- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Małopolskie
- Administracja, prace biurowe - Olkusz
Asystenta działu handlowego Staż lub UoP - opracowanie ofert w excelu
Wynagrodzenie
4 300 - 5 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Olkusz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Praktyka / staż
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twój zakres obowiązków
Wsparcie działu sprzedaży w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych;
Nadzór nad obiegiem dokumentów;
Wprowadzanie danych do systemu informatycznego i przygotowywanie raportów zgodnie z wymaganiami działu;
Śledzenie postępów projektów i raportowanie o nich;
Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia płynności i efektywności działań;
Wsparcie działu sprzedaży poprzez komentowanie na grupach facebook;
Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Nasze wymagania
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację;
Umiejętność obsługi komputera, praktyczna znajomość MS Office (w szczególności Excel - poziom średni);
Umiejętność pracy w zespole;
Dobra organizacja pracy własnej;
Terminowość, komunikatywność, samodzielność, dokładność;
Predyspozycje do pracy w zespole;
Umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy.
Mile widziana znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel) oraz Asana
To oferujemy
Możliwość zdobycia doświadczenia przy współpracy z kontrahentami firmy;
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym i dynamicznym zespole;
Otwartość na Twoją pomysłowość i kreatywność;
Stabilne zatrudnienie;
Zaawansowane narzędzia do organizacji pracy;
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do efektów pracy;
Możliwości awansu i rozwoju zawodowego zgodnego ze ścieżką kariery;
Praca stacjonarna w siedzibie firmy w komfortowym i nowoczesnym biurze;
Prywatną opiekę medyczną z gwarancją dostępności terminów oraz dostępem do specjalistów;
Szkolenia branżowe;
Lokalizacja
Olkusz,
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?