Prywatne
Rok wydania: 2013
Okładka: Twarda
Stan: Nowe
Rodzaj: Ekonomia
Opis
Tożsamość na przestrzeni wieków. Nowe możliwości, nowe wyzwania. Księga Jubileuszowa prof. dr hab. Jolanty Polakowskiej-Kujawy - NOWA
Katarzyna Górak-Sosnowska, Anna Kozłowska
SGH 2013
Kod produktu: 978********-782-7
Oprawa: twarda
Format: B5
Liczba stron: 250
Odbiór osobisty JELONKI lub OCHOTA - możliwy, ale mocno utrudniony
Pakuje bardzo starannie - w twardy karton i folię strech
CZĘŚĆ I. TOŻSAMOŚĆ W WYMIARZE ZBIOROWYM
Problem tożsamości w Unii Europejskiej. Ujęcie ekonomiczne - Katarzyna Żukrowska
Patriotyzm, nacjonalizm, rasizm. Kilka uwag historyka - Wojciech Morawski
Między fitną a idyllą. Wirtualne społeczności polskich konwertytek na islam - Katarzyna Górak-Sosnowska
Kilka uwag o duchu protestantyzmu i protestantach warszawskich - Juliusz Gardawski
Tradycyjne społeczności w nowoczesnej Europie. Przypadek Romów - Jacenty Siewierski
Modele kobiecości w Polsce - ciągłość czy zmiana? - Jolanta Gładys-Jakóbik
Zmediatyzowana tożsamość w ponowoczesnym świecie - Małgorzata Molęda-Zdziech
Polski dialog społeczny na poziomie regionalnym w kontekście doświadczeń europejskich - Jan Czarzasty
Zaufanie jako fundament efektywnego dialogu społecznego - Rafał Towalski
CZĘŚĆ II. TOŻSAMOŚĆ W WYMIARZE MARKETINGOWYM
Osobowość marki - Anna Kozłowska
Tożsamość marki a jej wizerunek - Adam Grzegorczyk
Rola designu w budowaniu jakości życia polskiego konsumenta - Małgorzata Bombol
Dylematy związane z segmentacją i wyborem rynku docelowego - Agnieszka Wiśniewska
Public relations a inne organizacyjne działania komunikacyjne - Krzysztof Kubiak
Katarzyna Górak-Sosnowska, Anna Kozłowska
SGH 2013
Kod produktu: 978********-782-7
Oprawa: twarda
Format: B5
Liczba stron: 250
Odbiór osobisty JELONKI lub OCHOTA - możliwy, ale mocno utrudniony
Pakuje bardzo starannie - w twardy karton i folię strech
CZĘŚĆ I. TOŻSAMOŚĆ W WYMIARZE ZBIOROWYM
Problem tożsamości w Unii Europejskiej. Ujęcie ekonomiczne - Katarzyna Żukrowska
Patriotyzm, nacjonalizm, rasizm. Kilka uwag historyka - Wojciech Morawski
Między fitną a idyllą. Wirtualne społeczności polskich konwertytek na islam - Katarzyna Górak-Sosnowska
Kilka uwag o duchu protestantyzmu i protestantach warszawskich - Juliusz Gardawski
Tradycyjne społeczności w nowoczesnej Europie. Przypadek Romów - Jacenty Siewierski
Modele kobiecości w Polsce - ciągłość czy zmiana? - Jolanta Gładys-Jakóbik
Zmediatyzowana tożsamość w ponowoczesnym świecie - Małgorzata Molęda-Zdziech
Polski dialog społeczny na poziomie regionalnym w kontekście doświadczeń europejskich - Jan Czarzasty
Zaufanie jako fundament efektywnego dialogu społecznego - Rafał Towalski
CZĘŚĆ II. TOŻSAMOŚĆ W WYMIARZE MARKETINGOWYM
Osobowość marki - Anna Kozłowska
Tożsamość marki a jej wizerunek - Adam Grzegorczyk
Rola designu w budowaniu jakości życia polskiego konsumenta - Małgorzata Bombol
Dylematy związane z segmentacją i wyborem rynku docelowego - Agnieszka Wiśniewska
Public relations a inne organizacyjne działania komunikacyjne - Krzysztof Kubiak
ID: 901409438
Skontaktuj się
xxx xxx xxx
Dodane 30 kwietnia 2024
Tożsamość na przestrzeni wieków Księga Jubileuszowa - NOWA
Tylko przedmiot
34,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
Lokalizacja