś element, gdzie widać profesjonalny spaw aluminium, ale nie znam historii tego zdarzenia. Jest to chyba część obudowy pompy oleju, ale nie jestem pewien.
Sprzęgło i skrzynia
Przy jałowej pracy słychać łożysko sprzęgła, ale słyszę je od samego początku dokładnie tak samo i dalej jeżdżę. Przy zmianie biegów na zimo czasem można wyczuć delikatny opór i brak precyzji, więc to łożysko pewnie kiedyś padnie. Auto nie posiada dwumasy, więc koszt potencjalnej wymiany całego sprzęgła nie wyrwie z butów. Jak ktoś obawia się tego sprzęgła, przypominam, iż cena podlega negocjacji.
Hamulce
W okolicach 100 tyś zostały wymienione całe hamulce przód+tył.
Zawieszenie
W aucie nic nie stuka na nierównościach. Amortyzatory pewnie w przeciągu najbliższych lat będą do zmiany.
Ogumienie
Na minioną zimę kupiłem opony wielosezonowe z półki premium Goodyear Vector 4Seasons Gen-3. Nigdy nie miałem tak dobrych zimówek, które trzymałyby tak dobrze jak te wielosezonówki. Kosztowały 2 tyś zł.
Karoseria
Mamy ciasny parking, więc auto posiada drobne ryski i obicia od drzwi innych kierujących. Korozji brak.
Wnętrze
W środku wszystko działa. Klima chłodzi. Klimatronic jest używany cały rok. Wiatrak na niskich obrotach trochę brzęczy. System multimedialny nie ma wykupionego SmartLinka, więc niestety nie można odpalić nawigacji z telefonu na ekranie auta. Zużycie tapicerki chyba w normie jak na wiek i przebieg. Kierownica trochę poprzecierana, plastiki miejscami drapnięte. Wyświetlacz bez rys.
Ubezpieczenie
Świeżo kupione ubezpieczenie OC + AC, opłacone w całości na rok, do przejęcia przez nowego nabywcę. Data zakończenia to 28.03.2025
---
Proszę o kontakt przez wiadomość OLX. Nie zawsze mam możliwość odebrać telefon. Jakbym nie odebrał proszę o SMS.
Auto spala na krótkich trasach w mieście bez dogrzania do 8L na 100km. Rozpędzanie do 100km/h trwa niewiele ponad 8s, więc to bardzo żwawe auto. Elastyczność na bardzo wysokim poziomie, można wrzucić 6 bieg przy 60km/h, auto ciągnie od samego dołu. Bardzo długa skrzynia, na autostradzie przy 3 tyś obr mamy na liczniku 140km/h. Spalanie autostradowe przy prędkości 150-160km/h to też około 7,5 litra. Auto kupiłem od osoby prywatnej i obecnie jest wrzucone w mojej jednoosobowej działalności, więc kupujący otrzyma również fakturę z zerowym VATem i będzie zwolniony z opłaty skarbowej. Nie miałem w planie sprzedaży tego auta, o czym świadczy wykupienie ubezpieczenia na cały rok, ale życie mnie do tego zmusza. Cena podlega negocjacji.
Historia, na tyle ile jest mi znana.
Auto zostało kupione w polskim salonie, ale zostało zarejestrowane w Niemczech. Potem, w 2017 roku, ponownie trafiło do Polski. Od 2021 jestem drugim właścicielem w Polsce. Mechanicy potwierdzają, iż widać udział auta w jakimś zdarzeniu drogowym z udziałem lewej przedniej strony, natomiast to, co jest kluczowe, nie odczuwa się żadnych negatywnych skutków, więc chyba zostało zrobione przez ASO. Auto jeździ równo i precyzyjnie.
Stan kluczowych elementów:
Silnik
Po niedawnej wymianie oleju i filtrów. Pobór oleju praktycznie bliski zeru. Żaden ze 150 koni nie zdechł. Auto zbiera się naprawdę dobrze. Silnik nie był myty. Posiada jakiś element, gdzie widać profesjonalny spaw aluminium, ale nie znam historii tego zdarzenia. Jest to chyba część obudowy pompy oleju, ale nie jestem pewien.
Sprzęgło i skrzynia
Przy jałowej pracy słychać łożysko sprzęgła, ale słyszę je od samego początku dokładnie tak samo i dalej jeżdżę. Przy zmianie biegów na zimo czasem można wyczuć delikatny opór i brak precyzji, więc to łożysko pewnie kiedyś padnie. Auto nie posiada dwumasy, więc koszt potencjalnej wymiany całego sprzęgła nie wyrwie z butów. Jak ktoś obawia się tego sprzęgła, przypominam, iż cena podlega negocjacji.
Hamulce
W okolicach 100 tyś zostały wymienione całe hamulce przód+tył.
Zawieszenie
W aucie nic nie stuka na nierównościach. Amortyzatory pewnie w przeciągu najbliższych lat będą do zmiany.
Ogumienie
Na minioną zimę kupiłem opony wielosezonowe z półki premium Goodyear Vector 4Seasons Gen-3. Nigdy nie miałem tak dobrych zimówek, które trzymałyby tak dobrze jak te wielosezonówki. Kosztowały 2 tyś zł.
Karoseria
Mamy ciasny parking, więc auto posiada drobne ryski i obicia od drzwi innych kierujących. Korozji brak.
Wnętrze
W środku wszystko działa. Klima chłodzi. Klimatronic jest używany cały rok. Wiatrak na niskich obrotach trochę brzęczy. System multimedialny nie ma wykupionego SmartLinka, więc niestety nie można odpalić nawigacji z telefonu na ekranie auta. Zużycie tapicerki chyba w normie jak na wiek i przebieg. Kierownica trochę poprzecierana, plastiki miejscami drapnięte. Wyświetlacz bez rys.
Ubezpieczenie
Świeżo kupione ubezpieczenie OC + AC, opłacone w całości na rok, do przejęcia przez nowego nabywcę. Data zakończenia to 28.03.2025
---
Proszę o kontakt przez wiadomość OLX. Nie zawsze mam możliwość odebrać telefon. Jakbym nie odebrał proszę o SMS.
ID: 913467947
xxx xxx xxx
Dodane 27 kwietnia 2024
Skoda Octavia Amb 1.4 TSI 150KM | 2015r | Niski przeb. | Długie OC/AC
41 900 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja