Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Części samochodowe
  4. Osobowe
  5. Osobowe - Mazowieckie
  6. Osobowe - Węgrów
Slnik Opel Insignia, Astra 2.0 CDTI , 160KM , A20DTH , A20DTJ , A20DTE
Slnik Opel Insignia, Astra 2.0 CDTI , 160KM , A20DTH , A20DTJ , A20DTE
Slnik Opel Insignia, Astra 2.0 CDTI , 160KM , A20DTH , A20DTJ , A20DTE
Slnik Opel Insignia, Astra 2.0 CDTI , 160KM , A20DTH , A20DTJ , A20DTE
Slnik Opel Insignia, Astra 2.0 CDTI , 160KM , A20DTH , A20DTJ , A20DTE
Slnik Opel Insignia, Astra 2.0 CDTI , 160KM , A20DTH , A20DTJ , A20DTE
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Typ części: Silniki i osprzęt > Silniki kompletne > Silniki Diesel

  • Rodzaj: Silniki

  • Stan: Używane

  • Numer części: A20DTH

Opis

.Sprzedam używany silnik do Opla Insigni 2.0 CDTI , 160KM . Oznaczenie silnika A20DTH , przebieg 85 tyś mil ,
Silnik jest sprawny gotowy do zamontowania i jest w stanie bardzo dobrym , żadne wycieki ,lub uszkodzenia.
Silnik pasuje również do Opla Astra J i Opla Zafiry 2.0CDTI
Został zdemontowany z Opla Insigni z UK przeznaczonej na części i jest bez uszkodzeń , Sprawdzony pod względem technicznym przed demontażem z pojazdu pracował bardzo ładnie .
Możliwa jest sprzedaż silnika z osprzętem lub bez osprzętu .
Cena 3000 zł za ten silnik bez osprzętu . Na życzenie osoby zainteresowanej tym silnikiem , mogę zamontować zamiast oryginalnej uszczelki smoka która jest wadliwa ( specjalną tulejkę która jest trwała i eliminuje fabryczną wadę zacierania się tego typu silnika ) , montaż tulejki jest udokumentowany zdjęciami wraz z polem numerowym silnika .Raz zamontowana tulejka nie podlega ponownej wymianie jak fabryczna uszczelka .Tulejkę możesz zobaczyć na moich innych ogłoszeniach w olx . Ten typ silnika posiada również wadę pompy oleju ( zacinający się zawór regulacji ciśnienia oleju . Zacięty zawór powoduje zbyt małe cisnienie oleju na wyższych obrotach silnika . Zacięty zawór cały czas jest w jednej pozycji i cały czas spuszcza ciśnienie oleju na wyższych obrotach zamiast je przytrzymywać , Ten defekt zawory pompy oleju powoduje zacieranie się silnika na wyzszych obrotach , bez żadnych ostrzeżeń lub komunikatów w pojeździe do kierowcy .W przypadku uszkodzonego zaworu w pompie , nie będziesz miał żadnego komunikatu żadna kontrolka oleju się nie zapali , Auto podczas dłuższej jazdy zacznie tracić moc i się zatrzyma wtedy silnik jest już zatarty na wale Więcej informacji na temat metody jak zabezpieczenia się przed skutkami tej wady żeby nie zatrzeć silnika udziele telefonicznie .
Mogę sprzedać również silnik kompletny z osprzętem . Cena za kompletny silnik z pełnym osprzętem do uzgodnienia . Cena silnika w obu przypadkach obowiązuje tylko po zwrocie uszkodzonego gołego silnika . Możliwa jest również wysyłka , Pytałem w firmach kurierskich o koszt wysyłki silnika , to najtaniej 180 zł za wysyłkę silnika na palecie . Możesz przyjechać i odebrać silnik sam , nawet ze względu możliwości sprawdzenia silnika na miejscu . Jeśli szukasz dobrego silnika i jesteś poważnie zainteresowany zakupem zapraszam , mogę zdemontować miskę olejową przy tobie żeby sprawdzić wał i panewki .Mój dobry znajomy mieszka w UK i może wysłac tobie lub przywieść do Polski sprawny sprawdzony silnik 2.0 cdti A20DTJ , A20DTH , A20DTR , A20DTE do opla insigni, zafira 2.0 cdti astra 2.0 cdti . Sprzedaż prywatna .Gwarancja pisemna 30 dni na sprawdzenie silnika i jego prawidłowego działania , przecież to używany silnik i należy go sprawdzić po zamontowaniu w pojeździe . Jeśli chcesz kupić dobry silnik to dobrze trafiłeś zapraszam , Nie sprzedaję kota w worku tylko sprawny silnik . Jestem poważnym i uczciwym człowiekiem .
Wystrzegaj się zakupu silnika niby z Insignia w rzeczywistości jest to silnik z opla vectry 1.9 cdti tak zwany swap . Nie daj się nabrać na oferty sprzedaży silnika tylko z wymianą w ich warsztacie. Jeśli dokument sprzedaży nie będzie posiadał numer silnika wraz z oznaczeniem , nie kupuj bo z pewnością jest to przerobiony silnik vectry 1.9 cdti . Dużo ofert sprzedaży silnika insigni to przerobione silniki z vectry 1.9 cdti oznaczenie Z19DTH lub Z19DT w Insigni jest A20DTH itd . Takie silniki swap z vectry sprzedawane trochę taniej lecz to zupełnie inny silnik , konsekwencje prawne montażu takiego silnika potem są bardzo kosztowne . Kto kupi taki samochód gdy będzie wiedział że zamiast oryginalnego silnika ma zamontowany silnik od vectry 1.9 cdti. Jest to wada ukryta i przepisy o rękojmi maja tu zastosowanie ..Co jest bardzo ważne , nie daj się oszukać zawsze sprawdzaj fabryczne oznaczenie silnika musi być typ silnika A20DTH , A20DTJ i numer fabryczny silnika . Zawsze żądaj pokazania numeru i typy silnika tego od sprzedawcy przed zakupem . Tylko tak nie dasz się oszukać przed montażem swapu silnika 1,9 . .Mój przyjaciel tak zmienił silnik i skończyło się na sprawą cywilną w sądzie , kosztowało go to tylko 38 tys zł . Więcej informacji jak rozpoznać silnik od vectry od silnika insigni i nie dać się oszukać pod telefonem 50*****97
ID: 572853992

Skontaktuj się

User avatar
Facebook connected icon

Michał

Na OLX od styczeń 2016

Ostatnio online w dniu 29 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 29 kwietnia 2024

Slnik Opel Insignia, Astra 2.0 CDTI , 160KM , A20DTH , A20DTJ , A20DTE

3 000 zł

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon