Prywatne
Stan: Używane
Opis
Na sprzedaż nie lada gratka - unikatowy przedprodukcyjny model skutera śnieżnego
Bombardier Ski-Doo Safari LC z numerem seryjnym 00001 !
Model Safari LC wszedł do sprzedaży w 1990 roku w nieco zmienionej linii, tzn. taki kształt siedzenia otrzymały skutery Safari GLX.
Modele Safari LC otrzymały nieco krótsze siedzenia, bez obicia nachodzącego na zbiornik paliwa i bez tylnego kosza.
Ten egzemplarz jest wyposażony również w oryginalny hak transportowy, grzane manetki z dwustopniową regulacją temperatury, opcjonalne wskaźniki obrotów i temperatury silnika, dwuosobowe siedzenie, długą gąsienicę, dzięki czemu jest stabilniejszy i lepiej się odpycha na śniegu, reduktor, bieg wsteczny, elektryczny start + szarpak, narty z plastikowymi nakładkami i z widiami, które chronią narty w przypadku wjechania na odsłonięty asfalt czy beton.
Skuter ma numer VIN 3646 00001, gdzie pierwsze cztery cyfry oznaczają model skutera a pozostałe 5 cyfr to numer seryjny. Został wyprodukowany w maju 1989 roku i pozostał w fabryce skuterów aż do 2004 roku jako fabryczny model testowy „research test unit” z numerem 1 z 20 sztuk (1 OF 20). Człowiek, który użytkował pojazd w fabryce i na testach otrzymał go w prezencie od fabryki, gdy odchodził na emeryturę. W 2006 roku jego syn odsprzedał skuter mojemu kuzynowi mieszkającemu w Kanadzie. W 2012 roku skuter został sprowadzony do Polski jako mienie przesiedleńcze. Ja jestem jego właścicielem od 2 lat.
Silnik Rotax - dwusuwowy dwucylindrowy chłodzony cieczą (LC - liquid cooled) na pojedynczym gaźniku - jedna z najlepszych jednostek, praktycznie nie do zajechania, jeśli oczywiście dba się o niego jak powinno o każdy pojazd. Silnik nie posiada tabliczki znamionowej, prawdopodobnie dlatego, iż była to jednostka testowa.
Mimo wieku skuter jest w naprawdę bardzo dobrym i zadbanym stanie. Posiada oczywiście ślady użytkowania wynikające z tego, że to już klasyk, ma już prawie 35 lat.
Przed sezonem dostał nową oryginalną gąsienicę, koszt prawie 4 tys zł, nowy pasek napędowy, nowe świece zapłonowe, nowy akumulator, nowy filtr powietrza. Przeszedł pełny serwis z wymianą olejową i smarowaniem punktów smarowniczych.
Fajny, mocny i szybki skuter za niewielkie pieniądze, a w dodatku unikatowy egzemplarz.
Cena do niewielkiej negocjacji. Możliwy darmowy transport do 30km od Limanowej, jednak dopiero po uprzednim obejrzeniu skutera i sfinalizowaniu transakcji, bo nie chciałbym wozić maszyny tylko na oglądanie.
Bombardier Ski-Doo Safari LC z numerem seryjnym 00001 !
Model Safari LC wszedł do sprzedaży w 1990 roku w nieco zmienionej linii, tzn. taki kształt siedzenia otrzymały skutery Safari GLX.
Modele Safari LC otrzymały nieco krótsze siedzenia, bez obicia nachodzącego na zbiornik paliwa i bez tylnego kosza.
Ten egzemplarz jest wyposażony również w oryginalny hak transportowy, grzane manetki z dwustopniową regulacją temperatury, opcjonalne wskaźniki obrotów i temperatury silnika, dwuosobowe siedzenie, długą gąsienicę, dzięki czemu jest stabilniejszy i lepiej się odpycha na śniegu, reduktor, bieg wsteczny, elektryczny start + szarpak, narty z plastikowymi nakładkami i z widiami, które chronią narty w przypadku wjechania na odsłonięty asfalt czy beton.
Skuter ma numer VIN 3646 00001, gdzie pierwsze cztery cyfry oznaczają model skutera a pozostałe 5 cyfr to numer seryjny. Został wyprodukowany w maju 1989 roku i pozostał w fabryce skuterów aż do 2004 roku jako fabryczny model testowy „research test unit” z numerem 1 z 20 sztuk (1 OF 20). Człowiek, który użytkował pojazd w fabryce i na testach otrzymał go w prezencie od fabryki, gdy odchodził na emeryturę. W 2006 roku jego syn odsprzedał skuter mojemu kuzynowi mieszkającemu w Kanadzie. W 2012 roku skuter został sprowadzony do Polski jako mienie przesiedleńcze. Ja jestem jego właścicielem od 2 lat.
Silnik Rotax - dwusuwowy dwucylindrowy chłodzony cieczą (LC - liquid cooled) na pojedynczym gaźniku - jedna z najlepszych jednostek, praktycznie nie do zajechania, jeśli oczywiście dba się o niego jak powinno o każdy pojazd. Silnik nie posiada tabliczki znamionowej, prawdopodobnie dlatego, iż była to jednostka testowa.
Mimo wieku skuter jest w naprawdę bardzo dobrym i zadbanym stanie. Posiada oczywiście ślady użytkowania wynikające z tego, że to już klasyk, ma już prawie 35 lat.
Przed sezonem dostał nową oryginalną gąsienicę, koszt prawie 4 tys zł, nowy pasek napędowy, nowe świece zapłonowe, nowy akumulator, nowy filtr powietrza. Przeszedł pełny serwis z wymianą olejową i smarowaniem punktów smarowniczych.
Fajny, mocny i szybki skuter za niewielkie pieniądze, a w dodatku unikatowy egzemplarz.
Cena do niewielkiej negocjacji. Możliwy darmowy transport do 30km od Limanowej, jednak dopiero po uprzednim obejrzeniu skutera i sfinalizowaniu transakcji, bo nie chciałbym wozić maszyny tylko na oglądanie.
ID: 891088786
xxx xxx xxx
Dodane 15 kwietnia 2024
Unikatowy skuter śnieżny Bombardier Ski-Doo Safari LC - nr VIN 00001 !
12 000 zł
Użytkownik
Lokalizacja