- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Radom
Asystent/-ka Project Managera
Lokalizacja
Radom
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twój zakres obowiązków
· Pomoc w prowadzeniu projektów dla klientów indywidualnych z zakresu produkcji czapek oraz szalików pod ich marki własne;
· rozpoczynanie i zamykanie projektów razem z Project Managerem;
· asystowanie w zarządzaniu projektem w całym okresie trwania tj. kontakt z dostawcami/ zamawianie komponentów/ kontakt z klientem;
· planowanie produkcji prototypów;
· monitorowanie projektu na bieżąco – ciągły kontakt z innymi działami;
· kontrolowanie jakości;
· zarządzanie zmianami projektu, jeśli to konieczne;
· utrzymywanie dokumentacji projektu;
· usuwanie przeszkód, rozwiązywanie problemów;
· utrzymywanie relacji i komunikowanie się z klientem polskim oraz zagranicznym;
· rekomendowanie rozwiązań;
· raportowanie postępów.
Nasze wymagania:
· Język angielski - poziom zaawansowany (bieżący kontakt z klientem zagranicznym); - WARUNEK KONIECZNY
· umiejętności komunikacyjne;
· silna osobowość;
· samodzielność;
· pro aktywność;
· asertywność;
· dobra organizacja pracy;
· poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
· rozwinięte umiejętności analitycznego i logicznego myślenia;
· dobra znajomość matematyki.
Do wybranych kandydatów zadzwonimy i pierwszym etapem rekrutacji będzie rozmowa po angielsku.
Lokalizacja
Radom,
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?