Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Lubuskie
  6. Administracja, prace biurowe - Zielona Góra
Dodane 04 kwietnia 2024

Asystent/ka Prezesa Zarządu - pracownik biurowy

Lokalizacja

Zielona Góra

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

OPIS

Radon sp. z o.o. to firma zajmująca się projektowaniem i produkcją stoisk targowych wraz z biurem i zakładem produkcyjnym w Zielonej Górze. Radon jest częścią większej grupy firm działających na całym świecie w Niemczech, Polsce, Stanach Zjednoczonych, Dubaju i Indiach w obszarze rozwiązań IT, projektowania wystaw, eksportu mebli i produkcji wnętrz.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

 Asystentk/ka Prezesa

Główne obowiązki:

  • bieżąca komunikacja z klientami,

  • bieżąca współpraca z działami merytorycznymi tj. działem usług księgowych, działem usług doradczych,

  • uczestnictwo w spotkaniach z obecnymi klientami oraz zaangażowanie we wsparcie aktualnych procesów,

  • nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów w firmie,

  • prowadzenie i koordynacja rozliczeń zarządu i poszczególnych działów merytorycznych,

  • bieżąca współpraca z zarządem i realizacja projektów powierzonych przez zarząd,

  • odbiór korespondencji firmowej, zamawianie kurierów, wysyłka listów,

  • weryfikacja płatności od klientów, wysyłanie przypomnień dotyczących przeterminowanych płatności, kontakt z dłużnikami, przygotowywanie raportów dla zarządu,

  • prowadzenie kalendarza spotkań,

  • bieżące prace administracyjne,

  • koordynacja spraw urzędowych.

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym / asystenckim,

  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny),

  • bardzo dobra znajomość narządzi biurowych tj. MS Office (zwłaszcza Word, Excel i Outlook),

  • doświadczenie w organizacji i uczestnictwie w spotkaniach kierownictwa i spotkaniach firmowych,

  • znajomość przepisów prawa handlowego i doświadczenie w organizacji sekretariatu korporacyjnego,

  • dobra organizacja pracy,

  • znajomość podstaw kadrowo-księgowych będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej, otwartej i bardzo dynamicznej organizacji ceniącej indywidualizm i doceniającej ludzi za ich osiągnięcia i talent,

  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i talentu kandydata

  • nieograniczone możliwości rozwoju,

  • potrzebne narzędzia do pracy: telefon, laptop.

Zainteresowanych prosimy o aplikowanie za pośrednictwem serwisu OLX.

 

Aplikuj

Lokalizacja

Zielona Góra,

Lubuskie

Lubuskie, Zielona Góra
ID: 655406826

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon