Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Marketing i PR
  4. Media i PR
  5. Media i PR - Małopolskie
  6. Media i PR - Kraków
  7. Media i PR - Stare Miasto
Dodane 11 kwietnia 2024

Asystent do spraw administracyjno-marketingowych - Szkoła Masażu

Lokalizacja

Kraków, Stare Miasto

Wymiar pracy

Współpraca B2B

Typ umowy

Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracy, Praca w weekendyMiejsce pracy: Praca hybrydowa

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Asystent do spraw administracyjno-marketingowych – Międzynarodowa Szkoła Masażu i Profilaktyki Zdrowia „SanBao Academy” – Kraków

Jesteśmy firmą prowadzącą szkolenia w zakresie medycyny chińskiej oraz technik masażu terapeutycznego i relaksacyjnego we Francji, Włoszech i Polsce. W związku z szybkim rozwojem naszej firmy założonej w 2022 roku, poszukujemy osoby rzetelnej, dynamicznej i zmotywowanej na stanowisko Asystent do spraw administracyjno-marketingowych, z aspiracją i zdolnością do ewoluowania na stanowisko Kierownika placówki szkoleniowej działającej w Polsce.

Miejsce pracy: Kraków – Centrum, Stare Miasto

Opis stanowiska i ogólny zakres obowiązków

Administracja funkcjonowania placówki szkoleniowej w Polsce

1.       Organizacja kursów i szkoleń

  • Wdrażanie programów szkoleń i opieka nad komunikacją harmonogramu kursów

  • Kontakt telefoniczny i mailowy ze studentami i klientami

  • Administracja - prowadzenie dokumentacji, ewidencjonowanie zapisów, wystawianie zaświadczeń i certyfikatów Szkoły

  • Współpraca z sekretariatem World Massage Federation w procesie wystawiania międzynarodowych dyplomów WMF (język angielski)

  • Przygotowanie i obsługa szkoleń stacjonarnych oraz kursów online

  • Organizacja pobytu wykładowców zagranicznych oraz zapewnienie obsługi tłumacza na kursach anglojęzycznych

 2.      Utrzymanie placówki szkoleniowej

  • Dbanie o czystość i stan techniczny lokalu, w którym odbywają się szkolenia

3.      Finanse i budżet

  • Administracja rozliczeń finansowych (kasa fiskalna, terminal płatniczy, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencjonowanie dokumentów zakupowych) 

Przygotowywanie i wdrażanie strategii marketingowych

1.       Komunikacja i social media

  • Organizowanie akcji marketingowych w celu informacyjnym i promocyjnym programów szkoleniowych oraz pojedynczych kursów

  • Prowadzenie stron Szkoły na Facebooku, Instagramie i Google Moja Firma (sporządzanie postów promocyjnych, informacyjnych oraz relacji z odbytych szkoleń, wywiadów z wykładowcami, itp).

2. Obsługa strony internetowej

  • Nadzorowanie sprawnego funkcjonowania firmowej strony internetowej we współpracy z serwisem informatycznym

  • Administracja systemu zapisów na kursy i prowadzenie harmonogramu szkoleń

  • Zarządzanie tworzeniem reklam i promocji na stronie internetowej

  • Sprawdzanie gramatycznej i logicznej poprawności publikowanych tekstów, pisanie treści do artykułów na stronie i na blogu Szkoły

Kogo szukamy? – Profil kandydata

  • Profesjonalistę dbającego o jakość świadczonych usług

  • Osobę posiadającą umiejętność zarządzania priorytetami i sytuacjami stresowymi

  • Osobę zaangażowaną, samodzielną z umiejętnością pracy w zespole

  • Osobę zarażająca innych pozytywną energią, o wysokiej kulturze osobistej, kontaktowości oraz umiejętności budowania trwałych relacji z klientami

  • Osobę ambitną, która chce rozwijać swoją karierę zawodową w branży terapii naturalnych i odnowy biologicznej

  • Pasjonata zdrowego stylu życia

Wymagania

  • Wykształcenie co najmniej średnie lub znaczące doświadczenie w administracji placówek szkoleniowych

  • Doświadczenie w budowaniu trwałych relacji z klientami, pracy w sekretariacie lub na recepcji

  • Dobra znajomość obsługi mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, wizytówka Google Moja Firma)

  • Podstawowa znajomość pracy na Word Press (możliwość doszkolenia)

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (rozmowy telefoniczne, odpowiedzi na maile)

Mile widziane

  • Zainteresowanie światem masażu, kulturą Chin oraz medycyną chińską

  • Znajomość języków: włoskiego, francuskiego, chińskiego

Co oferujemy

  • Połączenie pracy zdalnej z elastycznym grafikiem obecności w placówce od poniedziałku do niedzieli

  • Telefon służbowy

  • Możliwość finansowania szkoleń podnoszących kompetencje zawodowe na stanowisku pracy

  • Wynagrodzenie z systemem premii według realizacji zadań i wygenerowanych przychodów

  • Rozwój osobisty, zawodowy i biznesowy – możliwość ewolucji na stanowisko Kierownika do spraw administracyjno-marketingowych

Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji wraz ze zdjęciem. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dołączenie do CV następującej klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Aplikuj

Lokalizacja

Kraków, Stare Miasto

Małopolskie

Małopolskie, Kraków, Stare Miasto
ID: 910964053

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon