Prywatne
Stan: Używane
Opis
Witam zainteresowanych, mam do zaoferowania mój jacht żaglowy Jaguar 22. Jacht jest w moim posiadaniu kilkanaście lat. Został sprowadzony z Włoch z miejscowości Positano – stąd nazw jachtu.
Jeśli ktoś się nie orientuje to wyjaśniam, że jest to turystyczny jacht zatokowy, o długości 22 stopy i masie ok 1100kg. Bardzo popularny w USA i na zachodzie Europy ze względu na możliwość łatwego holowania na przyczepie. Jacht w Stanach produkowany pod nazwą Catalina 22. A w Australii jako Boomaroo 22. W sumie wyprodukowano ponad 20tys egzemplarzy, co stanowi chyba rekord i dobrze świadczy o konstrukcji. Płaski kadłub wyposażony jest w żeliwny kil obrotowy. Fał stanowi lina stalowa obsługiwana ręczną wciągarką. Przy podniesionym mieczu zanurzenie wynosi około 45cm, przy rozłożonym około 130cm.
Obszerna kabina mieści stół w układzie dinette, kambuz, wygodną hundkoję i forkoję. Po złożeniu stół tworzy koję. W sumie 5 miejsc do spania. Obszerna zejściówka znacznie ułatwia komunikację i jasność kabiny. Jest to wersja z podnoszonym dachem nadbudówki co dodaje wysokosci w kabinie i poprawia wentylacje w ciepłe dni. Duży kokpit od nadbudówki aż do pawęży, bakisty schowane w siedziskach.
Jacht jest w pełni wyposażony do żeglowania. Materace są wymienione na nowe. Posiada oświetlenie nawigacyjne. Stolik zewnętrzny i wewnętrzny, odbijacze, komplet żagli łącznie ze spinakerem, drabinkę kąpielową, akumulator, 2 siedziska na koszu rufowym, komplet olinowania z cumami włącznie, kaczy dziób, koło ratunkowe, kamizelki ratunkowe, kotwica. A nawet grill zaburtowy oraz akumulator i radio-magnetofon. Silnik zaburtowy Jonson GT10 ma zdjęty dławik więc ma ok 15 koni. Żaglówka nie pływała od 3 lat, w tym czasie stała i nadal stoi pod wiatą w suchym miejscu. Jest przykurzona i pewnie trzeba by odświeżyć niektóre elementy - jak to w jachcie który nie pływa od 3 sezonów . Do żaglówki jest dopasowany stojak na którym żaglówka obecnie stoi.
W razie pytań proszę dzwonić na 60*******98 lub pisac na mialia.
Za dopłatą jest również przyczepa podłodziowa dwuosiowa. Mogę sprzedać przyczepę w komplecie z żaglówką lub pożyczyć jej aby przetransportować jacht. Cena przyczepy to 8tys. Na forum znalazłem jeszcze taki opis tego jachtu stworzony przez kogos kto pływał na niej jakiś czas:
Ja bylem przez 3 sezony posiadaczem Jaguara 22. Plywalem nim po Mazurach. Jest on solidnie zbudowany ( gruby laminat ) i ciezko jest go wywrocic. Ze wzgledu na niska burte cechuje sie malym dryfem bocznym. Jest to stoczniowa konstrukcja angielska produkowana rowniez w USA ( Catalina 22 ) i Australii ( Boomaroo 22 ). Mozna nim plywac po wodach przybrzeznych i zatokowych. Wyprodukowano go w ponad 20 tys. egzemplarzy wiec na zachodzie sprawdzil sie i okazal sie udana konstrukcja. Pod grotem i genua smialo konkuruje szybkoscia z innymi mazurskimi jachtami o podobnej dlugosci. Po zlozeniu stolika w messie jest 5 koi do spania. Pod koja dziobowa umieszczona jest toaleta. Na lewej burcie ma wielka bakiste, gdzie upchniesz wszystko co chcesz lacznie z bagazami zalogi i prowiantem. A teraz minusy. Stosunkowo mala wysokosc w messie, jak na Mazury dosc duze zanurzenie ( miecz sie nie chowa do konca i wystaje na jakies 20 cm ), a co za tym idzie - nie zawsze wyjdzie sie "sucha stopa" na brzeg. Ogolnie jacht ten wzbudzal na Mazurach zainteresowanie braci zeglarskiej i byl pozytywnie oceniany, szczegolnie przez starszych zeglarzy. Nie bylo tez duzego klopotu ze sprzedaza tego jachtu, zostal sprzedany po 2 tygodniach od wystawienia ogloszenia. Mysle, ze w tej kategorii cenowej niczego lepszego nie znajdziesz. Jezeli mialbym wybierac miedzy Venus a Jaguarem - wybralbym Jaguara. Ja bylem z niego bardzo zadowolony.
