- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Śląskie
- Administracja, prace biurowe - Bieruń
- Administracja, prace biurowe - Bieruń Stary
Lokalizacja
Bieruń, Bieruń Stary
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Poszukujemy kandydatów chętnych do nauki, poszerzania swoich umiejętności oraz zdobycia nowych doświadczeń w dziedzinie HR.
Firma Auto Partner S.A. to niezła mieszanka kulturowa, osobowościowa, ludzi komunikatywnych i z dużą otwartością.
Opis stanowiska:
archiwizacja dokumentów personalnych,
koordynacja przepływu dokumentów,
obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, poczty elektronicznej, urządzeń biurowych,
wsparcie przy sporządzaniu i przesyłaniu dokumentacji zgodnie z przyjętymi procedurami,
bieżąca obsługa spraw pracowniczych,
dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura,
współpraca z innymi Działami.
Wymagania:
Dyspozycyjność w pełnym wymiarze czasu pracy,
Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz dokładność,
Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na nowe wyzwania,
Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
Chęć rozwoju w obszarze HR.
Oferujemy:
Umowę o prace,
Bieżące wsparcie Twoich nowych kolegów/koleżanek z działu,
Luźną atmosferę – nie obowiązuje u nas sztywny dress code,
Kawę, herbatę, wodę bez limitu,
Owocowe środy,
Dofinansowanie do posiłków, pakietu sportowego,
Prywatna opieka medyczna opłacana przez Pracodawcę,
Bezpłatny transport pracowniczy w relacji Tychy – Bieruń, Oświęcim - Bieruń
Zapoznanie z organizacją i możliwość poznania tajników działania firmy o międzynarodowym zasięgu,
Możliwość rozwoju – teoria już była, więc czas na praktykę.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Bieruń, Bieruń Stary
Śląskie