Prywatne
Model: Impreza
Poj. silnika: 1 994 cm³
Rok produkcji: 2012
Moc silnika: 308 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 92 000 km
Kolor: Niebieski
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Inny
Kierownica: po lewej
Napęd: 4x4 (stały)
Opis
Sprzedam jeden z moich samochodów: Subaru Impreza WRX STI (JDM) w limitowanej wersji Spec C rocznik 2012. Kod modelu GVBD4UH, silnika EJ207HG6LJ, skrzyni biegów TY856UB1KA.
Jeden z ok. 900 egzemplarzy GVB (sedan) STI Spec C dostępnych jedynie na rynku japońskim. W porównaniu do „zwykłego” JDM STI jest on lżejszy i jeszcze lepiej dostrojony do dynamicznej jazdy. Wersja ta wyróżnia się między innymi:
- turbosprężarką twin-scroll na łożyskach kulkowych
- zmodyfikowaną mapą silnika
- zbiornikiem płynu do natrysku intercoolera w bagażniku
- tylnym mechanizmem różnicowym LSD
- inaczej zestrojonym zawieszeniem (mniejsza podsterowność, pewniejsze prowadzenie)
- aluminiową maską silnika
- odchudzonymi szybami
- brakiem wycieraczki tylnej szyby.
Zakupiłem go jako bezwypadkowe, w pełni sprawne auto na aukcji w Japonii w 2021 roku z oceną aukcyjną 4.5. Spec C został profesjonalnie przekonwertowany na LHD przez TomCar Motorsport Kraśnik, zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce, zgodnie z obowiązującymi procedurami. Posiada odpowiednią opinię rzeczoznawcy i odstępstwo na krótki VIN.
Jest to oryginalna specyfikacja fabryczna bez modyfikacji, zmieniony jedynie kolor oryginalnych felg z grafitowych na złote. Pod maską bardzo udany silnik EJ207H posiadający większą trwałość i zdecydowanie bardziej sportową charakterystykę w porównaniu do dwuipółlitrówki (EJ257) oferowanej na innych rynkach. Dwulitrowy boxer według danych producenta w tym modelu osiąga 308KM/422Nm. W stosunku do wersji EU/US wrażenia dynamiczne poprawiają też krótsze przełożenia wyższych biegów stosowane w modelach JDM oraz szereg fabrycznych zmian dla wersji Spec C.
Flagowy niebieski lakier Subaru WR Blue Mica (02C) w bardzo dobrym stanie. Posiada jedynie drobne ślady użytkowania z jakimi dotarł do mnie z Japonii. Całkowity brak korozji nadwozia i podwozia. Dokładnie sprawdzony w trakcie przebudowy (wymieniony rozrząd, oleje, hamulce, sprawna klimatyzacja, nowe opony, … itd.) oraz serwisowany na bieżąco w trakcie eksploatacji.
W Polsce garażowany i nie jeżdżony w sezonie zimowym. Używany drogowo, niezbyt intensywnie jako jeden z kilku moich samochodów.
Podsumowując, jest to jedna z najbardziej dopracowanych wersji Imprezy WRX STI w bardzo dobrym stanie, świetnie sportowo zestrojony, a jednocześnie cywilizowany i nadający się do codziennej jazdy.
Jestem pierwszym i jedynym właścicielem oraz użytkownikiem samochodu w naszym kraju. W razie pytań służę dodatkowymi informacjami. Zapraszam do kontaktu telefonicznego lub przez komunikatory.
Jeden z ok. 900 egzemplarzy GVB (sedan) STI Spec C dostępnych jedynie na rynku japońskim. W porównaniu do „zwykłego” JDM STI jest on lżejszy i jeszcze lepiej dostrojony do dynamicznej jazdy. Wersja ta wyróżnia się między innymi:
- turbosprężarką twin-scroll na łożyskach kulkowych
- zmodyfikowaną mapą silnika
- zbiornikiem płynu do natrysku intercoolera w bagażniku
- tylnym mechanizmem różnicowym LSD
- inaczej zestrojonym zawieszeniem (mniejsza podsterowność, pewniejsze prowadzenie)
- aluminiową maską silnika
- odchudzonymi szybami
- brakiem wycieraczki tylnej szyby.
Zakupiłem go jako bezwypadkowe, w pełni sprawne auto na aukcji w Japonii w 2021 roku z oceną aukcyjną 4.5. Spec C został profesjonalnie przekonwertowany na LHD przez TomCar Motorsport Kraśnik, zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce, zgodnie z obowiązującymi procedurami. Posiada odpowiednią opinię rzeczoznawcy i odstępstwo na krótki VIN.
Jest to oryginalna specyfikacja fabryczna bez modyfikacji, zmieniony jedynie kolor oryginalnych felg z grafitowych na złote. Pod maską bardzo udany silnik EJ207H posiadający większą trwałość i zdecydowanie bardziej sportową charakterystykę w porównaniu do dwuipółlitrówki (EJ257) oferowanej na innych rynkach. Dwulitrowy boxer według danych producenta w tym modelu osiąga 308KM/422Nm. W stosunku do wersji EU/US wrażenia dynamiczne poprawiają też krótsze przełożenia wyższych biegów stosowane w modelach JDM oraz szereg fabrycznych zmian dla wersji Spec C.
Flagowy niebieski lakier Subaru WR Blue Mica (02C) w bardzo dobrym stanie. Posiada jedynie drobne ślady użytkowania z jakimi dotarł do mnie z Japonii. Całkowity brak korozji nadwozia i podwozia. Dokładnie sprawdzony w trakcie przebudowy (wymieniony rozrząd, oleje, hamulce, sprawna klimatyzacja, nowe opony, … itd.) oraz serwisowany na bieżąco w trakcie eksploatacji.
W Polsce garażowany i nie jeżdżony w sezonie zimowym. Używany drogowo, niezbyt intensywnie jako jeden z kilku moich samochodów.
Podsumowując, jest to jedna z najbardziej dopracowanych wersji Imprezy WRX STI w bardzo dobrym stanie, świetnie sportowo zestrojony, a jednocześnie cywilizowany i nadający się do codziennej jazdy.
Jestem pierwszym i jedynym właścicielem oraz użytkownikiem samochodu w naszym kraju. W razie pytań służę dodatkowymi informacjami. Zapraszam do kontaktu telefonicznego lub przez komunikatory.
ID: 861326929
xxx xxx xxx
Dodane 15 kwietnia 2024
Subaru Impreza WRX STI 2.0 JDM Spec C (LHD)
154 000 zł
Użytkownik
Lokalizacja