Jeśli ktoś się nie orientuje to wyjaśniam, że jest to turystyczny jacht zatokowy, o długości 22 stopy i masie ok 1100kg. Bardzo popularny w USA i na zachodzie Europy ze względu na możliwość łatwego holowania na przyczepie. Jacht w Stanach produkowany pod nazwą Catalina 22. A w Australii jako Boomaroo 22. W sumie wyprodukowano ponad 20tys egzemplarzy, co stanowi chyba rekord i dobrze świadczy o konstrukcji. Płaski kadłub wyposażony jest w żeliwny kil obrotowy. Fał stanowi lina stalowa obsługiwana ręczną wciągarką. Przy podniesionym mieczu zanurzenie wynosi około 45cm, przy rozłożonym około 130cm.
Obszerna kabina mieści stół w układzie dinette, kambuz, wygodną hundkoję i forkoję. Po złożeniu stół tworzy koję. W sumie 5 miejsc do spania. Obszerna zejściówka znacznie ułatwia komunikację i jasność kabiny. Jest to wersja z podnoszonym dachem nadbudówki co dodaje wysokosci w kabinie i poprawia wentylacje w ciepłe dni. Duży kokpit od nadbudówki aż do pawęży, bakisty schowane w siedziskach.
Jacht jest w pełni wyposażony do żeglowania. Materace są wymienione na nowe. Posiada oświetlenie nawigacyjne. Stolik zewnętrzny i wewnętrzny, odbijacze, komplet żagli łącznie ze spinakerem, drabinkę kąpielową, akumulator, 2 siedziska na koszu rufowym, komplet olinowania z cumami włącznie, kaczy dziób, koło ratunkowe, kamizelki ratunkowe, kotwica. A nawet grill zaburtowy oraz akumulator i radio-magnetofon. Silnik zaburtowy Jonson GT10 ma zdjęty dławik więc ma ok 15 koni. Żaglówka nie pływała od 3 lat, w tym czasie stała i nadal stoi pod wiatą w suchym miejscu. Jest przykurzona i pewnie trzeba by odświeżyć niektóre elementy - jak to w jachcie który nie pływa od 3 sezonów . Do żaglówki jest dopasowany stojak na którym żaglówka obecnie stoi.
W razie pytań proszę dzwonić na 60*******98 lub pisac na mialia.
Za dopłatą jest również przyczepa podłodziowa dwuosiowa. Mogę sprzedać przyczepę w komplecie z żaglówką lub pożyczyć jej aby przetransportować jacht. Cena przyczepy to 8tys. Na forum znalazłem jeszcze taki opis tego jachtu stworzony przez kogos kto pływał na niej jakiś czas:
Ja bylem przez 3 sezony posiadaczem Jaguara 22. Plywalem nim po Mazurach. Jest on solidnie zbudowany ( gruby laminat ) i ciezko jest go wywrocic. Ze wzgledu na niska burte cechuje sie malym dryfem bocznym. Jest to stoczniowa konstrukcja angielska produkowana rowniez w USA ( Catalina 22 ) i Australii ( Boomaroo 22 ). Mozna nim plywac po wodach przybrzeznych i zatokowych. Wyprodukowano go w ponad 20 tys. egzemplarzy wiec na zachodzie sprawdzil sie i okazal sie udana konstrukcja. Pod grotem i genua smialo konkuruje szybkoscia z innymi mazurskimi jachtami o podobnej dlugosci. Po zlozeniu stolika w messie jest 5 koi do spania. Pod koja dziobowa umieszczona jest toaleta. Na lewej burcie ma wielka bakiste, gdzie upchniesz wszystko co chcesz lacznie z bagazami zalogi i prowiantem. A teraz minusy. Stosunkowo mala wysokosc w messie, jak na Mazury dosc duze zanurzenie ( miecz sie nie chowa do konca i wystaje na jakies 20 cm ), a co za tym idzie - nie zawsze wyjdzie sie "sucha stopa" na brzeg. Ogolnie jacht ten wzbudzal na Mazurach zainteresowanie braci zeglarskiej i byl pozytywnie oceniany, szczegolnie przez starszych zeglarzy. Nie bylo tez duzego klopotu ze sprzedaza tego jachtu, zostal sprzedany po 2 tygodniach od wystawienia ogloszenia. Mysle, ze w tej kategorii cenowej niczego lepszego nie znajdziesz. Jezeli mialbym wybierac miedzy Venus a Jaguarem - wybralbym Jaguara. Ja bylem z niego bardzo zadowolony.
ID: 910442738
xxx xxx xxx
Dodane 24 kwietnia 2024
żaglówka, jacht żaglowy Jaguar 22, Catalina 22, przyczepa podłodziowa
18 000 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja