Prywatne
Model: A6 Allroad
Poj. silnika: 2 967 cm³
Rok produkcji: 2007
Moc silnika: 233 KM
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 477 000 km
Kolor: Inny kolor
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kierownica: po lewej
Napęd: 4x4 (stały)
Opis
Jak w tytule
C6 Allroad, 3.0 TDI [ASB]
W moim posiadaniu 2 lata
Kupiona z przebiegiem ~440km
Po wymianie oleju w skrzyni świeżo po zakupie. Bardzo dobrze, płynnie zmienia biegi, brak jakichkolwiek szarpnięć i zastrzeżeń z mojej strony.
Poprzedni właściciel twierdził ze rozrząd był robiony przy ~380km, jestem skłonny w to wierzyć, silnik pracuje wzorowo, ma swoją moc.
Poprzedni właściciel regenerował turbo+nowy nastawnik, regenerował sprężarkę klimy plus czyszczenie układu. Regenerowany bądź nowy kompresor zawieszenia, dokładnie nie pamiętam [papier na to jest]
Wymienione tylne miechy na nowe
Odkąd w moim posiadaniu zrobione
-łożysko prawy przód
-regenerowany amortyzator przód lewa strona [jest paragon i gwarancja]
-wymienione niedawno klocki przód i tył
-wymieniony 3ci stop w klapie
-pasek osprzętu plus któraś z rolek
-zregenerowana blokada kolumny kierownicy [częsty problem, naprawa nie polegała na obcięciu wyłącznie czerwonego kabla]
-zmieniony olej w torsenie
-nowe zamki drzwi strona kierowcy przód i tył
-w trakcie wymiany tuleje sanek, jak się okaże że trzeba to zostaną też odświeżone
Samochód poszanowany jak na swój wiek i przebieg, przejedzie pewnie jeszcze sporo jeżeli trafi w dobre ręce. Mnie nigdy nie zawiódł i zawsze dowiózł nad morze czy w góry.
Z wyposażenia
-łopatki zmiany biegów przy kierownicy
-czujniki parkowania przód, tył + kamera cofania
-elektryczna klapa bagażnika
-ambient
-coming leaving home
-elektrycznie chowany hak
Zawieszenie nie opada nawet po 2tygodniowym postoju. Nie swieci sie żaden błąd. Odpalała bez zająknięcia w spore mrozy [-20]
Naped quattro bez zarzutu
Silnik skrzynia zawieszenie w porządku.
Olej i filtry zmieniałem zawsze co max 10tys km, zawsze Liquy Moly top tec 4200, co drugą wymiane robiona byla plukanka i dolewany ceratec.
Z rzeczy które można zrobić, które mi nie przeszkadzały i byly jak kupilem to rysa na tylnych drzwiach pasażera i delikatna wgniota na listwie drzwi + male pęknięcie zderzaka przy reflektorze lewa strona
Samochód stoi na felgach 18" z dwuletnimi oponami zimowymi, jak się nie sprzeda przełożę sobie na lato i będę jezdzil dalej
Wystawiona bo chce zamienic na C7 badz A7
Wiem co mam, pomimo przebiegu, więc proszę o nie proponowanie śmiesznych kwot. Na pytania chetnie odpowiem, jednak gdy nie odbiorę proszę o sms ze w sprawie audi, oddzwonie gdy będę mógł
C6 Allroad, 3.0 TDI [ASB]
W moim posiadaniu 2 lata
Kupiona z przebiegiem ~440km
Po wymianie oleju w skrzyni świeżo po zakupie. Bardzo dobrze, płynnie zmienia biegi, brak jakichkolwiek szarpnięć i zastrzeżeń z mojej strony.
Poprzedni właściciel twierdził ze rozrząd był robiony przy ~380km, jestem skłonny w to wierzyć, silnik pracuje wzorowo, ma swoją moc.
Poprzedni właściciel regenerował turbo+nowy nastawnik, regenerował sprężarkę klimy plus czyszczenie układu. Regenerowany bądź nowy kompresor zawieszenia, dokładnie nie pamiętam [papier na to jest]
Wymienione tylne miechy na nowe
Odkąd w moim posiadaniu zrobione
-łożysko prawy przód
-regenerowany amortyzator przód lewa strona [jest paragon i gwarancja]
-wymienione niedawno klocki przód i tył
-wymieniony 3ci stop w klapie
-pasek osprzętu plus któraś z rolek
-zregenerowana blokada kolumny kierownicy [częsty problem, naprawa nie polegała na obcięciu wyłącznie czerwonego kabla]
-zmieniony olej w torsenie
-nowe zamki drzwi strona kierowcy przód i tył
-w trakcie wymiany tuleje sanek, jak się okaże że trzeba to zostaną też odświeżone
Samochód poszanowany jak na swój wiek i przebieg, przejedzie pewnie jeszcze sporo jeżeli trafi w dobre ręce. Mnie nigdy nie zawiódł i zawsze dowiózł nad morze czy w góry.
Z wyposażenia
-łopatki zmiany biegów przy kierownicy
-czujniki parkowania przód, tył + kamera cofania
-elektryczna klapa bagażnika
-ambient
-coming leaving home
-elektrycznie chowany hak
Zawieszenie nie opada nawet po 2tygodniowym postoju. Nie swieci sie żaden błąd. Odpalała bez zająknięcia w spore mrozy [-20]
Naped quattro bez zarzutu
Silnik skrzynia zawieszenie w porządku.
Olej i filtry zmieniałem zawsze co max 10tys km, zawsze Liquy Moly top tec 4200, co drugą wymiane robiona byla plukanka i dolewany ceratec.
Z rzeczy które można zrobić, które mi nie przeszkadzały i byly jak kupilem to rysa na tylnych drzwiach pasażera i delikatna wgniota na listwie drzwi + male pęknięcie zderzaka przy reflektorze lewa strona
Samochód stoi na felgach 18" z dwuletnimi oponami zimowymi, jak się nie sprzeda przełożę sobie na lato i będę jezdzil dalej
Wystawiona bo chce zamienic na C7 badz A7
Wiem co mam, pomimo przebiegu, więc proszę o nie proponowanie śmiesznych kwot. Na pytania chetnie odpowiem, jednak gdy nie odbiorę proszę o sms ze w sprawie audi, oddzwonie gdy będę mógł
ID: 915497944
xxx xxx xxx
Dodane 30 kwietnia 2024
Zadbana! A6C6 Allroad 3.0 TDI
25 000 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja