Prywatne
Typ części: Układ zawieszenia > Amortyzatory i elementy > Części montażowe amortyzatorów
Rodzaj: Układ napędowy
Stan: Używane
Opis
Witamy !
Jesteśmy zakładem specjalizującym się w naprawach układów napędowych.
Cena w ogłoszeniu dotyczy montażu szpery w dyferencjale BMW e46 średnia głowa bez 3.0d
Szpera jest o dowolnym spięciu od 25% do 40% mechanizm po pełnej regeneracji z gwarancja.
Możliwość zmiany przełożenia.
Informacje dotyczące naszych usług:
Instalujemy nowe, dużo mocniejsze łożyska i uszczelniacze.
Standardowe uszkodzenie mostu w modelach z serii M można zauważyć po stuknięciach a późniejszym czasie mocnych uderzeniach w dyferencjale pod czas zmiany biegów czy operowania pedałem przyspieszenia.
Warto zwrócić również uwagę na wycieki z jednej strony obudowy.
Dyferencjał po regeneracji jest gotowy do pracy i przebiegu kilkuset tysięcy kilometrów.
Zastosowane są specjalne łożyska oraz ustawione naprężenia i luzy, aby ten element układu napędowego nie wymagał napraw w przyszłości. Po regeneracji dyferencjał działa jak fabrycznie nowy.
Ponadto zajmujemy się naprawą wszelkich układów napędowych 4x4, reduktory, mosty przednie i tylne, szpery, torsen, quaife.
• usuwamy niepokojące dźwięki z głośno pracujących dyferencjałów
• wzmacnianie układów napędowych pod motor sport
• zmiana przełożeń
Większość napraw wykonujemy od ręki. Zapewniamy transport zwrotny i ubezpieczenie przesyłki.
Na wszystkie mosty udzielamy gwarancji oraz wystawiamy certyfikat naprawy.
Jesteśmy zakładem specjalizującym się w naprawach układów napędowych.
Cena w ogłoszeniu dotyczy montażu szpery w dyferencjale BMW e46 średnia głowa bez 3.0d
Szpera jest o dowolnym spięciu od 25% do 40% mechanizm po pełnej regeneracji z gwarancja.
Możliwość zmiany przełożenia.
Informacje dotyczące naszych usług:
Instalujemy nowe, dużo mocniejsze łożyska i uszczelniacze.
Standardowe uszkodzenie mostu w modelach z serii M można zauważyć po stuknięciach a późniejszym czasie mocnych uderzeniach w dyferencjale pod czas zmiany biegów czy operowania pedałem przyspieszenia.
Warto zwrócić również uwagę na wycieki z jednej strony obudowy.
Dyferencjał po regeneracji jest gotowy do pracy i przebiegu kilkuset tysięcy kilometrów.
Zastosowane są specjalne łożyska oraz ustawione naprężenia i luzy, aby ten element układu napędowego nie wymagał napraw w przyszłości. Po regeneracji dyferencjał działa jak fabrycznie nowy.
Ponadto zajmujemy się naprawą wszelkich układów napędowych 4x4, reduktory, mosty przednie i tylne, szpery, torsen, quaife.
• usuwamy niepokojące dźwięki z głośno pracujących dyferencjałów
• wzmacnianie układów napędowych pod motor sport
• zmiana przełożeń
Większość napraw wykonujemy od ręki. Zapewniamy transport zwrotny i ubezpieczenie przesyłki.
Na wszystkie mosty udzielamy gwarancji oraz wystawiamy certyfikat naprawy.
ID: 809166236