- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Administrator systemów
- Administrator systemów - Warmińsko-mazurskie
- Administrator systemów - Ełk
Lokalizacja
Ełk
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Wiemy, że dla każdego człowieka najważniejszy jest dom, a każdy dom zaczyna się od drzwi. Naszą pasją jest tworzenie takich drzwi, które z radością będziesz otwierać, by przekroczyć próg tego najważniejszego dla Ciebie miejsca. OTWÓRZ SIĘ NA NOWE MOŻLIWOŚCI, podejmij wyzwanie i dołącz do naszego zespołu. Szukamy osób na stanowisko: Administrator systemów IT
Zakres obowiązków:
Planowanie, projektowanie i utrzymanie efektywnej infrastruktury sieciowej,
Monitorowanie wydajności sieci i wprowadzanie niezbędnych ulepszeń,
Instalowanie, konfigurowanie i aktualizowanie oprogramowania oraz systemów operacyjnych,
Zapewnianie aktualności i bezpieczeństwa systemów operacyjnych
oraz oprogramowania firmy,
Stałe monitorowanie systemów pod kątem wydajności i identyfikacja potencjalnych problemów,
Szybkie reagowanie na awarie i utrzymanie ciągłości pracy systemów,
Wdrażanie i utrzymywanie środków zabezpieczających dane przed zagrożeniami,
Wdrażanie nowych rozwiązań IT i optymalizacja istniejącej infrastruktury pod kątem efektywności i wydajności,
Prowadzenie dokładnej dokumentacji dotyczącej konfiguracji systemów i udzielonych uprawnień.
Oczekiwania:
Znajomość struktury i funkcjonowania sieci komputerowych,
Umiejętność konfiguracji, utrzymania i optymalizacji infrastruktury sieciowej,
Praktyczna znajomość serwerów opartych na systemach Windows/Linux,
Znajomość zagadnień: Active Directory, VPN, VLAN, DHCP, WSUS, usługi terminalowe,
Umiejętność konfiguracji, monitorowania i utrzymania serwerów,
Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do monitorowania wydajności sieci,
Umiejętność analizy danych diagnostycznych i podejmowania działań naprawczych.
Gotowość do stałego podnoszenia umiejętności i kwalifikacji związanych
z wykonywaną pracą.
Oferujemy:
Umowę o pracę od pierwszego dnia pracy,
Udział w ZFŚS (wczasy pod gruszą, dodatek świąteczny, dodatek na dzień dziecka, kasa zapomogowo-pożyczkowa),
Pakiet medyczny Lux-Med finansowany przez pracodawcę,
Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie,
Rabat 50% na produkty Porta dla pracowników firmy,
Możliwość udziału w wewnętrznych programach Porta: finansowe premie za pomysły usprawniające pracę i polecenia pracowników,
Program kafeterii MyBenefit (w tym m.in. karta Multisport),
Bilety do kina,
Dodatek relokacyjny – do 3000 zł do pierwszej pensji dla osób przeprowadzających się.
Aplikacje (CV) prosimy przesyłać drogą elektroniczną poprzez kliknięcie "Aplikuj" lub składać osobiście w siedzibie firmy w Ełku przy ul. Strefowej 6/8.
Administratorem danych jest Porta KMI Poland S.A. z siedzibą w Bolszewie, ul Szkolna 54, (84-239). Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, a także do żądania usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwy wobec ich przetwarzania jak również do przenoszenia swoich danych osobowych oraz cofnięcia zgody. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Wysyłając aplikację na adres email wskazany w ogłoszeniu wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administratora danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit a „RODO” do celów przeprowadzenia obecnej rekrutacji.
Lokalizacja
Ełk,
Warmińsko-mazurskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?