Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Części samochodowe
  4. Osobowe
  5. Osobowe - Mazowieckie
  6. Osobowe - Węgrów
Uszczelka Smoka , Opel Insignia , Astra , Zafira , pompa oleju
Uszczelka Smoka , Opel Insignia , Astra , Zafira , pompa oleju
Uszczelka Smoka , Opel Insignia , Astra , Zafira , pompa oleju
Uszczelka Smoka , Opel Insignia , Astra , Zafira , pompa oleju
Uszczelka Smoka , Opel Insignia , Astra , Zafira , pompa oleju
Uszczelka Smoka , Opel Insignia , Astra , Zafira , pompa oleju
Uszczelka Smoka , Opel Insignia , Astra , Zafira , pompa oleju
Uszczelka Smoka , Opel Insignia , Astra , Zafira , pompa oleju
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Typ części: Silniki i osprzęt > Smarowanie silnika > Pompy oleju

  • Rodzaj: Silniki

  • Stan: Nowe

Opis

Na sprzedaż jest nowa tuleja uszczelka łącząca pompę olejową ze smokiem do samochodu Opel Insignia , Astra , Zafira z silnikiem
2.0 CDTI symbol silnika A20DTH , 160KM/ 130KM .
.TULEJKA POSIADA PODWÓJNYM USZCZELNIENI , OD STRONY POMPY OLEJU JAK RÓWNIEŻ OD STRONY SMOKA POMPY OLEJU . Tylko podwójne uszczelnienie zapewnia 100% szczelność . Pojedyncze uszczelnienie sprzedawane na różnych stronach nie jest wystarczające i spowoduje to samo co oryginalna uszczelka ( Zatarcie silnika )
Tuleja ta zastępuje wadliwą fabryczną uszczelkę smoka pompy olejowej , przez którą zacierał się silnik 2.0 CDTI w Oplu Insignia astra i zafira .Fiat jtd.
Zadaj sobie proste pytanie . Dla czego silniki 1.9 CDTI nie zacierały się ? , to przecież taka sama konstrukcja , bo miały na stałe połączoną pompę oleju ze smokiem . Każdy mechanik to potwierdzi .
Moja tuleja uszczelniająca tworzy trwałe połączenie smoka z pompą olejową , i usuwa wadę fabryczną tego silnika .
Nowa tuleja uszczelniająca nie ulega odkształceniu jak fabryczne uszczelnienie . Wymiana starej fabrycznej uszczelki na taka tuleję uszczelniającą jest prosta wystarczy wyjąć starą i na miejsce starej zamontować nową tuleję . Montaż takiet tulei nie wymaga żadnych przeróbek , po prostu wyjmujesz starą i zakładasz nową .
Jeśli nie chcesz by twój silnik się zatarł , przez wadliwą uszczelkę smoka , to rozważ zakup takiej tulejki , Tuleja jest wykonana bardzo dokładnie i jest jedyną taką tuleją na polskim rynku która ma podwójne uszczelnienia (sprawdź na zdjęciach) , które nie ulega odkształceniu. Taki sposób uszczelnienia niweluje do zera możliwość nieszczelności smoka na zawsze .Materiał z którego wykonana jest tuleja to nie stal , tylko specjalny stop nie rozszerza się on pod wpływem wysokiej temperatury oleju .
Konstrukcja takiego połączenia pompy oleju ze smokiem jest trwała i sprawdzona i nie trzeba takiej tulei wymieniać ponownie gdyż się nie uszkodzi przez cały okres eksploatacji pojazdu
. Uszczelki w tulejce są wykonane ze specjalnego materiału nie guma!!! , który nie wchodzi w reakcję z olejem silnikowym i wytrzymuje temperaturę oleju do + 230 stopni . Ostatnie zdjęcie pokazuje jak wygląda oryginalna uszczelka smoka po przebiegu 15 tyś km ( jest niższa od nowej oryginalnej uszczelki prawie 2 mm !!!) tyle się odkształciła przez 15 tyś km !!! .
Informacja dla mechaników montujących silniki 1,9 cdti Z19DTH od opla Vectra do Opel Insigni zamiast silnika 2.0cdti A20DTH . ( tak zwany swap ) . Kupując taką tulejkę nie musisz przerabiać i niszczyć miski olejowej od Insigni żeby ja zamontować na blok od Vectry . Nie musisz przerabiać giąć i spawać smoka pompy oleju od vectry ,żeby pasował do miski od insigni .
. Montujesz taka tulejkę w pompę od Opla Vectra i zakładasz oryginalną miskę od Insigni bez jej przeróbek wycinania lub niszczenia plastikowego falownika miski oleju od Insigni . Więcej informacji jak zamontować i nie narobić zniszczeń podczas przeróbki udzielę telefonicznie .

Sprawdź moje inne ogłoszenia w OLX .w sprzedaży również dedykowany do silnika 2.0cdti Insigni ,Astry , Zafiry ,Fiat zestaw do stałego monitorowania ciśnienia oleju 3 zdjęcie . Ten zestaw zabezpieczy twój silnik przed zatarciem i wielkimi kosztami naprawy lub wymiany silnika. Wada zaworu ciśnienia w pompie olejowej która doprowadza do 80% zatarcia silnika w tych modelu . Zawór pompy oleju ulega zacięciu i nie reguluje ciśnienia oleju w stosunku do obrotów silnika . Ciśnienie oleju zamiast wzrastać na wyższych obrotach silnika , jest na stałym poziomie około 1,5 Bar zamiast 5 Bar . Każdy poważny mechanik to potwierdzi gdy o to zapytasz . .Opis działania zestawu, montaż i cały zestaw na sprzedaż sprawdź moje innym ogłoszeniu w olx .
Przedstawiony przedmiot jest wyłączna własnością sprzedającego , kopiowanie zdjęć i treści ogłoszenia jest zabronione , Zdjęcia przedmioty są wyłączną własnością sprzedającego .Jesli chcesz kupić po prostu zadzwoń . Mogę wysłać
za pobraniem koszt 25 zł wysyłka pocztą , jeśli zrobisz przelew bankowy koszt wysyłki pocztą tylko 14 zł Wysyłka DHL pobranie 30 zł , jeslli zrobisz przelew koszt dostawy DHL 20 ZŁ . Więcej informacji udzielę telefonicznie .
ID: 581989404

Skontaktuj się

User avatar
Facebook connected icon

Michał

Na OLX od styczeń 2016

Ostatnio online wczoraj o 21:07

xxx xxx xxx

Dodane 26 maja 2024

Uszczelka Smoka , Opel Insignia , Astra , Zafira , pompa oleju

60 zł

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon