- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Podkarpackie
- Administracja, prace biurowe - Rzeszów
Wynagrodzenie
5 000 - 20 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Rzeszów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
W związku z prężnie rozwojem firmy, jest nam bardzo miło poinformować, że rozszerzamy nasz zespół doradców i specjalistów. Jeśli lubisz podejmować nowe wyzwania i cenisz sobie niezależność, jest to oferta skierowana właśnie dla Ciebie.
Aplikuj na stanowisko Asystenta/ki ds. Nieruchomości i zacznij kreować z nami nową, lepszą rzeczywistość. Rozwijaj swoje umiejętności w nowoczesnej firmie, która oferuje czytelną i uczciwą ścieżkę kariery.
Jeśli ta propozycja do Ciebie przemawia, jesteś osobą otwartą, kompetentną, pełną zaangażowania i energii, zostań jednym z nas!
Naszą firmę wyróżnia profesjonalizm i najwyższa jakość świadczonych usług. Stawiamy na etykę, innowacyjność i ciągły rozwój. Każdego dnia wspólnie tworzymy rzetelną markę premium, zmieniającą podkarpacki rynek nieruchomości.
Jako Asystent/-ka ds. Nieruchomości będziesz wspierać Doradcę Nieruchomości w jego codziennej pracy.
To dzięki Tobie Doradca będzie mógł skoncentrować się na tym co najistotniejsze – zapewnianiu naszym Klientom doskonałej obsługi.
Zakres obowiązków:
• przygotowywanie niezbędnych dokumentów, pism, raportów i korespondencji dla doradcy;
• obsługa oraz archiwizacja dokumentacji, rejestracja umów;
• dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie;
• marketing ofert;
• przygotowywanie i koordynacji transakcji;
• kontakt i odbieranie dokumentów z urzędów;
• przygotowywanie nieruchomości do sprzedaży/wynajmu oraz sesji zdjęciowych;
• prezentowanie nieruchomości;
• informowanie klientów o statusie ofert i przebiegu transakcji;
• sprawowanie pieczy nad kalendarzem doradcy;
• uzupełnianie kontrola CRMu wewnętrznego;
• odbieranie dokumentacji z urzędów.
Cechy idealnego kandydata:
• doświadczenie na podobnym stanowisku lub w call center, sprzedaży lub marketingu mile widziane,
• doświadczenie w obsłudze social mediów, nagrywaniu reels, shorts mile widziane,
• umiejętności korzystania z programów graficznych takich jak Photoshop , Canva, CapCut mile widziane,
• umiejętność tworzenia kontent marketingu,
• charakteryzuje Cię pozytywne nastawienie i zaangażowanie w wykonywaną pracę;
• jesteś osobą bardzo dobrze zorganizowaną, sumienną, staranną;
• lubisz kontakt z klientem i pracę z ludźmi;
• nie jest Ci obcy MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych;
• znasz język angielski w stopniu komunikatywnym;
• interesujesz się rynkiem nieruchomości;
• posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś czynnym kierowcą.
Co oferujemy?:
• stałe wynagrodzenie, plus wynagrodzenie prowizyjne od każdej transakcji;
• samochód służbowy wraz z kartą paliwową;
• możliwość rozwoju;
• nowoczesne narzędzia usprawniające pracę;
• intuicyjny system informatyczny ułatwiający obsługę klientów;
• udział w szkoleniach, warsztatach, spotkaniach branżowych;
• wsparcie profesjonalistów z różnych dziedzin;
• przyjemną atmosferę w pracy.
Lokalizacja
Rzeszów,
Podkarpackie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?