Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Sprzedajemy tylko Nowe Nieużywane przedmioty
Potrzebujesz kilku przedmiotów z naszych ogłoszeń?
Napisz na Olx jakie a my skompletujemy je wystawimy w jednym ogłoszeniu z jedną przesyłką
SKUTECZNA Komunikacja W Nowoczesnej Organizacji
magdalena Jaworowicz, Pior JAWOROWICZ
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2017
Oprawa: Oprawa BROSZUROWA
Format: 160 x 230 mm
Ilość stron: 230
ean: 978*****54291
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu Xxi wieku; - szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2b i obsługi klienta; - przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2c; - wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej; - porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu Csr.
[Kod oferty,259090,978*****54291,2024-03-29 04:06:22]
Potrzebujesz kilku przedmiotów z naszych ogłoszeń?
Napisz na Olx jakie a my skompletujemy je wystawimy w jednym ogłoszeniu z jedną przesyłką
SKUTECZNA Komunikacja W Nowoczesnej Organizacji
magdalena Jaworowicz, Pior JAWOROWICZ
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2017
Oprawa: Oprawa BROSZUROWA
Format: 160 x 230 mm
Ilość stron: 230
ean: 978*****54291
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu Xxi wieku; - szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2b i obsługi klienta; - przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2c; - wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej; - porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu Csr.
[Kod oferty,259090,978*****54291,2024-03-29 04:06:22]
ID: 911594249