To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Biurowa w Mazowieckiem.

Asystentka Prezesa Zarządu

Piaseczno Dodane o 17:38, 13 Maja 2013, id ogłoszenia: 42401041

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2011 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 27 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
Dla naszego klienta renomowanej firmy z branży kosmetycznej poszukujemy kandydata na stanowisko:

Asystentka Prezesa
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

- organizowanie podróży służbowych oraz pełnej logistyki: zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja miejsc hotelowych, transport samochodowy w kraju docelowym, rezerwacja biletów kolejowych

- przygotowywanie ofert dostawców usług związanych z organizowaniem podróży

- negocjacje warunków współpracy w zakresie organizacji podróży

- nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, raportów i informacji oczekiwanych przez Prezesa Zarządu

- monitorowanie i analiza jakości usług świadczonych przez współpracujące biura podróży

- odpowiedzialność za tłumaczenia zleconych tekstów

- przygotowywanie dokumentów niezbędnych w / do rozliczenia delegacji

- dbałość o terminową realizację zadań zleconych do realizacji

- analiza ofert w zakresie cen transportu lotniczego

- współpraca z pośrednikami w zakresie związanym z organizacją podróży służbowych, kontakty z organizatorami ruchu lotniczego,

- wykonywanie innych obowiązków zleconych przez przełożonego w ramach zajmowanego stanowiska

Wymagania:

- przynajmniej 1.5 roczne praktyczne doświadczenie na stanowisku asystenckim osoby na wysokim szczeblu (min. Dyrektor)

- dwuletnie doświadczenie na stanowisku asystenckim w dziale albo firmie zajmującej się eksportem

- doświadczenie we współpracy z klientami międzynarodowymi

- wykształcenie wyższe

- znajomość języka angielskiego na poziomie tłumaczeń Business English

- znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem

- bardzo dobre umiejętności komunikacji interpersonalnej

Oferujemy:

- umowę o pracę w jednej z najbardziej renomowanych firm kosmetycznych

- możliwośc zdobycia doświadczenia zawodowego

- atrakcyjne wynagrodzenie

- świadczenia pozapłacowe

- miejsce pracy Lesznowola

- oferta dotyczy pracy stałej

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (cv+list motywacyjny)

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

Wyświetleń:2