Firmowe
Typ części: Układ elektryczny, zapłon > Świece > Sterowniki świec
Rodzaj: Układ elektryczny
Stan: Nowe
Numer części: GSE101 0522120101 0522120701 12217786821 12217801200
Opis
Regeneracja sterownika świec żarowych GSE101 do BMW z silnikiem M47N.
6.0.4.4.2.1.6.9.1
7.8.7.8.6.9.5.8.3
Do każdego sterownika dokument zakupu.
NR OE:
12 21 7 801 200- BMW
12 21 7 786 821- BMW
GSE101 - BERU
0522120101- BERU
0522120701- BERU
Typowe objawy dla uszkodzonego sterownika to:
*problemy z rozruchem przy niskich temperaturach
*nierówna praca silnika zaraz po uruchomieniu
*wydobywający się dym z rury wydechowej po uruchomieniu silnika
*brak komunikacji z testerem diagnostycznym
*tester diagnostyczny pokazuje błąd sterownika świec żarowych
*tester diagnostyczny pokazuje błąd wszystkich świec żarowych
*tester pokazuje błąd świec, pomimo że są wymienione na nowe
Proces regeneracji sterownika:
-bez inwazyjne otwarcie wieczka
-usunięcie starej miękkiej zalewy
-wyczyszczenie z resztek zalewy
-weryfikacja pod mikroskopem
-pomiar układów elektronicznych
-wymiana uszkodzonych połączeń na nowe
-wymiana uszkodzonych tranzystorów oraz układów elektronicznych
-wszystkie pozostałe elementy zostają ponownie przelutowane
-test sterownika na symulatorze
-test sterownika w samochodzie
-zabezpieczenie sterownika twardą, transparentną zalewą elektroizolacyjną
-staranne zamknięcie wieczka
Najczęstszą przyczyną są pękające połączenia wyjść z płytką ceramiczną, uszkodzenia tranzystorów oraz wypalony styk zasilania.
Jako jedyni naprawiamy wypalone styki zasilania aby służyły prze długie lata. Na ostatnim zdjęciu widać efekt tanich napraw.
Czas realizacji w okresie zimowym może ulec wydłużeniu.
6.0.4.4.2.1.6.9.1
7.8.7.8.6.9.5.8.3
Do każdego sterownika dokument zakupu.
NR OE:
12 21 7 801 200- BMW
12 21 7 786 821- BMW
GSE101 - BERU
0522120101- BERU
0522120701- BERU
Typowe objawy dla uszkodzonego sterownika to:
*problemy z rozruchem przy niskich temperaturach
*nierówna praca silnika zaraz po uruchomieniu
*wydobywający się dym z rury wydechowej po uruchomieniu silnika
*brak komunikacji z testerem diagnostycznym
*tester diagnostyczny pokazuje błąd sterownika świec żarowych
*tester diagnostyczny pokazuje błąd wszystkich świec żarowych
*tester pokazuje błąd świec, pomimo że są wymienione na nowe
Proces regeneracji sterownika:
-bez inwazyjne otwarcie wieczka
-usunięcie starej miękkiej zalewy
-wyczyszczenie z resztek zalewy
-weryfikacja pod mikroskopem
-pomiar układów elektronicznych
-wymiana uszkodzonych połączeń na nowe
-wymiana uszkodzonych tranzystorów oraz układów elektronicznych
-wszystkie pozostałe elementy zostają ponownie przelutowane
-test sterownika na symulatorze
-test sterownika w samochodzie
-zabezpieczenie sterownika twardą, transparentną zalewą elektroizolacyjną
-staranne zamknięcie wieczka
Najczęstszą przyczyną są pękające połączenia wyjść z płytką ceramiczną, uszkodzenia tranzystorów oraz wypalony styk zasilania.
Jako jedyni naprawiamy wypalone styki zasilania aby służyły prze długie lata. Na ostatnim zdjęciu widać efekt tanich napraw.
Czas realizacji w okresie zimowym może ulec wydłużeniu.
ID: 788025682
Skontaktuj się
xxx xxx xxx