Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Podkarpackie
  6. Administracja, prace biurowe - Rzeszów
Opaliński Nieruchomości
Dodane 23 kwietnia 2024

Asystentka doradcy ds. Nieruchomości, woj. Podkarpackie.

Wynagrodzenie

5 000 - 20 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Rzeszów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Samozatrudnienie

Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmy, Praca zdalna, Praca hybrydowa, Częste podróże służbowe

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

W związku z prężnie rozwojem firmy, jest nam bardzo miło poinformować, że rozszerzamy nasz zespół doradców i specjalistów. Jeśli lubisz podejmować nowe wyzwania i cenisz sobie niezależność, jest to oferta skierowana właśnie dla Ciebie.

Aplikuj na stanowisko Asystenta/ki ds. Nieruchomości i zacznij kreować z nami nową, lepszą rzeczywistość. Rozwijaj swoje umiejętności w nowoczesnej firmie, która oferuje czytelną i uczciwą ścieżkę kariery.

Jeśli ta propozycja do Ciebie przemawia, jesteś osobą otwartą, kompetentną, pełną zaangażowania i energii, zostań jednym z nas!

Naszą firmę wyróżnia profesjonalizm i najwyższa jakość świadczonych usług. Stawiamy na etykę, innowacyjność i ciągły rozwój. Każdego dnia wspólnie tworzymy rzetelną markę premium, zmieniającą podkarpacki rynek nieruchomości.

Jako Asystent/-ka ds. Nieruchomości będziesz wspierać Doradcę Nieruchomości w jego codziennej pracy.

To dzięki Tobie Doradca będzie mógł skoncentrować się na tym co najistotniejsze – zapewnianiu naszym Klientom doskonałej obsługi.

Zakres obowiązków:

• przygotowywanie niezbędnych dokumentów, pism, raportów i korespondencji dla doradcy;

• obsługa oraz archiwizacja dokumentacji, rejestracja umów;

• dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie;

• marketing ofert;

• przygotowywanie i koordynacji transakcji;

• kontakt i odbieranie dokumentów z urzędów;

• przygotowywanie nieruchomości do sprzedaży/wynajmu oraz sesji zdjęciowych;

• prezentowanie nieruchomości;

• informowanie klientów o statusie ofert i przebiegu transakcji;

• sprawowanie pieczy nad kalendarzem doradcy;

• uzupełnianie kontrola CRMu wewnętrznego;

• odbieranie dokumentacji z urzędów.

Cechy idealnego kandydata:

• doświadczenie na podobnym stanowisku lub w call center, sprzedaży lub marketingu mile widziane,

• doświadczenie w obsłudze social mediów, nagrywaniu reels, shorts mile widziane,

• umiejętności korzystania z programów graficznych takich jak Photoshop , Canva, CapCut mile widziane,

• umiejętność tworzenia kontent marketingu,

• charakteryzuje Cię pozytywne nastawienie i zaangażowanie w wykonywaną pracę;

• jesteś osobą bardzo dobrze zorganizowaną, sumienną, staranną;

• lubisz kontakt z klientem i pracę z ludźmi;

• nie jest Ci obcy MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych;

• znasz język angielski w stopniu komunikatywnym;

• interesujesz się rynkiem nieruchomości;

• posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś czynnym kierowcą.

Co oferujemy?:

• stałe wynagrodzenie, plus wynagrodzenie prowizyjne od każdej transakcji;

• samochód służbowy wraz z kartą paliwową;

• możliwość rozwoju;

• nowoczesne narzędzia usprawniające pracę;

• intuicyjny system informatyczny ułatwiający obsługę klientów;

• udział w szkoleniach, warsztatach, spotkaniach branżowych;

• wsparcie profesjonalistów z różnych dziedzin;

• przyjemną atmosferę w pracy.

Aplikuj

Lokalizacja

Rzeszów,

Podkarpackie

Podkarpackie, Rzeszów
ID: 870686404

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon