Prywatne
Rok wydania: 2010
Stan: Używane
Opis
Książka Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu.
Miękka okładka.
Książka używana podczas studiów, sporadycznie na paru stronach kilka notatek lub podkreśleń ołówkiem. Książka wydana w 2010. Autorzy: praca zbiorowa
Odpowiednia dla studentów lub osób zainteresowanych reklamą - teorią, historią czy jej praktycznym zastosowaniem. Książka napisana w prosty i przejrzysty sposób.
Miękka okładka.
Książka używana podczas studiów, sporadycznie na paru stronach kilka notatek lub podkreśleń ołówkiem. Książka wydana w 2010. Autorzy: praca zbiorowa
Odpowiednia dla studentów lub osób zainteresowanych reklamą - teorią, historią czy jej praktycznym zastosowaniem. Książka napisana w prosty i przejrzysty sposób.
ID: 645450329
xxx xxx xxx
Dodane 08 maja 2024
Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu.
Tylko przedmiot
15 zł
do negocjacji
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja