Firmowe
Opis
OLEJ STOU UNIWESALNY SILNIKOWO PRZEKŁADNIOWO-HYDRAULICZNY
TOTAL MULTIAGRI PROTEC 10W40 20 litrów
olej zalecany do układów przekładniowo-hydraulicznych, mostów napędowych, skrzyń biegów w nowoczesnych maszynach rolniczych
stosowany jako olej oryginalny pod marką Claas
TOTAL MULTIAGRI PROTEC 10W40 - wysokiej jakości super uniwersalny, najnowszej generacji olej typu S.T.O.U. Jest to wielosezonowy olej silnikowo, przekładniowo, hydrauliczny, do mokrych sprzęgieł i hamulców używanych w maszynach rolniczych pozwalający na zdecydowane uproszczenie gospodarki smarowniczej. Olej ten został opracowany na mieszaninie baz niekonwencjonalnych i mineralnych z udziałem wyrafinowanych dodatków uszlachetniających. Zalecany do stosowania w: turbodoładowanych lub nie silnikach wysokoprężnych, spełniających normy emisji Poziom 1 do (2002), mechanicznych skrzyniach biegów, gdzie zalecany są oleje klasy API: GL-4 o lepkości SAE 80W-90, przekładniach z mokrymi hamulcami i sprzęgłami, układach hydraulicznych, układach odbioru mocy i wspomaganiu kierownicy.
Specyfikacje
Homologacje konstruktorów
- STOU (silnik, przekładnia, hydraulika):
MASSEY FERGUSON: MF 1144 – oficjalna aprobata
MASSEY FERGUSON: MF 1139
JOHN DEER: JDM J27
FORD M2C 159B3
- Silnik:
API: CG-4/SF
ACEA: E3
MIL.L.2104 D
- Przekładnia:
API: GL-4
CATERPILLAR: TO-2
ALLISON: C4
ZF TE ML 06B, 07B
- UTTO (przekładniowo-hydrauliczny):
MASSEY FERGUSON: M 1127A, 1135
JOHN DEER: JDM J20A, J20C
CASE: MS 1206, 1207
FORD M2C 86A, 134D, FNHA 2 C 201.00
VG 68 (VG 46 w czasie pracy) / Wymogi klasy HV
- Upraszcza gospodarkę smarowniczą. W większości przypadków wystarczy zastosować ten olej jako jedyny do zapewniania potrzeb całego gospodarstwa.
- Bardzo dobre właściwości myjące i dyspergujące.
- Bardzo dobre charakterystyki przeciwzużyciowe i EP.
- Właściwości przeciwkorozyjne, przeciwrdzewne, odporność na utlenianie i pienienie.
- Charakterystyki tarciowe odpowiednie do wymagań większości producentów mokrych hamulców i sprzęgieł.
TOTAL MULTIAGRI PROTEC 10W40 20 litrów
olej zalecany do układów przekładniowo-hydraulicznych, mostów napędowych, skrzyń biegów w nowoczesnych maszynach rolniczych
stosowany jako olej oryginalny pod marką Claas
TOTAL MULTIAGRI PROTEC 10W40 - wysokiej jakości super uniwersalny, najnowszej generacji olej typu S.T.O.U. Jest to wielosezonowy olej silnikowo, przekładniowo, hydrauliczny, do mokrych sprzęgieł i hamulców używanych w maszynach rolniczych pozwalający na zdecydowane uproszczenie gospodarki smarowniczej. Olej ten został opracowany na mieszaninie baz niekonwencjonalnych i mineralnych z udziałem wyrafinowanych dodatków uszlachetniających. Zalecany do stosowania w: turbodoładowanych lub nie silnikach wysokoprężnych, spełniających normy emisji Poziom 1 do (2002), mechanicznych skrzyniach biegów, gdzie zalecany są oleje klasy API: GL-4 o lepkości SAE 80W-90, przekładniach z mokrymi hamulcami i sprzęgłami, układach hydraulicznych, układach odbioru mocy i wspomaganiu kierownicy.
Specyfikacje
Homologacje konstruktorów
- STOU (silnik, przekładnia, hydraulika):
MASSEY FERGUSON: MF 1144 – oficjalna aprobata
MASSEY FERGUSON: MF 1139
JOHN DEER: JDM J27
FORD M2C 159B3
- Silnik:
API: CG-4/SF
ACEA: E3
MIL.L.2104 D
- Przekładnia:
API: GL-4
CATERPILLAR: TO-2
ALLISON: C4
ZF TE ML 06B, 07B
- UTTO (przekładniowo-hydrauliczny):
MASSEY FERGUSON: M 1127A, 1135
JOHN DEER: JDM J20A, J20C
CASE: MS 1206, 1207
FORD M2C 86A, 134D, FNHA 2 C 201.00
VG 68 (VG 46 w czasie pracy) / Wymogi klasy HV
- Upraszcza gospodarkę smarowniczą. W większości przypadków wystarczy zastosować ten olej jako jedyny do zapewniania potrzeb całego gospodarstwa.
- Bardzo dobre właściwości myjące i dyspergujące.
- Bardzo dobre charakterystyki przeciwzużyciowe i EP.
- Właściwości przeciwkorozyjne, przeciwrdzewne, odporność na utlenianie i pienienie.
- Charakterystyki tarciowe odpowiednie do wymagań większości producentów mokrych hamulców i sprzęgieł.
ID: 711197233
xxx xxx xxx