Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Wielkopolskie
  6. Administracja, prace biurowe - Swarzędz
Algeco Polska Sp zo o
Dodane 25 kwietnia 2024

Asystenta/ki ds. Operacyjno - Logistycznych

Lokalizacja

Swarzędz

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

ALGECO to światowy lider konstrukcji modułowych. Algeco jest obecne w 25 krajach. W Polsce (od 1998 roku) w 6 oddziałach: Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Warszawie i Łodzi. Innowacyjne rozwiązania modułowe Algeco znajdują zastosowanie m.in. w przemyśle, w branży budowlanej, przy organizacji eventów oraz jako biura, placówki edukacyjne, szpitalne, czy handlowe.

Jeśli jesteś osobą biegłą w administracji i chcesz się rozwijać w tym zakresie, a także interesuje Cię logistyka być może ta oferta jest dla Ciebie.

Obecnie poszukujemy osoby do tymczasowego wsparcia w zakresie operacyjno - logistycznym w Oddziale Poznań na stanowisku:

 ASYSTENTA/KI DS. OPERACYJNO - LOGISTYCZNYCH

Lokalizacja: Swarzędz

ZADANIA

  • Prace administracyjno – biurowe, skanowanie i archiwizowanie dokumentów, przyjęcia, wydania i przesunięcia magazynowe oraz zlecenia dla spedycji

  • Dbanie o obieg dokumentacji firmowej, opracowywanie raportów i analiz oraz współpraca z działem handlowym, spedycją i działem operacyjnym w celu koordynowania transportów do i od Klienta

  • Opisywanie, rozliczanie i wprowadzanie faktur kosztowych do systemu informatycznego firmy

  • Wysyłanie zamówień do dostawców i podwykonawców, raportowanie ich prac w systemie informatycznym

  • Zadania związane z transportem modułów kontenerowych: awizowanie, rozliczanie kosztów związanych z umowami

  • Prowadzenie dokumentacji remontowo – serwisowej

  • Koordynacja tworzenia dokumentacji montażowej i serwisowej

  • Wsparcie w zakresie prowadzenia dokumentacji m.in. BHP dla oddziału (aktualizacja statystyk, archiwizacja dokumentów, nadzór nad terminami i rejestrami)

WYMAGANIA

  • Mile widziane doświadczenie w wyżej wymienionym zakresie

  • Uważność na szczegóły, skrupulatność

  • Wykształcenie  średnie lub wyższe – możliwa praca w trakcie studiów /40 godz.tyg/

OFERUJEMY

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie

  • Pracę w firmie dającej możliwość bezpośredniego wpływu na wyniki biznesowe

  • Dynamiczne środowisko pracy i możliwość rozwoju wiedzy i umiejętności

W Algeco szanujemy i cenimy różnorodność oraz poświęcamy wiele uwagi naszym pracownikom, klientom i planecie. Dbamy o środowisko pracy, w którym wszelkie różnice są cenione, praktyki  sprawiedliwe i każdy doświadcza poczucia przynależności. Dążymy do budowania kultury, która łączy najlepsze cechy pracowników z ich unikalnymi umiejętnościami, doświadczeniami, zdolnościami , aby mogli się dalej rozwijać.

 Dołączając do  Algeco, będziesz mógł wykorzystywać i rozwijać swój potencjał oraz wiedzę jako członek  grupy , która wspiera innowacje i odgrywa rolę w budowaniu lepszej przyszłości i tworzeniu wartości dla naszych klientów, pracowników, społeczeństwa i planety.

Aplikuj

Lokalizacja

Swarzędz,

Wielkopolskie

Wielkopolskie, Swarzędz
ID: 912680646

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon