Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Książki naukowe
  5. Książki naukowe - Mazowieckie
  6. Książki naukowe - Warszawa
  7. Książki naukowe - Śródmieście
TOŻSAMOŚĆ KONKURENCYJNA nowe spojrzenie na markę, Anholt, UNIKAT!
TOŻSAMOŚĆ KONKURENCYJNA nowe spojrzenie na markę, Anholt, UNIKAT!
TOŻSAMOŚĆ KONKURENCYJNA nowe spojrzenie na markę, Anholt, UNIKAT!
TOŻSAMOŚĆ KONKURENCYJNA nowe spojrzenie na markę, Anholt, UNIKAT!
TOŻSAMOŚĆ KONKURENCYJNA nowe spojrzenie na markę, Anholt, UNIKAT!
TOŻSAMOŚĆ KONKURENCYJNA nowe spojrzenie na markę, Anholt, UNIKAT!
PromujOdśwież
  • Firmowe

  • Rok wydania: 2007

  • Stan: Używane

Opis

UNIKAT!

Nakład dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!

Zakładka do książki w prezencie.

CO MOCNE PODEPRZEĆ!

Nasze gospodarstwo narodowe to ponad 3 miliony głównie średnich i małych przedsiębiorstw (MSP). Kilkaset tysięcy spośród nich ma szanse znaleźć swoje nisze na rynku europejskim, dziesiątki tysięcy na globalnym. To właśnie te firmy tworzą aurę twórczego napięcia, która uskrzydla w ostatnich latach naszą gospodarkę. Ciągle brakuje im jednak przewag konkurencyjnych, potrzebują wsparcia państwa.

Najbardziej pożyteczną formą pomocy władzy publicznej dla MSP jest wywołanie i utrwalenie silnego efektu kraju pochodzenia, kiedy dobra reputacja i wyrazisty wizerunek marki kraju przenosi się na wszystko, co z niego pochodzi.

Bez silnej marki można dziś dojść co najwyżej do rynkowej przeciętności, na szyty dostają się tylko marki. Różnica między przeciętnością a markowością leży w kreatywności. A naszą narodową cechą staje się dziś twórcza przekora. Tyle, że na razie rozproszona, intuicyjna i nie zarządzana.

Dobre zarządzanie procesem budowania marki kraju jest podobne do budowania tożsamości narodowej. Ta książka pokazuje, że Tożsamość Konkurencyjna jest najlepszą drogą do dobrej reputacji i mocnej marki.

Ślady użytkowania na okładce (nieduże zagięcia, małe przetarcia, plamki, nieco przykurzony brzeg kartek). Środek w dobrym stanie (na kilku stronach delikatne małe plamki).

Wydawnictwo: Fundacja Promocja Polska - Instytut Marki Polskiej
ISBN: 0-230-50028-0
Format: 16,5 x 23 cm
Ilość stron: 177
Okładka: miękka

Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 883028031

Skontaktuj się

KUP-I-CZYTAJ

Na OLX od grudzień 2023

Ostatnio online wczoraj o 18:22

xxx xxx xxx

Dodane 06 maja 2024

TOŻSAMOŚĆ KONKURENCYJNA nowe spojrzenie na markę, Anholt, UNIKAT!

Tylko przedmiot

99,90 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon