Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Wielkopolskie
  6. Administracja, prace biurowe - Zasutowo
Dodane 29 kwietnia 2024

Asystent/ka Zarządu

Lokalizacja

Zasutowo

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

 

Energika od 2000 r. działa prężnie na rynku energetyki cieplnej w całym kraju. Podążając za tendencjami światowymi zmierzamy w kierunku działania na rzecz modernizacji gospodarki energetycznej i ochrony środowiska.

 

GŁÓWNE ATUTY FIRMY

Oferowanie Klientom profesjonalnej obsługi w zakresie energetyki cieplnej.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Zasutowo, gmina Nekla

 

Opis zadań:

·         bieżące prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura,

·         koordynacja bieżącego zapotrzebowania i zakupów firmowych,

·         współpraca z wszystkimi działami firmy,

·         rejestracja poczty wychodzącej i przychodzącej,

·         przygotowywanie niezbędnych zleceń w systemie ERP Comarch,

·         prowadzenie kalendarza spotkań, zebrań, szkoleń oraz ich organizacja,

·         przygotowywanie zestawień, raportów, sprawozdań, redagowanie pism służbowych,   

·         nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów,

·         kompleksowe prowadzenie biura,

·         organizacja targów branżowych, kontakt z mediami, redagowanie ogłoszeń,

·         zapewnienie sprawnej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy,

·         dbanie o sprawny przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy,

·         wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach,

·         udział w spotkaniach biznesowych, organizacja wyjazdów służbowych Zarządu,

·         sporządzanie raportów, zbieranie niezbędnych informacji pod potrzeby Zarządu,

·         analizowanie i organizacja bieżącej pracy firmy,

·         gromadzenie, przetwarzanie i utrzymywanie poufnych informacji i dokumentów,

·         zarządzanie korespondencją i zapewnienie terminowego reagowania zwrotnego,

·         społeczność zewnętrzna: pełnienie roli głównego punktu kontaktu dla partnerów biznesowych i klientów; współpraca z firmami zewnętrznymi,

·         wsparcie w zarządzaniu relacjami z klientami i dbanie o ich zadowolenie,

·         wykonywanie bieżących zadań administracyjnych, takich jak zamawianie sprzętu i materiałów biurowych,

·         reprezentowanie firmy na zewnątrz w przypadku nieobecności zarządu,

·         podtrzymywanie poufności i zachowywanie dyskrecji w sprawach firmowych,

·         podnoszenie własnych umiejętności i kompetencji w celu skutecznego pełnienia roli asystent/ka  zarządu,

·         docelowa rola Business Managera.

Wymagania:

·  znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie,

·  biegła obsługa komputera i dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)

·  umiejętność samodzielnego realizowania zadań oraz decyzyjność,

·  doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

·  dobra organizacja pracy, rzetelność, zaangażowanie i kreatywność,

·  wysoki poziom kultury osobistej,

·  Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • konkurencyjne warunki finansowe,

  • stabilność zatrudnienia,

  • niezbędne narzędzia pracy,

  • możliwość rozwoju zawodowego,

  • prace w dynamicznie rozwijającej się firmie z długoletnim doświadczeniem,

  • wsparcie zespołu we wdrożeniu w procedury firmowe.

 

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, t .j. Dz. U. 2014r. nr 1182 z późn. zm.).”

Aplikuj

Lokalizacja

Zasutowo,

Wielkopolskie

Wielkopolskie, Zasutowo
ID: 911298986

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon