- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Dolnośląskie
- Administracja, prace biurowe - Wrocław
- Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Asystent/ka ds. Zarządzania Nieruchomościami
Wynagrodzenie
27,70 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Wrocław, Śródmieście
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma zarządzająca nieruchomościami poszukuje dynamicznej i komunikatywnej osoby na stanowisko Asystent ds. Zarządzania Nieruchomościami.
Zakres Obowiązków:
Prezentowanie mieszkań z bazy klientów potencjalnym najemcom
Podpisywanie umów najmu.
Obsługa Systemu Obsługi Najmu
Realizacja procedur związanych z utrzymaniem nieruchomości w odpowiednim stanie (zamawianie napraw, wpuszczanie serwisantów do mieszkań oraz organizacja wysyłki i odbioru paczek).
Współpraca ze spółdzielniami mieszkaniowymi i dostawcami mediów (prąd, gaz, Internet)
Wspieranie innych członków zespołu w realizacji zadań administracyjnych i biurowych.
Oferujemy:
Pełne przeszkolenie z zakresu obsługi nieruchomości
Możliwość pracy zdalnej
Stanowisko pracy w biurze, zapewniamy komputer i telefon służbowy
Stabilne zatrudnienie w młodym i zgranym zespole
Elastyczne godziny pracy, dostosowane do życia osobistego/studiów.
Wymagania na stanowisku:
Status studenta
Umiejętność zarządzanie czasem i organizacja pracy.
Samodzielność oraz umiejętność podejmowania decyzji.
Kreatywność, elastyczność oraz zdolność do znajdowania nowych rozwiązań.
Podstawowa obsługa komputera
Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
W zależności od potrzeb i dyspozycji praca będzie także realizowana w weekendy.
Nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy.
Jeśli jesteś osobą odpowiedzialną, zorganizowaną, otwartą na ludzi i nowe wyzwania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV.
Lokalizacja
Wrocław, Śródmieście
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?