Prywatne
Marka: Inna
Poj. silnika: 125 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1998
Kraj pochodzenia: Włochy
Opis
Witam mam na sprzedaż full crossa jakim jest TM Racing MX 125 z 1998 roku ale tak naprawdę z tego roku zostało niewiele części bo w jest to moja zabawka którą składałem przez półtorej roku i nie żałowałem na nią grosza, pochłonęła ok. 13-14 tysięcy nie licząc zakupu i na większość części mam paragony, stare części oraz ok. 700 zdjęć z budowy które oczywiście pokażę przyszłemu właścicielowi. Ilości spędzonych godzin przy budowie oczywiście nie liczę bo robiłem wszystko sam aby mieć pewność że wszystko zostało złożone z należytą starannością i dbałością o szczegóły. Motocykl jest 36 mth po całkowitej odbudowie, wszystkie części są prawie nowe, nie posiada żadnych luzów na kiwaku, kołach, główce czy tym podobnych rzeczy, napęd jak i opony w świetnym stanie, cross jest prosty, nic nie jest skrzywione. Cross odpala zawsze od przysłowiowego strzała i nigdy nie było takiej sytuacji że nie wrócił na kołach, Nie sprzedawałbym go ale potrzebuję gotówki i niestety muszę się pozbyć sprzętu, co nie jest łatwe bo posiadam go ok. 3 lat. Motocykl na bardzo fajnym osrzęcie, posiada hydrauliczne sprzęgło, hamulce przód oraz tył brembo, tarcza hamulcowa z przodu pływająca, zawieszenie przód Paioli tył Ohlins, obręcze wzmacniane Excel i bije na głowę motocykle konkurencji z tego samego roku pod względem osprzętu i mocy. Poniżej przedstawiam spis części które zostały wymienione bądź co zostało zrobione :
W silniku wymienione:
- Wszystkie łożyska i uszczelniacze(również te na skrzyni)
- Zestaw naprawczy pompy wody
- Tarcze sprzęgłowe oraz przekładki
- Korba Wossner
- Tuleja robiona u Wojtali, tłok Wossner sel.A
- Naprawa komory spalania oraz planowanie głowicy
- Zapłon zmieniony na świeższy
- Świeca irydowa NGK
- Zestaw naprawczy gaźnika
- Kartery wyszkiełkowane tak samo jak i cylinder
- Zestaw naprawczy pompy wody
- Zestaw naprawczy kopniaka
- Komplet uszczelek
- Fajka Polini niebieska
- Wałek zmiany biegów
- Kosz sprzęgłowy wewnętrzny
- Nowa flansza wydechu wraz z uszczelką
Ogólne :
- Przednie zawieszenie po wymianie panewek, oleju oraz uszczelniaczy
- Tylne amortyzator po całkowitej regeneracji u Szustera
- Nowe łożyska, uszczelniacze, tuleje centrujące na kołach przód i tył, nowe dętki, trzymaki oraz nowe opony z przodu Michelin z tyłu Maxxis maxxcross
- Nowe mocowanie airboxa
- Nowe łożyska główki ramy
- Zestaw naprawczy zacisku przód, nowe klocki hamulcowe
- Zestaw naprawczy zacisku oraz pompki tył
- Nowa dźwignia zmiany biegów
- Rama oraz dekle boczne pomalowane na czarno z dodatkiem niebieskiego brokatu
- Wahacz, mocowanie zacisku, nóżka hamulca, pokrywa pompy wody malowane proszkiem czarnym
- Kierownica Reikon
- Wieżyczki kierownicy Zeta
- Plastiki malowane na czarny mat + okleina AG graphics
- Poszycie siedzenia One gripper
- Łańcuch DID złoty Xring + zębatka stalowa-aluminiowa + przednia zębatka też nowa
- Nowy dyfuzor fresco+końcówka wydechu po regeneracji
- Nowa stopka hamulca tył
- Nowa prowadnica łańcucha tylna oraz przednia + 2 nowe rolki prowadzące
- Nowy korek chłodnicy
- Nowa osłonka łańcucha
- Nowa śruba(ośka) wahacz-silnik
- Kiwak na nowych łożyskach, uszczelniaczach oraz uniballu
- Wahacz na nowych łożyskach i uszczelniaczach
- Paski do wyciągania
- Dodatki anodowane
- Zaciski malowane w ciemniejsze srebro
- Nowy rollgaz domino + manetki progrip
- Niebieskie węże chłodnicy oraz paliwowe
- Podnóżki Pro series
- Bak polerowany aluminium
- Nakładki na szprychy niebieskie
- Korek paliwa Acerbis
- Nowy kopniak
Motocykl regulowany u Szustera, jest to dystrybutor części oraz mechanik marki TM racing
Napewno o czymś zapomniałem bo jak widać sporo tego jest i nie sposób wszystko zapamiętać jeśli coś mi się przypomni to dopiszę ale wszystko co wymagało wymiany to zostało wymienione, cały motocykl dodatkowo został złożony na nowych śrubach imbusowych w ocynku 10.9
Olej wymieniany co 10 mth na taki jak w serwisówce Bel Ray 80w, jeżdżony na motulu 800 i amsoil dominator, filtr i łańcuch czyszczony co jazdę środkami Bel Ray.
