Firmowe
Opis
WISKOZA - WZMOCNIENIE - Regeneracja WISKOZY Subaru, skrzynia 5MT lub 6MT: IMPREZA, FORESTER, LEGACY, OUTBACK, XV, WRX modele od 1999 do 2018 roku.
https://lsdfactory.pl/ - Oferujemy usługi regeneracji, wzmocnienia, naprawy wiskozy centralnej lub tylnej w autach marki Subaru Impreza, Forester, Legacy, Outback, XV, WRX po 1999 wraz ze skrzynią manualną 5MT lub 6MT. Serwisujemy również Szpery LSD płytka: Oem Subaru, Kaaz, Cusco, Quaife - rewizja, regulacja spięcia, naprawa pękniętej obudowy, regeneracja szpery płytkowej.
Lokalizacja: Warszawa, Ursus. Możliwość przerobienia fabrycznej centralnej lub tylnej wiskozy 4kgf na wersję 10kgf (2.5 razy mocniejsze spięcie) lub 20kgf (5 razy mocniejsze spięcie). Koszt regeneracji do wersji 4kgf - 420zł, koszt regeneracji i wzmocnienia do wersji 10 lub 20 kgf - 500zł. Opcja 10kgf zalecana jest na asfalt, 20kgf zalecana na szutry lub śniegi. W cenę wliczona jest ewentualna wymiana zużytych płytek, sprężynek, uszczelniaczy na OEM Subaru. Nie stosuje zamienników - części innych producentów. Otrzymujesz produkt najwyższej jakości. Żywotność nie zmienia się, mocniej spięta wiskoza szybciej reaguje i momentalnie się spina. Dając tym samym dużo trakcji i brak uślizgu kół. Ewentualna dopłata 150zł za dorabiany pierścień segera - fabryczny spiralny często wyskakuje lub nie nadaje się do ponownego montażu. Dodatkowo oferuję również możliwość przerobienia fabrycznej wiskozy w tylnym dyfrze wyposażonym w VLSD, również w tym przypadku można ją zregenerować bądź przerobić na wersję 10kgf lub 20kgf. Dla zainteresowanych mogę polecić warsztat w Warszawie, który w kwocie 300zł zdemontuje wiskozę z auta, dostarczy ją do mnie i potem zamontuje z powrotem. Ewentualnie wiskozę można również wyciągnąć we własnym zakresie - zarówno ze skrzyni lub z tylnego dyfra.
https://lsdfactory.pl/ - Oferujemy usługi regeneracji, wzmocnienia, naprawy wiskozy centralnej lub tylnej w autach marki Subaru Impreza, Forester, Legacy, Outback, XV, WRX po 1999 wraz ze skrzynią manualną 5MT lub 6MT. Serwisujemy również Szpery LSD płytka: Oem Subaru, Kaaz, Cusco, Quaife - rewizja, regulacja spięcia, naprawa pękniętej obudowy, regeneracja szpery płytkowej.
Lokalizacja: Warszawa, Ursus. Możliwość przerobienia fabrycznej centralnej lub tylnej wiskozy 4kgf na wersję 10kgf (2.5 razy mocniejsze spięcie) lub 20kgf (5 razy mocniejsze spięcie). Koszt regeneracji do wersji 4kgf - 420zł, koszt regeneracji i wzmocnienia do wersji 10 lub 20 kgf - 500zł. Opcja 10kgf zalecana jest na asfalt, 20kgf zalecana na szutry lub śniegi. W cenę wliczona jest ewentualna wymiana zużytych płytek, sprężynek, uszczelniaczy na OEM Subaru. Nie stosuje zamienników - części innych producentów. Otrzymujesz produkt najwyższej jakości. Żywotność nie zmienia się, mocniej spięta wiskoza szybciej reaguje i momentalnie się spina. Dając tym samym dużo trakcji i brak uślizgu kół. Ewentualna dopłata 150zł za dorabiany pierścień segera - fabryczny spiralny często wyskakuje lub nie nadaje się do ponownego montażu. Dodatkowo oferuję również możliwość przerobienia fabrycznej wiskozy w tylnym dyfrze wyposażonym w VLSD, również w tym przypadku można ją zregenerować bądź przerobić na wersję 10kgf lub 20kgf. Dla zainteresowanych mogę polecić warsztat w Warszawie, który w kwocie 300zł zdemontuje wiskozę z auta, dostarczy ją do mnie i potem zamontuje z powrotem. Ewentualnie wiskozę można również wyciągnąć we własnym zakresie - zarówno ze skrzyni lub z tylnego dyfra.
ID: 498872541
xxx xxx xxx
Dodane 22 kwietnia 2024
WISKOZA - WZMOCNIENIE - Regeneracja WISKOZY Subaru, 5MT lub 6MT szpera
Użytkownik
Lokalizacja