Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Dolnośląskie
  6. Administracja, prace biurowe - Wrocław
  7. Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Dodane 01 maja 2024

Asystent/Asystentka Zarządu

Lokalizacja

Wrocław, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: Praca hybrydowa, W siedzibie firmy, Praca zdalnaRekrutacja online

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Opis Stanowiska

  • Wspieranie Spółek zależnych oraz  Członków Zarządu w procesie koordynacji działań związanych z wdrażaniem procedur w Organizacji oraz innymi wydarzeniami,

  • Nadzór i kierowanie pracą zewnętrznych dostawców usług w zakresie ładu korporacyjnego,

  • Asystowanie w codziennych operacjach zarządzania, w tym przygotowywanie dokumentów, planowanie spotkań oraz egzekucji ustaleń,

  • Udział w spotkaniach oraz sporządzanie podsumowań wraz z nadzorowaniem terminów ustalonych podczas spotkań,

  • Współpraca z zespołami prawnymi, skarbowymi, finansowymi i podatkowymi w zakresie aspektów ładu korporacyjnego reorganizacji przedsiębiorstw w celu lepszego przepływu informacji,

  • Wsparcie w realizacji innych zadań usprawniających zarządzanie firmą oraz ryzykami związanymi z nieprzestrzeganiem przepisów.

Wymagania pracodawcy

  • Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,

  • Wykształcenie wyższe(minimum licencjat),

  • Język angielski minimum na poziomie C1,

  • Mile widziana znajomość języka francuskiego lub niemieckiego na poziomie minimum B2,

  • Doświadczenie w koordynacji z wewnętrznymi i zewnętrznymi podmiotami,

  • Swoboda w codziennej komunikacji z osobami na stanowiskach Dyrektorskich lub w randze Członka Zarządu,

  • Doskonała organizacja pracy, umiejętność priorytetyzacji zadań,

  • Umiejętność pracy w zespole, elastyczność oraz zdolność szybkiego dostosowywania się do zmieniających się warunków biznesowych,

  • Biegła znajomość programu Excel (złożone arkusze kalkulacyjne) i PowerPoint. Doświadczenie w obsłudze elektronicznego portalu zarządu, takiego jak Diligent Boards mile widziane.

Pracodawca oferuje

  • Pracę w systemie hybrydowym (zdalnie i z biura),

  • Praca w międzynarodowym środowisku,

  • Konkurencyjne wynagrodzenie,

  • Możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej, Multikafeterii, ubezpieczeń firmowych,

  • Wsparcie ze strony firmy zatrudniającej,

  • Preferowaną przez Pracownika formę zatrudnienia. 

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Wrocław, Śródmieście

Dolnośląskie

Dolnośląskie, Wrocław, Śródmieście
ID: 914157977

Darmowa aplikacja na Twój telefon