Prywatne
Numer VIN: WV2ZZZ70ZVH038338
Model: Transporter
Poj. silnika: 1 900 cm³
Rok produkcji: 1996
Moc silnika: 68 KM
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Minivan
Przebieg: 390 000 km
Kolor: Zielony
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kierownica: po lewej
Napęd: 4x4 (stały)
Opis
Sprzedam T4 96r 390tys km , syncro 1,9TD.
Oryginalnie był to Multivan z ABL-em 1,9TD z ABS+EDS(elektro blokada przód) i został dołożony napęd syncro z blokadą z tyłu. Co do nadwozia to podwozie jest dość zdrowe, na aucie założone plastikowe nadkola, może nie wygląda to za estetycznie ale w terenie robi mega robotę z błotem. Przednie podszybie jest zdrowiuśkie, tylna klapa standardowo do poprawki. Felgi 15-tki wzmocnione + nowe zimówki(cały rok lata na zimówkach). Środek dość zadbany, oryginał Multivan, są nawet oryginalne zasłonki. Jedyne co jest nieoryginalne to uchwyt na kubki między fotelami, ale wygląda jak oryginał, jest składany i mega wygodny. W busie jest zamontowany wyłącznik ABS-w śliskim terenie konieczne, jeżdże non stop bez abs, włączam jedynie jak potrzebuję wspomóc się w ciężkim terenie elektro blokadą przodu.
ABS jest wyłączony też z powodu braku koronek na tylnych półosiach- półosie w dobrym stanie, do puki się nie rozpadną nie będę wymieniał na te z koronkami. Do tego założony jest specialnie most bez ABS, aby nie było problemów w terenie z załączaniem napędu tył.
Zapasowe przełączniki od blokady i wyłącznika abs mam, jak zdążę to ładnie na CNC zrobię napisy, aby wiochy nie było jak teraz markerem.
Zawieszenie z przodu podniesiony na drążkach, z tyłu sprężyny chyba 18-tki i podkładki gumowe aby dało się tym w miarę komfortowo jeździć.
Mam gdzieś zrobiony zestaw przedłużający amortyzatory(most już jest obniżony), kąt półosi super.
Co do słynnego ABL-a z syncro :-) - jak nie potrzebujesz wyścigówki to Ci spokojnie starczy, prędkość autostradowa to 90-100 , brak mocy nadrabia krótką skrzynią DQN, w terenie też radzi sobie całkiem nieźle. Zestaw idealny na swap 1,9TDI :-)
Z poprawek wypociny z silnika(albo pokrywa zaworów albo miska), jakieś rdzawe pierdoły po zimie na karoserii, dla czepialskich słychać minimalnie skrzynię na 4 biegu jak w większości T4 z tym przebiegiem i rocznikiem.
Auto to nie złom stojący w trawie, jeździ non stop i bije kilometry.
Jedyny z blokadą mechaniczną tyłu i elektroniczną przodu(obie działające).
Nie zamieniam, tylko gotówka.
Oryginalnie był to Multivan z ABL-em 1,9TD z ABS+EDS(elektro blokada przód) i został dołożony napęd syncro z blokadą z tyłu. Co do nadwozia to podwozie jest dość zdrowe, na aucie założone plastikowe nadkola, może nie wygląda to za estetycznie ale w terenie robi mega robotę z błotem. Przednie podszybie jest zdrowiuśkie, tylna klapa standardowo do poprawki. Felgi 15-tki wzmocnione + nowe zimówki(cały rok lata na zimówkach). Środek dość zadbany, oryginał Multivan, są nawet oryginalne zasłonki. Jedyne co jest nieoryginalne to uchwyt na kubki między fotelami, ale wygląda jak oryginał, jest składany i mega wygodny. W busie jest zamontowany wyłącznik ABS-w śliskim terenie konieczne, jeżdże non stop bez abs, włączam jedynie jak potrzebuję wspomóc się w ciężkim terenie elektro blokadą przodu.
ABS jest wyłączony też z powodu braku koronek na tylnych półosiach- półosie w dobrym stanie, do puki się nie rozpadną nie będę wymieniał na te z koronkami. Do tego założony jest specialnie most bez ABS, aby nie było problemów w terenie z załączaniem napędu tył.
Zapasowe przełączniki od blokady i wyłącznika abs mam, jak zdążę to ładnie na CNC zrobię napisy, aby wiochy nie było jak teraz markerem.
Zawieszenie z przodu podniesiony na drążkach, z tyłu sprężyny chyba 18-tki i podkładki gumowe aby dało się tym w miarę komfortowo jeździć.
Mam gdzieś zrobiony zestaw przedłużający amortyzatory(most już jest obniżony), kąt półosi super.
Co do słynnego ABL-a z syncro :-) - jak nie potrzebujesz wyścigówki to Ci spokojnie starczy, prędkość autostradowa to 90-100 , brak mocy nadrabia krótką skrzynią DQN, w terenie też radzi sobie całkiem nieźle. Zestaw idealny na swap 1,9TDI :-)
Z poprawek wypociny z silnika(albo pokrywa zaworów albo miska), jakieś rdzawe pierdoły po zimie na karoserii, dla czepialskich słychać minimalnie skrzynię na 4 biegu jak w większości T4 z tym przebiegiem i rocznikiem.
Auto to nie złom stojący w trawie, jeździ non stop i bije kilometry.
Jedyny z blokadą mechaniczną tyłu i elektroniczną przodu(obie działające).
Nie zamieniam, tylko gotówka.
ID: 838768857
xxx xxx xxx
Dodane 03 maja 2024
VW Transporter Multivan T4 Syncro 96rok, 1.9TD dwie blokady.
32 000 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja