Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Lubuskie
  6. Administracja, prace biurowe - Zielona Góra
Dodane 15 kwietnia 2024

Asystent Zarządu

Wynagrodzenie

4 400 - 7 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Zielona Góra

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Praktyka / staż

Doświadczenie nie jest wymaganeMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

E.CORAX Sp. z o.o. - firma specjalizująca się w projektowaniu i konsultingu w zakresie budowy instalacji sanitarnych i ochrony środowiska. Biuro spółki znajduje się w Zielonej Górze, przy ul. Lotników.

Poszukujemy: Asystentki/Asystenta Zarządu

Główne obowiązki:

  • bieżąca współpraca z zarządem i realizacja projektów powierzonych przez zarząd,

  • bieżąca komunikacja z klientami,

  • bieżąca współpraca z biurem projektów oraz zewnętrznym biurem księgowości i kadr,

  • uczestnictwo w spotkaniach z obecnymi klientami oraz zaangażowanie we wsparcie procesów zachodzących w firmie,

  • nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów,

  • nadzór nad elektroniczną i analogową archiwizacją dokumentacji projektowych oraz dokumentów księgowych, kadrowych itp.

  • wprowadzanie danych dotyczących przychodów i kosztów do arkuszy kalkulacyjnych,

  • wystawianie faktur przychodowych i przyjmowanie faktur kosztowych,

  • tworzenie korespondencji nie dotyczącej kwestii merytorycznych,

  • udział w przygotowywaniu ofert, poza kwestiami merytorycznymi,

  • odbiór korespondencji firmowej, zamawianie kurierów, wysyłka listów,

  • weryfikacja płatności od klientów, wysyłanie przypomnień dotyczących przeterminowanych płatności, kontakt z dłużnikami, przygotowywanie raportów dla zarządu,

  • prowadzenie kalendarza spotkań,

  • bieżące prace administracyjne,

  • zaopatrzenie biura w materiały biurowe,

  • załatwianie spraw urzędowych.

Minimalne wymagania:

  • co najmniej wykształcenie średnie

  • dobra znajomość narzędzi biurowych tj. MS Office (zwłaszcza Word, Excel i Outlook),

  • dobra organizacja pracy

  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

  • pracowitość i zaangażowanie w realizowane zadania

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (Zarządzanie, Inżynieria Sanitarna, Budownictwo)

  • doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym / asystenckim

  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

  • doświadczenie w organizacji i uczestnictwie w spotkaniach kierownictwa i spotkaniach firmowych

  • doświadczenie w organizacji sekretariatu

  • doświadczenie w przygotowywaniu ofert na podstawie Ustawy o Zamówieniach Publicznych

  • znajomość podstaw księgowości i kadr

  • znajomość ekonomiki przedsiębiorstw

  • wiedza dotycząca zasad RODO

  • wiedza dotycząca podstaw prawa podatkowego

Oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej, kameralnej, otwartej i dynamicznej organizacji, ceniącej indywidualizm i doceniającej ludzi za ich osiągnięcia i talent i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,

  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i talentu kandydata,

  • nieograniczone możliwości rozwoju, szkoleń, warunki do dokształcania się i zdobywania nowych kwalifikacji,

  • potrzebne narzędzia do pracy: telefon, komputer stacjonarny, laptop.

  • możliwość indywidualnego ustalenia godzin pracy,

  • premie uznaniowe uzależnione od zaangażowania pracowników w realizowane projekty.

Zainteresowanych prosimy o aplikowanie za pośrednictwem serwisu OLX lub e-mailem na adres biura spółki dostępny w witrynie internetowej firmy: www.ecorax.info.

Aplikuj

Lokalizacja

Zielona Góra,

Lubuskie

Dokładna lokalizacja
Lubuskie, Zielona Góra
ID: 910275557

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon