- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Wielkopolskie
- Administracja, prace biurowe - Poznań
- Administracja, prace biurowe - Stare Miasto
Lokalizacja
Poznań, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Renomowana marka zlokalizowana w Poznaniu poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko: Asystent/ka Zarządu.
Twoje zadania:
koordynowanie pracą biura zarządu, kierowanie pracą sekretariatu
codzienne wsparcie członków zarządu ( np. zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych, współpraca z centralą organizacji)
przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji biznesowych, tłumaczeń, dokumentów, udział w spotkaniach biznesowych
zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie i zapewnienie terminowości realizacji zadań
współpraca z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Czego oczekujemy:
min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
znajomość języka angielskiego- min. B2 w mowie i piśmie
swobodna obsługa narzędzi Ms Office ( Word, Power Point, Excel)
wykształcenie wyższe
samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność planowania, wysoka kultura osobista
Benefity:
umowa o pracę
opieka medyczna
multisport
premia świąteczna
elastyczne godziny pracy, praca stacjonarna przy zarządzie
dofinansowanie do kursów/ szkoleń
program poleceń pracowników
Lokalizacja
Poznań, Stare Miasto
Wielkopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?