- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Śląskie
- Administracja, prace biurowe - Katowice
- Administracja, prace biurowe - Ligota-Panewniki
Asystent/ka zarządu, zarządca nieruchomości, administracja biurowa
Lokalizacja
Katowice, Ligota-Panewniki
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
OPIS
Home Koko Sp. z o.o.
Jesteśmy firmą zajmującą się wynajmem nieruchomości. Nasze obiekty znajdują się w Katowicach, na Ligocie (ul. Kokocieniec 13) bardzo blisko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego – stąd większość naszych najemców to studenci medycyny. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi obiektami na stronach homekoko.pl oraz pokojemedyk.pl
System pracy: elastyczne godziny pracy, pn-pt 10:00-15:00, spotkania z przyszłymi najemcami w w godzinach miedzy 10:00 a 19:00, w miarę potrzeb również w niektóre weekendy. W okresie wakacyjnym 01.07.2024-30.09.2024 wspieranie procesu wynajmu krótkoterminowego.
Wynagrodzenie: adekwatne do zaangażowania, część stała i premia
Warunki zatrudnienia do ustalenia: umowa o pracę, umowa zlecenie
Preferowane rozpoczęcie pracy między 15.05.2024 a 15.06.2024
Szukamy osób w niepełnym wymiarze czasu pracy, które chcą się rozwijać razem z nami i są gotowe do podejmowania nowych wyzwań. Jeśli jesteś osobą zdyscyplinowaną, rzetelną, dobrze zorganizowaną i masz pozytywne nastawienie do ludzi to ta praca jest dla CIEBIE!
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie (w niepełnym wymiarze godzin)
- elastyczny czas pracy
- pracę hybrydową (stacjonarnie oraz HomeOffice)
- wsparcie przy wdrożeniu w zakres obowiązków
- sprzęt służbowy (laptop oraz telefon)
-premię w postaci pobytów w Zakopanem i Pucku
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym
- prawo jazdy KAT B
- dyspozycyjność
- znajomość pakietu office (Excel, Word, arkusze google)
- podstawowa znajomość social media
Zakres obowiązków:
- bieżąca aktualizacja ogłoszeń najmu wolnych lokali na portalach ogłoszeniowych (olx, MarketPlace itp.)
- nadzór nad aktualizacją strony internetowej
- bieżąca komunikacja z osobami zainteresowanymi najmem oraz z aktualnymi najemcami
- organizacja spotkań oraz okazywanie lokali zainteresowanym osobom
- przygotowanie umów, aneksów oraz innych dokumentów firmowych
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem najmu lokali, terminowością wpłat
- fakturowanie oraz fiskalizacja wpłat od najemców
- bieżące płatności faktur, rozliczanie mediów wg zużycia
- dbałość o wyposażenie lokali, zakupy niezbędnych rzeczy
- ścisła współpraca z opiekunem technicznym
- prowadzenie social media (poziom podstawowy)
- dbanie o właściwy obieg dokumentów oraz przepływ informacji wewnątrz firmy
- katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów
Wyślij nam swoje CV na adres rekrutacja(at)homekoko.pl i napisz dlaczego chciałabyś/chciałbyś z nami pracować.
prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
Dziękujemy za nadesłanie aplikacji i uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatkami/Kandydatami.
Lokalizacja
Katowice, Ligota-Panewniki
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?