Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Kujawsko-pomorskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Toruń
Pikseo
Dodane Dzisiaj o 08:47

Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta (Toruń)

Wynagrodzenie

4 600 - 4 700 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Toruń

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Odpowiednie doświadczenie zawodowe

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Zapraszamy Cię do rozpoczęcia nowej kariery zawodowej w #TEAMPIKSEO!

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych w Polsce. Tworzymy strony www i prowadzimy kampanie: SEO, SEM i Facebook Ads. Tworzymy nieszablonowe pomysły, które łączą elementy współczesnych trendów, reklamy i technologii, budując nowoczesną komunikację dla marek naszych Klientów. Ponadto posiadamy status Premier Google Partner! Stale się rozwijamy i robimy wszystko, żeby być w czołówce w branży.

Stanowisko: Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Toruń, ul. Sienkiewicza 29

Twój zakres obowiązków:

  • wsparcie działu obsługi klienta w budowaniu i utrzymywaniu stałych relacji z kontrahentami firmy

  • kompleksowa obsługa klientów wg. standardów firmy (za pośrednictwem telefonu oraz e-mail)

  • odpowiadanie na wszystkie pytania i zgłoszenia klientów związane z naszymi usługami

  • efektywna współpraca z pracownikami z wybranych działów firmy

  • wprowadzanie i weryfikacja informacji w bazie danych - praca w systemie CRM

  • doradztwo w wyborze naszych usług

  • dbanie o wizerunek firmy i marki

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w obsłudze klienta

  • doświadczenie w kontakcie telefonicznym z klientami

  • umiejętność budowania pozytywnych relacji

  • umiejętność efektywnej współpracy z członkami zespołu

  • doskonała umiejętność organizacji miejsca pracy

  • umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów

  • umiejętność sprawnego poruszania się w Internecie i doskonałej znajomości komputera

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w systemie CRM oraz w systemie ticketowym

  • doświadczenie w kontakcie telefonicznym z klientami

Przygotowaliśmy dla Ciebie:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (po odbyciu okresu wdrożeniowego)

  • możliwość ciągłego rozwoju – powiedz o oczekiwaniach → wyjdziemy Tobie naprzeciw

  • wynagrodzenie na start 3500 zł netto "na rękę" + system premiowy

  • szkolenia wstępne prowadzone przez specjalistów

  • pakiet benefitów (karta Medicover Sport oraz prywatna opieka medyczna)

  • pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej, w dogodnej lokalizacji

  • godziny pracy od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku

  • playroom'y do aktywnego spędzania przerw, dobrą kawę :)

  • program rekomendacji pracowników

  • parking dla pracowników

  • brak dress code'u.

Aplikuj

Lokalizacja

Toruń,

Kujawsko-pomorskie

Kujawsko-pomorskie, Toruń
ID: 912615677

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon