- Strona główna
- Praca
- Marketing i PR
- Media i PR
- Media i PR - Małopolskie
- Media i PR - Kraków
- Media i PR - Stare Miasto
Asystent do spraw administracyjno-marketingowych - Szkoła Masażu
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Wymiar pracy
Współpraca B2B
Typ umowy
Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Asystent do spraw administracyjno-marketingowych – Międzynarodowa Szkoła Masażu i Profilaktyki Zdrowia „SanBao Academy” – Kraków
Jesteśmy firmą prowadzącą szkolenia w zakresie medycyny chińskiej oraz technik masażu terapeutycznego i relaksacyjnego we Francji, Włoszech i Polsce. W związku z szybkim rozwojem naszej firmy założonej w 2022 roku, poszukujemy osoby rzetelnej, dynamicznej i zmotywowanej na stanowisko Asystent do spraw administracyjno-marketingowych, z aspiracją i zdolnością do ewoluowania na stanowisko Kierownika placówki szkoleniowej działającej w Polsce.
Miejsce pracy: Kraków – Centrum, Stare Miasto
Opis stanowiska i ogólny zakres obowiązków
Administracja funkcjonowania placówki szkoleniowej w Polsce
1. Organizacja kursów i szkoleń
Wdrażanie programów szkoleń i opieka nad komunikacją harmonogramu kursów
Kontakt telefoniczny i mailowy ze studentami i klientami
Administracja - prowadzenie dokumentacji, ewidencjonowanie zapisów, wystawianie zaświadczeń i certyfikatów Szkoły
Współpraca z sekretariatem World Massage Federation w procesie wystawiania międzynarodowych dyplomów WMF (język angielski)
Przygotowanie i obsługa szkoleń stacjonarnych oraz kursów online
Organizacja pobytu wykładowców zagranicznych oraz zapewnienie obsługi tłumacza na kursach anglojęzycznych
2. Utrzymanie placówki szkoleniowej
Dbanie o czystość i stan techniczny lokalu, w którym odbywają się szkolenia
3. Finanse i budżet
Administracja rozliczeń finansowych (kasa fiskalna, terminal płatniczy, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencjonowanie dokumentów zakupowych)
Przygotowywanie i wdrażanie strategii marketingowych
1. Komunikacja i social media
Organizowanie akcji marketingowych w celu informacyjnym i promocyjnym programów szkoleniowych oraz pojedynczych kursów
Prowadzenie stron Szkoły na Facebooku, Instagramie i Google Moja Firma (sporządzanie postów promocyjnych, informacyjnych oraz relacji z odbytych szkoleń, wywiadów z wykładowcami, itp).
2. Obsługa strony internetowej
Nadzorowanie sprawnego funkcjonowania firmowej strony internetowej we współpracy z serwisem informatycznym
Administracja systemu zapisów na kursy i prowadzenie harmonogramu szkoleń
Zarządzanie tworzeniem reklam i promocji na stronie internetowej
Sprawdzanie gramatycznej i logicznej poprawności publikowanych tekstów, pisanie treści do artykułów na stronie i na blogu Szkoły
Kogo szukamy? – Profil kandydata
Profesjonalistę dbającego o jakość świadczonych usług
Osobę posiadającą umiejętność zarządzania priorytetami i sytuacjami stresowymi
Osobę zaangażowaną, samodzielną z umiejętnością pracy w zespole
Osobę zarażająca innych pozytywną energią, o wysokiej kulturze osobistej, kontaktowości oraz umiejętności budowania trwałych relacji z klientami
Osobę ambitną, która chce rozwijać swoją karierę zawodową w branży terapii naturalnych i odnowy biologicznej
Pasjonata zdrowego stylu życia
Wymagania
Wykształcenie co najmniej średnie lub znaczące doświadczenie w administracji placówek szkoleniowych
Doświadczenie w budowaniu trwałych relacji z klientami, pracy w sekretariacie lub na recepcji
Dobra znajomość obsługi mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, wizytówka Google Moja Firma)
Podstawowa znajomość pracy na Word Press (możliwość doszkolenia)
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (rozmowy telefoniczne, odpowiedzi na maile)
Mile widziane
Zainteresowanie światem masażu, kulturą Chin oraz medycyną chińską
Znajomość języków: włoskiego, francuskiego, chińskiego
Co oferujemy
Połączenie pracy zdalnej z elastycznym grafikiem obecności w placówce od poniedziałku do niedzieli
Telefon służbowy
Możliwość finansowania szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe na stanowisku pracy
Wynagrodzenie z systemem premii według realizacji zadań i wygenerowanych przychodów
Rozwój osobisty, zawodowy i biznesowy – możliwość ewolucji na stanowisko Kierownika do spraw administracyjno-marketingowych
Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji wraz ze zdjęciem. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do CV następującej klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?