Prywatne
Model: Polo
Poj. silnika: 1 390 cm³
Rok produkcji: 2003
Moc silnika: 75 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 189 000 km
Kolor: Szary
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
REZERWACJA DO MAJÓWKI. Mimo to zapraszam do obejrzenia auta.
Przedmiotem ogłoszenia jest Volkswagen Polo 9n 2003 r. z silnikiem benzynowym 1.4 16V 75 KM. Auto kupiłem we wrześniu zeszłego roku. Zaraz po zakupie zostały wymienione świece oraz wyczyszczona przepustnica. Chwilę później został wymieniony olej (Shell Helix 5w40), wszystkie filtry (Mann; kabinowy węglowy Filtron), cewki zapłonowe (NGK), pióra wycieraczek Bosch, tylne ramię wycieraczki oraz siłowniki bagażnika i maski. Dołożyłem też owiewki Heko, nowy mieszek z gałką zmiany biegów, nowe nakładki na pedały, uszczelkę anteny na dachu, uchwyt na kubek, wszystkie żarówki przednie (Philips Vision Plus) oraz boczne kierunkowskazy dynamiczne LED. Przed zimą wymieniłem akumulator (Tuborg), łączniki stabilizatora i gumy (Febi), tylne osłony amortyzatorów wraz z odbojnikami i mocowaniami oraz przednie przewody hamulcowe. Również musiałem wymienić przednią szybę (pęknięcie). Na wszystko mam rachunki.
Do zrobienia została hucząca przednia lewa piasta - dorzucam do auta (FAG) i skontrolowanie tylnych hamulców. Warto by zainteresować się też rozrządem, mimo że był wymieniony przy 160 tys. km, to ma już 5 lat i jest przestawiony o jeden ząbek (prawdopodobnie tak został zmontowany). Mimo to autko ma swoją moc i żadna kontrolka się nie świeci. Silnik to BBY, pracuje jak mały dieselek i trzeba kontrolować stan oleju. Niestety przy zejściu na niskie obroty, wskazówka obrotomierza spada dwa razy do 500, później wraca na swoje 650 - prawdopodobnie EGR do wymiany. Mimo świeżego akumulatora, pierwszy rozruch zawsze jest niemrawy, zwłaszcza przy niższych temperaturach, później już odpala normalnie. Polo obecnie stoi na ładnych czarnych aluminiowych felgach 15-kach i letnich oponach Falken Ziex z 2018 r. (bieżnik 7 mm).
Polo jest jest w codziennym użytkowaniu, przebieg 189 tys. km i nadal rośnie. Stan wizualny oceniam na całkiem dobry. Lakier przyzwoity, został lekko spolerowany i nawoskowany. Jednak znajdą się rysy, obcierki czy wgniotki oraz ogniska korozji. Z minusów dodam jeszcze nie działający spryskiwacz tylnej szyby oraz obwieszoną podsufitkę w kilku miejscach.
Starałem się opisać autko rzetelnie, ale jeśli masz jakieś pytanie to śmiało pisz.
Dane do sprawdzenia Polo:
nr nadwozia: WVWZZZ9NZ3Y206385
I rej.: 31 maj 2003
nr rej.: na zdjęciach
Przegląd ważny do 16.02.2025 r.
OC ważne do 12.10.2024 r.
Przedmiotem ogłoszenia jest Volkswagen Polo 9n 2003 r. z silnikiem benzynowym 1.4 16V 75 KM. Auto kupiłem we wrześniu zeszłego roku. Zaraz po zakupie zostały wymienione świece oraz wyczyszczona przepustnica. Chwilę później został wymieniony olej (Shell Helix 5w40), wszystkie filtry (Mann; kabinowy węglowy Filtron), cewki zapłonowe (NGK), pióra wycieraczek Bosch, tylne ramię wycieraczki oraz siłowniki bagażnika i maski. Dołożyłem też owiewki Heko, nowy mieszek z gałką zmiany biegów, nowe nakładki na pedały, uszczelkę anteny na dachu, uchwyt na kubek, wszystkie żarówki przednie (Philips Vision Plus) oraz boczne kierunkowskazy dynamiczne LED. Przed zimą wymieniłem akumulator (Tuborg), łączniki stabilizatora i gumy (Febi), tylne osłony amortyzatorów wraz z odbojnikami i mocowaniami oraz przednie przewody hamulcowe. Również musiałem wymienić przednią szybę (pęknięcie). Na wszystko mam rachunki.
Do zrobienia została hucząca przednia lewa piasta - dorzucam do auta (FAG) i skontrolowanie tylnych hamulców. Warto by zainteresować się też rozrządem, mimo że był wymieniony przy 160 tys. km, to ma już 5 lat i jest przestawiony o jeden ząbek (prawdopodobnie tak został zmontowany). Mimo to autko ma swoją moc i żadna kontrolka się nie świeci. Silnik to BBY, pracuje jak mały dieselek i trzeba kontrolować stan oleju. Niestety przy zejściu na niskie obroty, wskazówka obrotomierza spada dwa razy do 500, później wraca na swoje 650 - prawdopodobnie EGR do wymiany. Mimo świeżego akumulatora, pierwszy rozruch zawsze jest niemrawy, zwłaszcza przy niższych temperaturach, później już odpala normalnie. Polo obecnie stoi na ładnych czarnych aluminiowych felgach 15-kach i letnich oponach Falken Ziex z 2018 r. (bieżnik 7 mm).
Polo jest jest w codziennym użytkowaniu, przebieg 189 tys. km i nadal rośnie. Stan wizualny oceniam na całkiem dobry. Lakier przyzwoity, został lekko spolerowany i nawoskowany. Jednak znajdą się rysy, obcierki czy wgniotki oraz ogniska korozji. Z minusów dodam jeszcze nie działający spryskiwacz tylnej szyby oraz obwieszoną podsufitkę w kilku miejscach.
Starałem się opisać autko rzetelnie, ale jeśli masz jakieś pytanie to śmiało pisz.
Dane do sprawdzenia Polo:
nr nadwozia: WVWZZZ9NZ3Y206385
I rej.: 31 maj 2003
nr rej.: na zdjęciach
Przegląd ważny do 16.02.2025 r.
OC ważne do 12.10.2024 r.
ID: 913803513
Dodane 22 kwietnia 2024
Volkswagen Polo 9N 1.4 16V
8 100 zł
do negocjacji
Lokalizacja