Z minusów :
- Pęknięte dwa tylne boczki (prawie niewidoczne, sklejone)
- Tylny zadupek też pęknięty ale nie jest to widoczne
- Połamana klamka sprzęgła
Motocykl nie jeżdżony po torze, raczej amatorskie pojeżdżawki do lasu, posiada ślady użytkowania zgodne z jego przeznaczeniem, jakieś otarcia itd.
W razie jakichkolwiek pytań, więcej informacji udzielę pod podanym numerem telefonu.
W silniku wymienione:
- Wszystkie łożyska i uszczelniacze(również te na skrzyni)
- Zestaw naprawczy pompy wody
- Tarcze sprzęgłowe oraz przekładki
- Korba Wossner
- Tuleja robiona u Wojtali, tłok Wossner sel.A
- Naprawa komory spalania oraz planowanie głowicy
- Zapłon zmieniony na świeższy
- Świeca irydowa NGK
- Zestaw naprawczy gaźnika
- Kartery wyszkiełkowane tak samo jak i cylinder
- Zestaw naprawczy pompy wody
- Zestaw naprawczy kopniaka
- Komplet uszczelek
- Fajka Polini niebieska
- Wałek zmiany biegów
- Kosz sprzęgłowy wewnętrzny
- Nowa flansza wydechu wraz z uszczelką
Ogólne :
- Przednie zawieszenie po wymianie panewek, oleju oraz uszczelniaczy
- Tylne amortyzator po całkowitej regeneracji u Szustera
- Nowe łożyska, uszczelniacze, tuleje centrujące na kołach przód i tył, nowe dętki, trzymaki oraz nowe opony z przodu Michelin z tyłu Maxxis maxxcross
- Nowe mocowanie airboxa
- Nowe łożyska główki ramy
- Zestaw naprawczy zacisku przód, nowe klocki hamulcowe
- Zestaw naprawczy zacisku oraz pompki tył
- Nowa dźwignia zmiany biegów
- Rama oraz dekle boczne pomalowane na czarno z dodatkiem niebieskiego brokatu
- Wahacz, mocowanie zacisku, nóżka hamulca, pokrywa pompy wody malowane proszkiem czarnym
- Kierownica Reikon
- Wieżyczki kierownicy Zeta
- Plastiki malowane na czarny mat + okleina AG graphics
- Poszycie siedzenia One gripper
- Łańcuch DID złoty Xring + zębatka stalowa-aluminiowa + przednia zębatka też nowa
- Nowy dyfuzor fresco+końcówka wydechu po regeneracji
- Nowa stopka hamulca tył
- Nowa prowadnica łańcucha tylna oraz przednia + 2 nowe rolki prowadzące
- Nowy korek chłodnicy
- Nowa osłonka łańcucha
- Nowa śruba(ośka) wahacz-silnik
- Kiwak na nowych łożyskach, uszczelniaczach oraz uniballu
- Wahacz na nowych łożyskach i uszczelniaczach
- Paski do wyciągania
- Dodatki anodowane
- Zaciski malowane w ciemniejsze srebro
- Nowy rollgaz domino + manetki progrip
- Niebieskie węże chłodnicy oraz paliwowe
- Podnóżki Pro series
- Bak polerowany aluminium
- Nakładki na szprychy niebieskie
- Korek paliwa Acerbis
- Nowy kopniak
Motocykl regulowany u Szustera, jest to dystrybutor części oraz mechanik marki TM racing
Napewno o czymś zapomniałem bo jak widać sporo tego jest i nie sposób wszystko zapamiętać jeśli coś mi się przypomni to dopiszę ale wszystko co wymagało wymiany to zostało wymienione, cały motocykl dodatkowo został złożony na nowych śrubach imbusowych w ocynku 10.9
Olej wymieniany co 10 mth na taki jak w serwisówce Bel Ray 80w, jeżdżony na motulu 800 i amsoil dominator, filtr i łańcuch czyszczony co jazdę środkami Bel Ray.
Z minusów :
- Pęknięte dwa tylne boczki (prawie niewidoczne, sklejone)
- Tylny zadupek też pęknięty ale nie jest to widoczne
- Połamana klamka sprzęgła
Motocykl nie jeżdżony po torze, raczej amatorskie pojeżdżawki do lasu, posiada ślady użytkowania zgodne z jego przeznaczeniem, jakieś otarcia itd.
W razie jakichkolwiek pytań, więcej informacji udzielę pod podanym numerem telefonu.
ID: 912871584
xxx xxx xxx
Dodane 19 kwietnia 2024
TM Racing MX 125 2T 36 mth po całkowitej odbudowie!
8 600 zł
Użytkownik
Lokalizacja