Prywatne
Stan: Nowe
Opis
ZERTZ . Seria Gipf / gra abstrakcyjna
Stan: nowa zafoliowana
Wydanie multi ENG/DE/FR/IT/NL/ES. Polska instrukcja łatwo dostępna w sieci
Dziwne…
Plansza, która staje się coraz mniejsza, a dwóch graczy gra tymi samymi elementami…
Przez jakiś czas będziesz musiał się na pewno do tego przyzwyczajać. Ale gdy już Ci się uda, odkryjesz, że istnieje wiele sposobów na kontrolowanie przebiegu gry. Zagraj właściwy element we właściwym miejscu i o właściwym czasie - a będziesz prowadzić w tym tańcu!
Na czym to polega?
W ZERTZ gracze starają się przejąć:
po 3 kamienie każdego koloru ALBO
4 białe kamienie, ALBO
5 szarych kamieni, ALBO
6 czarnych kamieni.
By zdobyć kule należy przeskoczyć jedną kulą nad inną (tak jak w warcabach). Brzmi to dość prosto, ale należy pamiętać, że obaj gracze używają tych samych kul, a plansza pomniejsza się z każdym ruchem. Tak więc, gracze nieustannie zmierzają do sytuacji, gdzie każdy ruch jest tym decydującym, jednym... Gdy zastawisz pułapkę na przeciwnika w złej chwili, możesz znaleźć się w potrzasku zamiast niego.
Tutaj, jak w żadnej innej grze znakomicie sprawdza się stare przysłowie: Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada. Graj więc rozważnie!
Stan: nowa zafoliowana
Wydanie multi ENG/DE/FR/IT/NL/ES. Polska instrukcja łatwo dostępna w sieci
Dziwne…
Plansza, która staje się coraz mniejsza, a dwóch graczy gra tymi samymi elementami…
Przez jakiś czas będziesz musiał się na pewno do tego przyzwyczajać. Ale gdy już Ci się uda, odkryjesz, że istnieje wiele sposobów na kontrolowanie przebiegu gry. Zagraj właściwy element we właściwym miejscu i o właściwym czasie - a będziesz prowadzić w tym tańcu!
Na czym to polega?
W ZERTZ gracze starają się przejąć:
po 3 kamienie każdego koloru ALBO
4 białe kamienie, ALBO
5 szarych kamieni, ALBO
6 czarnych kamieni.
By zdobyć kule należy przeskoczyć jedną kulą nad inną (tak jak w warcabach). Brzmi to dość prosto, ale należy pamiętać, że obaj gracze używają tych samych kul, a plansza pomniejsza się z każdym ruchem. Tak więc, gracze nieustannie zmierzają do sytuacji, gdzie każdy ruch jest tym decydującym, jednym... Gdy zastawisz pułapkę na przeciwnika w złej chwili, możesz znaleźć się w potrzasku zamiast niego.
Tutaj, jak w żadnej innej grze znakomicie sprawdza się stare przysłowie: Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada. Graj więc rozważnie!
ID: 908876878
xxx xxx xxx
Dodane 01 maja 2024
ZERTZ . Seria Gipf / gra abstrakcyjna
Tylko przedmiot
89 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja