Firmowe
Rok wydania: 2007
Stan: Używane
Opis
UNIKAT!
Nakład dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Zakładka do książki w prezencie.
CO MOCNE PODEPRZEĆ!
Nasze gospodarstwo narodowe to ponad 3 miliony głównie średnich i małych przedsiębiorstw (MSP). Kilkaset tysięcy spośród nich ma szanse znaleźć swoje nisze na rynku europejskim, dziesiątki tysięcy na globalnym. To właśnie te firmy tworzą aurę twórczego napięcia, która uskrzydla w ostatnich latach naszą gospodarkę. Ciągle brakuje im jednak przewag konkurencyjnych, potrzebują wsparcia państwa.
Najbardziej pożyteczną formą pomocy władzy publicznej dla MSP jest wywołanie i utrwalenie silnego efektu kraju pochodzenia, kiedy dobra reputacja i wyrazisty wizerunek marki kraju przenosi się na wszystko, co z niego pochodzi.
Bez silnej marki można dziś dojść co najwyżej do rynkowej przeciętności, na szyty dostają się tylko marki. Różnica między przeciętnością a markowością leży w kreatywności. A naszą narodową cechą staje się dziś twórcza przekora. Tyle, że na razie rozproszona, intuicyjna i nie zarządzana.
Dobre zarządzanie procesem budowania marki kraju jest podobne do budowania tożsamości narodowej. Ta książka pokazuje, że Tożsamość Konkurencyjna jest najlepszą drogą do dobrej reputacji i mocnej marki.
Ślady użytkowania na okładce (nieduże zagięcia, małe przetarcia, plamki, nieco przykurzony brzeg kartek). Środek w dobrym stanie (na kilku stronach delikatne małe plamki).
Wydawnictwo: Fundacja Promocja Polska - Instytut Marki Polskiej
ISBN: 0-230-50028-0
Format: 16,5 x 23 cm
Ilość stron: 177
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
Nakład dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Zakładka do książki w prezencie.
CO MOCNE PODEPRZEĆ!
Nasze gospodarstwo narodowe to ponad 3 miliony głównie średnich i małych przedsiębiorstw (MSP). Kilkaset tysięcy spośród nich ma szanse znaleźć swoje nisze na rynku europejskim, dziesiątki tysięcy na globalnym. To właśnie te firmy tworzą aurę twórczego napięcia, która uskrzydla w ostatnich latach naszą gospodarkę. Ciągle brakuje im jednak przewag konkurencyjnych, potrzebują wsparcia państwa.
Najbardziej pożyteczną formą pomocy władzy publicznej dla MSP jest wywołanie i utrwalenie silnego efektu kraju pochodzenia, kiedy dobra reputacja i wyrazisty wizerunek marki kraju przenosi się na wszystko, co z niego pochodzi.
Bez silnej marki można dziś dojść co najwyżej do rynkowej przeciętności, na szyty dostają się tylko marki. Różnica między przeciętnością a markowością leży w kreatywności. A naszą narodową cechą staje się dziś twórcza przekora. Tyle, że na razie rozproszona, intuicyjna i nie zarządzana.
Dobre zarządzanie procesem budowania marki kraju jest podobne do budowania tożsamości narodowej. Ta książka pokazuje, że Tożsamość Konkurencyjna jest najlepszą drogą do dobrej reputacji i mocnej marki.
Ślady użytkowania na okładce (nieduże zagięcia, małe przetarcia, plamki, nieco przykurzony brzeg kartek). Środek w dobrym stanie (na kilku stronach delikatne małe plamki).
Wydawnictwo: Fundacja Promocja Polska - Instytut Marki Polskiej
ISBN: 0-230-50028-0
Format: 16,5 x 23 cm
Ilość stron: 177
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 883028031
xxx xxx xxx
Dodane 06 maja 2024
TOŻSAMOŚĆ KONKURENCYJNA nowe spojrzenie na markę, Anholt, UNIKAT!
Tylko przedmiot
99,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja